The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Queen's / Halle
Ik zelf had Nalbi ook, maar het is natuurlijk volkomen logisch dat als we altijd de ATP volgen, we dat nu ook moeten doen! Gewoon schrappen dus die punten. Nalbi heeft door die domme actie 0 punten gehaald voor de ATP, en dus ook 0 punten voor FTM!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kijk ook iemand die het snapt en die niet in zijn eigen straatje (Ad) lult
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Was een lastig geval, ik heb me maar nergens mee bemoeid omdat 0 punten voor Nalbandian mij goud had opgeleverd.
Denk wel dat als de organisatie volgend jaar nog commerciƫler wil gaan werken, ze eea strakker zullen moeten formuleren. Nu moeten we het hier maar mee doen en vrolijk verder spelen.
Reply
TM kan hier nog een lesje van leren.

Balen voor je mist, dat je door subjectiviteit het goud misloopt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(19-06-2012, 12:20 PM)rhubarb Wrote: Je vergeet alleen de belangrijkste zin, en wel die na punt 1 komt:
"Des te meer punten de speler haalt, des te meer punten haal jij."

Hoe kijk je hier tegen aan Tampie?

Nalbandian heeft volgens de interpretatie die ik meegeef, 150 punten verdiend. Dus de managers die Nalbandian in hun team hadden ook.
Reply
Ik zal ook nog even een korte reactie geven en daarna ga ik weer genieten van het leven in Vegas.

FTM is een management game en geen geluksgame. Dit betekent dat we management zoveel mogelijk moeten belonen. Een eenmalig incident van iemand die gediskwalificeerd wordt kun je niet managen en dat is voor mij de voornaamste reden om ervoor te zijn om de punten te laten staan.

Wat er werd bedoeld met het deel uit de regels dat de punten na te kijken zijn op de site van de ATP is dat de puntentelling voor het toernooi daar na te kijken zijn, niet hoeveel punten iemand in een week gehaald heeft.

Ik begrijp dat we niet iedereen blij kunnen maken met een beslissing hierin aangezien elk standpunt voor en tegenstanders had maar de manier waarop sommige mensen hun ongenoegen uiten vind ik erg jammer. Zeker woorden als fraude schieten bij mij in het verkeerde keelgat, zeker als ik zie van wie deze woorden komen. Probeer gewoon aub te realiseren dat dit geen makkelijke beslissing was en dat er geen perfecte beslissing te maken was hierin.
Reply
Wat gaan jullie in de toekomst doen met iemand die zich verstapt tijdens de partij?

Daar is immers ook niet tegen te managen.
Of houden jullie dan wel de punten van de atp aan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(19-06-2012, 04:21 PM)Mac Wrote: Ik zal ook nog even een korte reactie geven en daarna ga ik weer genieten van het leven in Vegas.

FTM is een management game en geen geluksgame. Dit betekent dat we management zoveel mogelijk moeten belonen. Een eenmalig incident van iemand die gediskwalificeerd wordt kun je niet managen en dat is voor mij de voornaamste reden om ervoor te zijn om de punten te laten staan.

Wat er werd bedoeld met het deel uit de regels dat de punten na te kijken zijn op de site van de ATP is dat de puntentelling voor het toernooi daar na te kijken zijn, niet hoeveel punten iemand in een week gehaald heeft.

Ik begrijp dat we niet iedereen blij kunnen maken met een beslissing hierin aangezien elk standpunt voor en tegenstanders had maar de manier waarop sommige mensen hun ongenoegen uiten vind ik erg jammer. Zeker woorden als fraude schieten bij mij in het verkeerde keelgat, zeker als ik zie van wie deze woorden komen. Probeer gewoon aub te realiseren dat dit geen makkelijke beslissing was en dat er geen perfecte beslissing te maken was hierin.

Goed dat je er even de tijd voor neemt, Mac.
En ik zou willen zeggen dat je moet kijken juist van wie die kwetsende woorden komen, en het verleden van die mensen hier, dan weet je genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-06-2012, 12:12 PM)_Tampie Wrote: Ik betreur de reacties. Wat ik er nog wel aan wil toevoegen is:

1- "Bij FTM is het de bedoeling dat je een team van tennisspelers maakt die voor jou punten halen. Dit doen ze door goed te presteren in de wekelijkse ATP-toernooien."
2- "Hoeveel punten een speler haalt in de week is afhankelijk van zijn prestaties in de toernooien."
3- "Hoeveel punten er bij een toernooi te halen zijn, zijn afhankelijk van het toernooi. Deze punten zijn altijd na te kijken op de site van de atptour. Tevens zullen de punten altijd te zien zijn op de team pagina waar je je team kunt maken."

Vanuit de regels beredenerend kom ik namelijk eerder uit tot het wel toekennen dan tot het niet toekennen. Echt 100% sluitend is het niet, vandaar dat wij een besluit hebben genomen in het kader van "Overig; In alle gevallen waar deze regels niet voldoen, zal de organisatie uitspraak doen."

Volgens (1) en (2) zijn de punten die een speler voor je haalt afhankelijk van de prestatie van de speler in het toernooi. Nalbandian heeft de finale gehaald, dat staat buiten kijf, en wordt ook op de ATP site niet ontkend (zie http://www.atpworldtour.com/Share/Event-...311&y=2012). In (3) wordt niet verteld dat we de puntentoekenning aan de spelers aanhouden, maar geven we aan dat je de puntentelling voor een toernooi desgewenst op de atptour site kunt vinden; en dat ze ook op je teampagina zijn terug te vinden. Daarmee geven we alleen aan dat 150 punten worden toegekend voor een finaleplaats in een 250 toernooi.

Case closed wat mij betreft; bepaalde heren hier verzoek ik om iets gematigder te reageren als ze het ergens niet mee eens zijn. Wij doen ons best met de beste intenties voor een eerlijk spelverloop.

Helemaal mee eens. Chapeau voor de organisatie. En het maakt mij echt niet uit of ik hierdoor nu bevoordeeld of benadeeld wordt.

Trouwens erg kinderachtige reacties door sommigen. En ja Buurs ook van jou valt me dat tegen. Ik ken je en dacht eerst even dat je het deed om te jennen, maar dat laatste geloof ik niet meer.
Je weet, ik kan ook slecht tegen mijn verlies maar kan wel realistisch reageren op dit soort momenten.
En wees heel blij met zo'n organisatie, ik zou het niet willen en kunnen.
En ik wil er ook graag lol aan blijven beleven en ik hoop niet dat mij dit door een paar mensen wordt afgenomen.

Organisatie, trek het je niet aan. Neem een beslissing en blijf er achter staan en laat je niet door wie dan ook beinvloeden. In zulke situaties doe je het toch nooit goed.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
(19-06-2012, 10:37 AM)_Tampie Wrote: Het houvast wat we vanaf heden zullen hanteren is het toernooiverloop zoals dat volgens de ATP heeft plaatsgevonden. Dit wordt ook aangehouden in onze sheet, met de toekenning van de daarbij horende punten tot gevolg.
http://www.atpworldtour.com/Share/Event-...311&y=2012
Prima beslissing Tampie.

(19-06-2012, 10:47 AM)Ad Wim Wrote: Prima beslissing, en de enig juiste beslissing gezien de huidige spelregels.
Dan is deze reactie wel weer jammer. Ik heb echt een hekel aan het in je eigen straatje praten. Notabene zeg je bij een ander spel dat er voor beide kanten iets te zeggen valt.
Reply
Thx voor de support, Kuiper.
Reply
Het is ook de beslissing waar je als deelnemer het meest blij mee moet zijn. Natuurlijk gebeurt er op de tennisbaan van alles waar niet tegenop te managen valt (blessures e.d.), maar nu blijf je er in ieder geval van verschoond dat de punten die je al behaald hebt nog eens afgenomen worden.
Jammer inderdaad van de reacties. Beschuldigen van de organisatie van onprofessioneel handelen is niet terecht en ook het in je eigen straatje praten vind ik erg jammer.
Gelukkig zijn de meeste denk ik wel reƫel, zoals je b.v. ook in de reactie van Kuiper en Mist kunt lezen.
Reply
Ik ben als ik zo de reacties lees blij dat ik vandaag niet online was, ik had me geloof ik moeilijk in kunnen houden. Dank voor de positieve/opbouwende reacties Mist en Kuiper, e.e.a. strakker formuleren kan nooit kwaad, al kan je sommige dingen gewoon wat lastig van te voren voorzien. Wij houden ons uiteraard graag aanbevolen voor suggesties richting komend seizoen.
Reply
(19-06-2012, 08:48 PM)andre Wrote:
(19-06-2012, 10:37 AM)_Tampie Wrote: Het houvast wat we vanaf heden zullen hanteren is het toernooiverloop zoals dat volgens de ATP heeft plaatsgevonden. Dit wordt ook aangehouden in onze sheet, met de toekenning van de daarbij horende punten tot gevolg.
http://www.atpworldtour.com/Share/Event-...311&y=2012
Prima beslissing Tampie.

(19-06-2012, 10:47 AM)Ad Wim Wrote: Prima beslissing, en de enig juiste beslissing gezien de huidige spelregels.
Dan is deze reactie wel weer jammer. Ik heb echt een hekel aan het in je eigen straatje praten. Notabene zeg je bij een ander spel dat er voor beide kanten iets te zeggen valt.

En ik vind het uitermate zwak dat je steeds een ander forum erbij haalt.
Bovendien is het nog onzin ook, want het zijn twee heel verschillende spellen.

Verder kan het me niet zoveel schelen wat je ervan vindt. Ik heb een standpunt ingenomen en argumentatie daarvoor gegeven. Als de organisatie vervolgens die beslissing neemt, vind ik dat dus een prima beslissing. Ik ben nergens gedraaid of veranderd van mening.
Dus als je vindt dat de punten moeten blijven staan en je hebt Nalbandian, praat je per definitie in je eigen straatje? Dat zou mooi zijn zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-06-2012, 09:43 AM)buurs Wrote: 3 vrienden

Je twee hondjes en je vrouw?
Reply
Quote: Ik ben nergens gedraaid of veranderd van mening.
please... don't get me started.
Reply
(20-06-2012, 12:10 AM)Ad Wim Wrote: En ik vind het uitermate zwak dat je steeds een ander forum erbij haalt.
Bovendien is het nog onzin ook, want het zijn twee heel verschillende spellen.

Verder kan het me niet zoveel schelen wat je ervan vindt. Ik heb een standpunt ingenomen en argumentatie daarvoor gegeven. Als de organisatie vervolgens die beslissing neemt, vind ik dat dus een prima beslissing. Ik ben nergens gedraaid of veranderd van mening.
Dus als je vindt dat de punten moeten blijven staan en je hebt Nalbandian, praat je per definitie in je eigen straatje? Dat zou mooi zijn zeg...
- Het is juist uitermate zwak als je op verschillende fora verschillende meningen hebt.
- Het andere spel is ook een spel waarin je punten scoort n.a.v. de gewonnen ATP-punten van de speler. Daarbij heb je natuurlijke een andere organisatie, maar de argumenten voor de beslissing zijn hetzelfde.
- Je hebt het over de enige juiste beslissing volgens de spelregels. Dat is niet zo, want de spelregels gaven geen uitsluitsel (zoals je zelf ook al zei)
(maar verder vind ik je wel aardig hoor)

En nogmaals: Ik vind het een prima beslissing van de organisatie en deel de kritiek erop niet.
Reply
-Wat ik op een ander forum zeg, is voor het andere forum bedoeld (dat nota bene afgesloten is). Het is laag om daar quotes vanaf te halen om mij hier belachelijk te maken (en andersom).
Ik heb daar trouwens ook gewoon gezegd dat het laten staan van de punten me de beste beslissing leek.
-Desalniettemin is dat een jaarspel, en dit een weekspel. En werd erook nog een praktische reden gegeven voor het wel meetellen, die reden gaat hier niet op.
-Jawel, want Nalbandian heeft de finale gehaald en krijgt daarvoor de 150 punten (zie uitleg Tampie hierboven). En er staat niks in de spelregels over het volgen van beslissingen over boetes van de ATP.

Ik vind het jammer dat je insinueert dat als ik Nalbandian niet had gehad, ik een andere opvatting had gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
- Op het andere forum haal je notabene dit forum erbij, en doe je dus zelf iets wat je van mij uitermate zwak noemt (al zul je ook wel weer een uitleg bedenken waarom dat toch anders is).
- FTM is net zo goed een jaarspel.
- Tampie zegt niet dat het de enige juiste uitleg is volgens de spelregels, maar dat de beslissing genomen is op grond van de passage 'Overige'.

Maar laten we er maar over ophouden, we komen er toch niet uit, de discussie is vervelend voor anderen en wekt ten onrechte de indruk dat er iets mis is met de verstandhouding tussen is.
Reply


Forum Jump: