The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbühel / Los Angeles
#61
Hmm, Phau ook nog voor de eerste set geserveerd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
(25-07-2012, 08:59 AM)Atlanta Wrote: Kleine correctie: Russell heeft gewonnen van Levine, terwijl hij volgens FTM heeft verloren.

Blush mijn fout
Reply
#63
(25-07-2012, 09:45 AM)Ad Wim Wrote: Hmm, Phau ook nog voor de eerste set geserveerd...

AHM serveerde zelfs voor de wedstrijd...

En Berankis heb jij ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
(25-07-2012, 09:48 AM)_Tampie Wrote:
(25-07-2012, 08:59 AM)Atlanta Wrote: Kleine correctie: Russell heeft gewonnen van Levine, terwijl hij volgens FTM heeft verloren.

Blush mijn fout

Kan gebeuren Wink

(25-07-2012, 09:45 AM)Mac Wrote:
(25-07-2012, 08:59 AM)Atlanta Wrote: Kleine correctie: Russell heeft gewonnen van Levine, terwijl hij volgens FTM heeft verloren.

THx, is hersteld

Top!
Reply
#65
Shit, hij heeft het gezien Wink

Maar mooie keus Russell, kan best wel eens een falende Paire pakken.
Die gekke Fransoos moet het voor mij doen in dat stuk nu. Russell en Matosevic pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Haha, ik houd alles in de gaten. Wink Ik ben ook niet helemaal overtuigd van Paire, daarom heb ik naast Paire ook Russell genomen in dat kwart. Russell zou ver kunnen komen dit toernooi.
Reply
#67
Dat dacht ik van Phau ook, maar helaas trof die de beste quali.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Daar had je idd pech mee.
Reply
#69
Ach, dat was het risico. Malisse had dan wel weer een gunstige quali.
Het beste was geweest als Berankis tegen Matosevic had geloot, maar dat heb je niet in de hand.

Hup Klizan, je hebt niks te zoeken op de OS, dus ga voor toernooiwinst hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
AHM zelfs mp gehad Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
(25-07-2012, 11:26 AM)buurs Wrote: AHM zelfs mp gehad Idontgetit

Wat een grap maar dat weet je als Gulbis bij Ad in het team staat. Die pakt nu natuurlijk weer tig punten

Lekker Rosol en Klizan!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
Prima Klizan, Mayer is de volgende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Dat lijkt me niet. Klizan lekker naar Londen, Mayer op naar de finale!
Reply
#74
Dit is dé kans voor Klizan om een ATP-toernooi te winnen. 1x een goede dag tegen Mayer en voor de rest alleen maar gelijkwaardige spelers.
En Mayer moet eerst nog van Bolelli zien te winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
(25-07-2012, 01:32 PM)Ad Wim Wrote: Dit is dé kans voor Klizan om een ATP-toernooi te winnen.

Dat geldt natuurlijk voor zo'n beetje iedereen in de draw die er nog geen heeft.
Reply
#76
True, maar die hebben niet de kwaliteit van Klizan. Ik zag vooraf Mayer, Ramos en Klizan (in die volgorde) als de grootste kandidaten om dit te winnen (er vanuit gaande dat Kohl tankt).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(25-07-2012, 01:50 PM)Ad Wim Wrote: True, maar die hebben niet de kwaliteit van Klizan. Ik zag vooraf Mayer, Ramos en Klizan (in die volgorde) als de grootste kandidaten om dit te winnen (er vanuit gaande dat Kohl tankt).

Ik ken de kwaliteiten van Klizan niet zo goed. Ik zie nu waarom, het is voornamelijk een challenger speler. We zullen zien of hij het gaat bolwerken, hij krijgt waarschijnlijk spelers met wat meer ATP ervaring tegenover zich in de QF, SF en F, vermoedelijk Mayer-Haase-Ramos. Dat zal nog niet meevallen.
Reply
#78
Klasse Rosol en Klizan. Nu Mayer en zéker Zopp winnen. Odesnik heb ik als min of meer mustpick moeten laten liggen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Nu is het Mayer die een tank doet. Dat had ik dan weer niet verwacht. Of gaat hij zich nog vastbijten? Volgens mij is het niet zozeer dat hij de OS niet wilde spelen, maar is hij er niet toe in staat 5 weken achtereen te spelen.
Reply
#80
Aan de ene kant moet Mayer winnen, maar aan de andere kant is het zo wel gunstiger voor Klizan en die heeft Atlanta niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Heeft Bolelli net MP gehad?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Zopp wat doe je?

Mayer van 0-2 naar 4-2 in de wissel. Sleep die TB eruit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Haha, die Mayer.
Maar hopen dat Kohl echt tankt deze week, want anders komt ie wel heel weinig tegen voor 250 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
(25-07-2012, 02:57 PM)centre court Wrote: Zopp wat doe je?

Mayer van 0-2 naar 4-2 in de wissel. Sleep die TB eruit.

En dan 5 punten naar Bolleli.Puke

Klote Zopp. Zo dik winnen van GGL en dan dit weer...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Mayer eruit is lekker. Laat Odesnik ook maar winnen. Bij andere managers moeten er ook wat namen uit vandaag (na het echec van gisteren)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Odesnik pakte nog wel een QF in Umag. Hij pielt zulk soort potjes er regelmatig uit.
Al kan ie dit ook nog best verliezen hoor, het is verre van een front runner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Combi Zopp/Odesnik/Haase was toch wel een mustpick triootje deze week? Of zagen jullie dat anders?
Reply
#88
Wat mij betreft wel ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
(25-07-2012, 03:43 PM)_Tampie Wrote: Combi Zopp/Odesnik/Haase was toch wel een mustpick triootje deze week? Of zagen jullie dat anders?

Ik wilde liever geen spelers tegen elkaar in de 2e ronde. Dan kon ik in bijna elk kwart 2 spelers nemen die elkaar dan in de kwartfinale moesten bestrijden.
Aangezien Zopp erg dik won en Odesnik maar moeizaam voor Zopp gegaan. Dat kost me nu wellicht 25 punten, so be it.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Ik had niet verwacht dat Kohl in de 1e partij al ging tanken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: