The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbühel / Los Angeles
#91
Dat trekt hij nog wel recht. Waarom is 't trouwens onderbroken? Regen of te warm?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Regen. Helpt allemaal mee aan de tank.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Klaar voor vandaag. Moet ie morgen twee potten spelen en Rosol staat al lekker onder de douche.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Schijnt in a'dam de zon niet?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Ja, Ad. In Kitzbuhel ga je me waarschijnlijk verslaan. Klizan met kansen in de kwart, Kohlie met 3-0 achter. Toch een tank dus...?
Reply
#96
Cipolla verliest 1e set gewoon keihard met 6/0
Reply
#97
En direct de break voor Leo !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
De tank kan wel eens lang gaan duren of hij moet er net voor de regen uit liggen

http://www.wetter.at/wetter/oesterreich/...24-stunden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
Hup Kohl, Gulbis en Ramos.

Break eens terug Kohl.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De dag begint alweer lachwekkend
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-07-2012, 11:25 AM)Stille Wrote: De dag begint alweer lachwekkend

Want?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Balazs die de ene na de andere bal tegen het hek ramt. 4 games op rij...gisteren zag het er heel anders uit. CC week!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-07-2012, 11:28 AM)Stille Wrote: Balazs die de ene na de andere bal tegen het hek ramt. 4 games op rij...gisteren zag het er heel anders uit. CC week!

Jij hebt ook niet het idee dat Kohl 3 klassen beter is dan fucking Balazs?
Prima in 10 minuten van 0-3 naar *4-3.

Wanneer breakt die Gulbis eens?

Ramos moet ook nog even wakker worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Natuurlijk is ie 3 klasses beter maar dat zegt niet alles. Laat iig Gulbis eruit vliegen en Ramos door
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gulbis komt er dus ook echt nooit meer he. Wimby was een flinke opleving en daarnaast ook een zeer tijdelijke.

Ramos achter tegen Volandri, treurig.

Kohl prima, 9 vd 10 games tot nu toe vandaag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, wtf?! Ik kijk even niet en alles gaat verkeerd.
Gulbis en Ramos, kom op zeg. Kohl is nog niet zo erg, die mag er volgende ronde af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-07-2012, 12:01 PM)Ad Wim Wrote: Haha, wtf?! Ik kijk even niet en alles gaat verkeerd.
Gulbis en Ramos, kom op zeg. Kohl is nog niet zo erg, die mag er volgende ronde af.

Over tijdelijke oplevingen gesproken. Rosol ontpopt zich ook tot redelijk eendagsvlieg, vorige week had ik 'm en verloor ie van een poepzak. Het lijkt me dat hij een beetje wordt overschat hier, incl door mezelf.

Kohli in 2!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom zou Kohlschreiber verliezen van Rosol....

Ik had toch echt wel wat meer verwacht van Ramos. Kom op man!
Reply
(26-07-2012, 12:01 PM)Ad Wim Wrote: Haha, wtf?! Ik kijk even niet en alles gaat verkeerd.
Gulbis en Ramos, kom op zeg. Kohl is nog niet zo erg, die mag er volgende ronde af.

Was je aan het poepen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gelukkig spelen de broertjes Ratiwatana nu. Misschien kan ik daar wel juichen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Leuk dat die Gulbis in de eerste ronde mp overleeft, maar daar koop je dus niks voor.
Ramos is niet zo'n ramp, alles op Rosol straks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laten we met z´n allen juichen voor Robin Haase. Vind ik belangrijker
Reply
Hup Robin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die heeft zoveel punten te verdedigen....
Reply
Met Oswald zou ie toch geen problemen moeten hebben. Volgende ronde Odesnik moet toch ook te doen zijn en daarna klizan/bolelli...Hij moet zich toch flink gaan schamen als hij de finale niet weet te halen hier.
Reply
Vorig jaar was z'n loting lastiger met Starace, Lopez, Seppi, Souza en Montanes.

Nu Oswald, Odesnik, Klizan en Volandri voor een titel. Een challenger titel? Nee een ATP titel Eusa_think
Reply
Ik neem aan dat Kohl zijn loting gezien heeft op de os, en vandaag tankt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, last minute wissel Ramos/Berrer IN voor Volandri/Malisse pakt lekker uit!
Reply
Drol Rosol geeft het weg bij 3-2 in de derde set waar hij 0-40 komt op de serv van Kohl, maar het niet weet af te maken.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kohlschreiber weer gewonnen!
Ik ga voor finale, Kohlschreiber tegen Haase
Reply


Forum Jump: