The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#61
Maar vorige week was ie op voorhand wel rendabel? Ondanks toen de veel betere alternatieven gezien de qualis??
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Hmm, ben vanavond de hele avond weg en zie dat de laatste mannen-qualipot rond 1930 uur begint. Best wel een redelijke kans dat ze dan nog in het schema komen te staan voor de deadline...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
4 potten per baan. Ga er vanuit dat ze 1510 uur beginnen en dan 2 uur per wedstrijd. Court 6 met bagnis-Rufin, paire-goffin, ggl-reynolds en sugita-dancevic is zo'n baan waar ze gem 2 uur per wedstrijd over doen. Ik denk dat de laatste single partij pas na 2300 uur klaar is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
Dat hoop ik dan maar. Ik heb ook nog 500 euro over, daarmee maar even gokken op een quali.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
T. Haas (pr)

Wat houdt dat PR in?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#66
Protected Ranking. Na een lange blessure kan een speler bij een aantal toernooien toegelaten worden op basis van zijn ranking van voor zijn blessure.
Reply
#67
geen top 4 hier...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Ik kan nog altijd geen spelers kiezen omdat het budget niet gereset is..
Reply
#69
Carlo Wrote:Ik kan nog altijd geen spelers kiezen omdat het budget niet gereset is..

Dacht ik gisteren ook, gewoon een speler aanklikken, dan moet het automatisch gereset worden denk ik.
Was bij mij in ieder geval wel het geval
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#70
Inderdaad, als je een speler aanklikt gaat het weer goed komen.
Reply
#71
Haggie Wrote:geen top 4 hier...

Haha hier ook niet, zou dit keer wel een echt wonder zijn als er weer het zelfde team staat.
Blue White Army!
Reply
#72
Jansoe Wrote:T. Haas (pr)

Wat houdt dat PR in?

(prutser) Undecided

teampje staat.... op naar de top 10 maar weer! [-o<
Reply
#73
ben bang dat ik een beetje een mostert team heb maar goed veel beters kon ik niet bedenken
Reply
#74
Deze week veruit het langst over het samenstellen van mijn team gedaan. Maar in principe ook niet zo gek met al die kwalificatie-potjes die nog bezig zijn.
Reply
#75
Ik hoop met mijn team weer richting de top 10 te komen, want hij staat bij mij klaar. Ben benieuwd naar de andere teams.
Reply
#76
Ik heb de resultaten van de mogelijke spelers in mijn team van Miami en Indian Wells de laatste jaren naast elkaar gelegd (zoiets heb ik ook nooit eerder gedaan) en er blijkt een grote correlatie tussen de prestaties op de 2 toernooien te zijn. Dus geen Murray voor mij. Nu maar hopen dat het dit jaar weer zo is.
Reply
#77
Zo, een heerlijk standaard team met alleen Lacko en Levine die weinig gekozen zijn. Haas mag zich afmelden met een rugblessure, en voor Ram, Roger-Vasselin en Matosevic hoef ik ook niet zo bang te zijn.
Reply
#78
Weer voor held Rafa gegaan! Vamos! Nu wel die 1000 pakken!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Klasse Tampie! Hier hou ik van! Vol in de aanval met Murray
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Stille Wrote:Klasse Tampie! Hier hou ik van! Vol in de aanval met Murray

Aanvallen met Murray? Dan gaan de tegenstanders dwars door de defensie!
Reply
#81
Bij mij 5 spelers die weinig gekozen zijn. Hopelijk maak ik daarmee verschil om vervolgens daarna weer in de top 10 terug te keren.
Reply
#82
Genomico Wrote:
Stille Wrote:Klasse Tampie! Hier hou ik van! Vol in de aanval met Murray

Aanvallen met Murray? Dan gaan de tegenstanders dwars door de defensie!

Lendl is er deze week bij. Misschien dat ie weer het goed pad op is. Maar laat ie maar 1 potje winnen en dan mag ie er tegen Milos van af
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#83
Vind het geen rare keuze hoor, heb hem ook overwogen. Net als dacht ik vorig jaar in Canada/Cincinatti, eerste de 1e ronde eruit en daarna toernooiwinst. Maar zijn track-record hier (3 van de laatste 4 jaar in de 1e ronde eruit), heeft mij tot andere keuzes besloten.
Reply
#84
Toen durfde Ad het als enige aan. Heb er daarom nu ook nog even over zitten twijfelen, maar zag toen dat hij vorig jaar ook 2x op rij eerste ronde verloor. Toen was hij ook wel erbarmelijk slecht. Aan de andere kant, verliezen van GGL is natuurlijk ook wel triest.
Reply
#85
Opvallend hoe vaak Haas gekozen is. 2e ronde opponent Stippelnek maakte het vorige week Tsonga nog lastig. Darcis maar 1x gekozen trouwens...
Reply
#86
Haas is goed bezig, hoewel hij geblesseerd opgaf vorige week. Maar voor dat geld is het een leuk koopje.
Reply
#87
andre Wrote:Vind het geen rare keuze hoor, heb hem ook overwogen. Net als dacht ik vorig jaar in Canada/Cincinatti, eerste de 1e ronde eruit en daarna toernooiwinst. Maar zijn track-record hier (3 van de laatste 4 jaar in de 1e ronde eruit), heeft mij tot andere keuzes besloten.
Precies dre, dat had ik ook. Ik had hem in het najaar tijdens Canada en Cincy zeker gehad. Maar nu, ook met Raonic in ronde 3, vond ik het te link.

Verder spijtig dat ik de hele avond weg was en daarom geen qualis heb kunnen nemen. Dat kan me flink wat punten gaan kosten, tenzij mijn kleintjes als Gulbis, Levine en Lacko gaan stunten.
Voor de rest redelijk standaard team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Jansoe Wrote:
Carlo Wrote:Ik kan nog altijd geen spelers kiezen omdat het budget niet gereset is..

Dacht ik gisteren ook, gewoon een speler aanklikken, dan moet het automatisch gereset worden denk ik.
Was bij mij in ieder geval wel het geval

ja nu heb ik geen spelers kunnen aanduiden Confused
Reply
#89
Ik heb Sweeting, maar ik heb nu echt geen idee waarom. :-k

Edit: ik heb hem gewoon verward met Harrison. :oops:
Reply
#90
Stille Wrote:Klasse Tampie! Hier hou ik van! Vol in de aanval met Murray

Een beetje een wanhoopsdaad, hij heeft een moeilijke loting, de lastigste van de top 4 denk ik zelfs, maar is wel in staat om de SF gewoon te halen. Uiteraard heb ik hem gekozen met de verwachting dat hij weinig gekozen zou worden in de top 25. Dat klopt, nu hopen dat hij inderdaad weer vorm toont. Het zou toch raar zijn als hij na de Aus Open en Dubai, waar hij een prima niveau haalt, opeens niet meer kan tennissen na een off-day tegen GGL?

Go Andy (dat kost me dan wel weer moeite om te zeggen, kotsventje dat 't er is)!
Reply


Forum Jump: