The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbühel / Los Angeles
#31
Als je voor goud gaat, heb je volgens mij juist Malisse nodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Week is redelijk afhankelijk van kohlschreiber. Verliest die snel heb ik een goede week en anders een matige
Reply
#33
Mooi, Kunitsyn er iig uit, maar dat was niet verrassend.
Helaas Berankis tegen troef Phau en weer in Baker getrapt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Baker is het kwijt. Mooie zege van Capdeville die verder niemand zowat heeft. Op HC redelijke speler tegen een immer falende Kunitsyn. Nu tegen Ram, wie weet...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Niet verrassend? Dit was de eerste ATP-zege van Capdeville sinds feb 2010 en zijn laatste op hardcourt dateert zelfs van 2009...

Maar goed ik zal me wel hebben laten misleiden door Kunitsyns winst op Baker afgelopen week, waardoor ik nu met beiden zit (zat).
Reply
#36
Ad zegt dit ook altijd na een wedstrijd...niet teveel waarde aan hechten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
(24-07-2012, 10:53 AM)Mist Wrote: Niet verrassend? Dit was de eerste ATP-zege van Capdeville sinds feb 2010 en zijn laatste op hardcourt dateert zelfs van 2009...

Maar goed ik zal me wel hebben laten misleiden door Kunitsyns winst op Baker afgelopen week, waardoor ik nu met beiden zit (zat).

Maar Capdeville speelt natuurlijk heel veel Challengers en heeft veel zeges behaald op HC (Zelfs challenger titels) Daarom hem genomen. Kunitsyn is natuurlijk ook een challenger niveau speler
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
(24-07-2012, 10:53 AM)Mist Wrote: Niet verrassend? Dit was de eerste ATP-zege van Capdeville sinds feb 2010 en zijn laatste op hardcourt dateert zelfs van 2009...

Maar goed ik zal me wel hebben laten misleiden door Kunitsyns winst op Baker afgelopen week, waardoor ik nu met beiden zit (zat).

Dat laatste vermoed ik idd. Kijk maar eens naar de resultaten van Kunitsyn dit jaar. Die verliest echt van iedereen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Zitten jullie ook te genieten van de dubbel Bai/Ma tegen Chen/Lim?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Het is toch weer niet filmen dit. Ik gok met Hajek, geeft ie op. Wat een pech weer!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
(24-07-2012, 01:20 PM)Stille Wrote: Zitten jullie ook te genieten van de dubbel Bai/Ma tegen Chen/Lim?

Van de partij!
Reply
#42
Kom op Haider Maurer. Heb zelf Gulbis niet dus laat die er maar zsm uitgaan Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#43
Dat Gulbis verliest, is NID natuurlijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Gulbis heeft het wel zwaar, maar het kan nog alle kanten op....

Mijn troef deze week is Cipolla.
Niemand heeft hem zowat en zijn eerste partij was toch veelbelovend....
Reply
#45
6-2 5-2 voor AHM...en toch verliezen

ik zag pas later dat Ad Gulbis heeft...dan is winst Gulbis natuurlijk NID
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
(24-07-2012, 06:38 PM)buurs Wrote: Dat Gulbis verliest, is NID natuurlijk.

Goed gezien weer hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Zie mijn laatste post.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Je zegt eerst dat Gulbis NID verliest, puur omdat je ziet dat ik hem heb en je me een mogelijk slechte keuze wilt inwrijven. Vervolgens wint ie nog en komt het nog omdat ik hem heb, wat je net ziet. Ontzettende treurmuis.

Ook heerlijk dat je immer voorbarige posts weer eens keihard terug in je gezicht boemerangen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Bolelli wint 1e set van Zeballos. Vind ik persoonlijk verrassend.
Reply
#50
(24-07-2012, 09:01 PM)maartendinkelman Wrote: Bolelli wint 1e set van Zeballos. Vind ik persoonlijk verrassend.

Mwah, zowel Bolelli als Zeballos zijn prima in staat om een dag volledig te wanpresteren. Geen enkele uitslag is dan verrassend meer.
Reply
#51
Klote dat dat LA zich totaal afspeelt tijdens onze nacht. Je krijgt er zo weinig van mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
niet als je gewoon op tijd op staat hoor Wink

hup phau!
Reply
#53
en hup igor uiteraard!
Reply
#54
Blake stond 4-1 voor en mocht ervoor serveren in de derde. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
En Gulbis stond 5-2 achter in de set waarin Haider-Maurer het had kunnen beslissen. Soms zit het je mee en soms zit het je tegen. Daar valt weinig tegen in te brengen, ook al schrijf je aan het eind van de week dat je weer een hoop onzin hebt gelezen.
Reply
#56
Zeg ik dat het me alleen maar tegenzit dan? Zeg ik uberhaupt dat het me tegenzit?
Ik vermeld het verloop van een partij die waarschijnlijk niemand live gevolgd heeft, voornamelijk om aan te geven dat Blake beter met pensioen kan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Hahahaha
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Kleine correctie: Russell heeft gewonnen van Levine, terwijl hij volgens FTM heeft verloren.
Reply
#59
Na 1 volle FTM dag al 5 man kwijt waarvan troeven als levine, zeballos, hajek. Ook Blake en Baker kwijt. Niet best
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
(25-07-2012, 08:59 AM)Atlanta Wrote: Kleine correctie: Russell heeft gewonnen van Levine, terwijl hij volgens FTM heeft verloren.

THx, is hersteld
Reply


Forum Jump: