The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Metz / St. Petersburg
#31
Monfils gaat eraf tegen Mahut die er weer afgaat tegen Paire. Wink
Reply
#32
Partij van de dag zometeen al. Heb een beetje gegokt op de twee zware potten van Istomin op gravel van het afgelopen weekend.
Kubot heeft alleen vrijdag gespeeld, en wel indoors.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Hmm, dat begint niet echt goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Onderste helft van het schema in St. Petersburg is echt belabberd nu bijna alle seeds er al uit zijn. Zou een verrassende finalist kunnen worden.
Reply
#35
Zoals zo vaak. De maffia zal ook wel weer flink aan het werk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Qua seeds valt het denk ik wel mee. Istomin kan best van Kubot verliezen, Lu was geblesseerd en Zemlja is in betere vorm dan Lacko.

Ik denk dat de maffia vooral bezig is in de partij Betov - Lorenzi. Daar zijn de odds 23/17 voor Betov tegenover 10/13 voor Lorenzi. 23/17 voor Betov vind ik verdacht veel voor zo'n belabberde speler buiten de top 500.
Reply
#37
Prima Kubot. Kamke begint helaas niet goed, maar Berankis ook prima, maar die was NID. Alleen laffe buurs heeft ze beiden, terwijl ie in moet halen. Tja...

(19-09-2012, 01:31 PM)rhubarb Wrote: Qua seeds valt het denk ik wel mee. Istomin kan best van Kubot verliezen, Lu was geblesseerd en Zemlja is in betere vorm dan Lacko.

Ik denk dat de maffia vooral bezig is in de partij Betov - Lorenzi. Daar zijn de odds 23/17 voor Betov tegenover 10/13 voor Lorenzi. 23/17 voor Betov vind ik verdacht veel voor zo'n belabberde speler buiten de top 500.

Lorenzi heeft opgegeven zondag, volgens mij met een knieblessure. Dus dat kan best serieus zijn.

Zo'n Kumantsov die op 6-3 5-3 opgeeft, is ook vrij verdacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Knappe keuze, Kubot.
Reply
#39
Andreev komt niet, ook niet echt verrassend.
Prima Seppi en Berankis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Die Buurs maakt mijn team en neemt 2 spelers die tegen elkaar moeten.... pfff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Allemaal goedkoop grut en de winnaar is favoriet voor halve finale.

En niet zo zeuren, want je hebt eindelijk weer een goede week Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
(19-09-2012, 01:50 PM)Ad Wim Wrote: Andreev komt niet, ook niet echt verrassend.
Prima Seppi en Berankis.
Vond het al zo apart dat Stakhovsky 3/10 tegenover 3 voor Andreev had. Dit verklaart een hoop. Mooi, want ik heb Stakhovsky in m'n team Smile
Reply
#43
(19-09-2012, 02:02 PM)buurs Wrote: Allemaal goedkoop grut en de winnaar is favoriet voor halve finale.

En niet zo zeuren, want je hebt eindelijk weer een goede week Wink

Moet je eens de gemiste punten van Montreal erbij optellen en kijken waar ik dan had gestaan Undecided Zo dom!! DohDohDoh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Pff, heeft die Russische maffia Stakhovsky omgekocht ofzo...
Fognini gooide net echt schitterend met z'n racket!
Reply
#45
(19-09-2012, 02:10 PM)Stille Wrote:
(19-09-2012, 02:02 PM)buurs Wrote: Allemaal goedkoop grut en de winnaar is favoriet voor halve finale.

En niet zo zeuren, want je hebt eindelijk weer een goede week Wink

Moet je eens de gemiste punten van Montreal erbij optellen en kijken waar ik dan had gestaan Undecided Zo dom!! DohDohDoh

Hoeveel punten moeten we er dan bij optellen?

En dan had jij fed bij de us open gehad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
(19-09-2012, 02:11 PM)rhubarb Wrote: Pff, heeft die Russische maffia Stakhovsky omgekocht ofzo...
Fognini gooide net echt schitterend met z'n racket!

Dat zou best kunnen, al staat Stakh erom bekend dat ie van jan en alleman kan verliezen.
Kamke prima.

Stebe gaat ook al niet goed, Atlanta lijkt de druk van de koppositie ook al niet aan te kunnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
(19-09-2012, 02:16 PM)Ad Wim Wrote:
(19-09-2012, 02:11 PM)rhubarb Wrote: Pff, heeft die Russische maffia Stakhovsky omgekocht ofzo...
Fognini gooide net echt schitterend met z'n racket!

Dat zou best kunnen, al staat Stakh erom bekend dat ie van jan en alleman kan verliezen.
Kamke prima.


1 + 1 = 2 (Stakhovsky + Russische maffia = kan van jan en alleman verliezen)
Reply
#48
Afmaken nou Seppi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Jullie denken gewoon te veel door met die maffia. Het aantal opgaves in alle toernooien (vooral challengers) is momenteel weer groeiende. Dat krijg je tgene het einde van het seizoen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Het geld is blijkbaar verdiend door er een TB van te maken. Nu stelt Stakh toch wel orde op zaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
(19-09-2012, 02:48 PM)Stille Wrote: Jullie denken gewoon te veel door met die maffia. Het aantal opgaves in alle toernooien (vooral challengers) is momenteel weer groeiende. Dat krijg je tgene het einde van het seizoen

Er zitten best weer wat rare uitslagen bij, ook van usual suspects. Maar het is al lang niet zo erg meer als een jaar of 4-5 geleden gelukkig, toen Sopot rond deze tijd van het jaar een gokspektakel was.
Reply
#53
En daar is de volgende opgave deze week, nu Jamie Baker in Izmir. Het is echt bizar deze week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Balen van Kamke, dat had de dag echt goed gemaakt. Maar dan mag Stakh Fognini wel pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
(19-09-2012, 01:31 PM)rhubarb Wrote: Ik denk dat de maffia vooral bezig is in de partij Betov - Lorenzi. Daar zijn de odds 23/17 voor Betov tegenover 10/13 voor Lorenzi. 23/17 voor Betov vind ik verdacht veel voor zo'n belabberde speler buiten de top 500.

6-1 1e set naar Betov Eusa_think
Reply
#56
Zelfs Buurs kan indoor van Lorenzi winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Lorenzi nu weer favoriet bij de bookies. Staat 3-0 voor in de 2e set. Maffia.
Reply
#59
(19-09-2012, 04:23 PM)centre court Wrote: Zelfs Buurs kan indoor van Lorenzi winnen.

Ho ho, buurs heeft wel getraind met Boy Westerhof hè!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
(19-09-2012, 04:31 PM)Ad Wim Wrote:
(19-09-2012, 04:23 PM)centre court Wrote: Zelfs Buurs kan indoor van Lorenzi winnen.

Ho ho, buurs heeft wel getraind met Boy Westerhof hè!

Achter het hek staan kijken toen Boy een balletje sloeg inderdaad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: