The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Metz / St. Petersburg
#61
Hup Flo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
(19-09-2012, 04:31 PM)Ad Wim Wrote:
(19-09-2012, 04:23 PM)centre court Wrote: Zelfs Buurs kan indoor van Lorenzi winnen.

Ho ho, buurs heeft wel getraind met Boy Westerhof hè!

Ik heb nooit met boy getraind....

We hadden dezelfde trainer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Klasse Flo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
(19-09-2012, 04:44 PM)buurs Wrote:
(19-09-2012, 04:31 PM)Ad Wim Wrote:
(19-09-2012, 04:23 PM)centre court Wrote: Zelfs Buurs kan indoor van Lorenzi winnen.

Ho ho, buurs heeft wel getraind met Boy Westerhof hè!

Ik heb nooit met boy getraind....

We hadden dezelfde trainer.

Ik en Krajicek ookIdontgetitNeiner
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#65
Gaat lekker zeg Undecided Maar Ad, ik denk niet dat het is omdat de druk nu zo immens hoog is. Ik had namelijk maar een kwartiertje om alles in te vullen, omdat ik een weekendje weg was naar Canada. Daardoor heb ik niet alles heel goed kunnen afwegen, zoals ik normaal wel doe.
Reply
#66
Weekendje Canada, kan beroerder!
Reply
#67
Haha ja, was idd geweldig! Maar ik woon in de VS (de staat NY), niet in Nederland, dus het was 'maar' zo'n 5 uur met de auto.
Reply
#68
De staat NY en dan kom je hier op het forum en dan neem je als username Atlanta. DohWink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#69
Het gaat redelijk, maar er kan nog zoveel gebeuren, zeker in St Petersburg.
Hup Karlovic voor zo, dat zou een lekkere zijn. En Cipolla moet ook even winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Ad dag! ad week! ad jaar!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
Prima Karlo. Veel opgaves, typisch aan een post DC-week.
Stak is wel kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Tyfus Cipolla, maak het gewoon af man. *5-4 in de TB, verliest ie 3 punten op rij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
omg, zemlja gaat hier toch niet verliezen van cipolla Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Goed hersteld Flavio.
Hup Zopp!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
(20-09-2012, 01:07 PM)Ad Wim Wrote: Tyfus Cipolla, maak het gewoon af man. *5-4 in de TB, verliest ie 3 punten op rij.

KUT HOEREN AD !!!EN MAAR KLAGEN WEER !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
dit gaat toch nergens over...

nu al de verrassing van de week...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Pff hoe traag hebben ze die baan wel niet gemaakt joh, wat een uitslagen. Cipolla is echt kut ja, laffe keuze die beloond wordt.
Reply
#78
Cipolla kan prima uit de voeten op snelle banen. En het is nou niet zo dat Zemlja een zekerheid is en hier dik favoriet was.
50-50 pot die gelukkig goed uitpakt.

Cipolla is een laffe keuze, maar wel gewoon een must-pick in dit schema, dat weet jij ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Winst Berankis is wel jammer, en Kubot loopt ook te kutten na een goed begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Kubot van 4*-0 naar 4-6 Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
Op Ivo na gaat alles fout Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Klote Kubot, kom nou eens op man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
(20-09-2012, 07:13 AM)Jansoe Wrote: De staat NY en dan kom je hier op het forum en dan neem je als username Atlanta. DohWink

Ik woon er ook nog maar sinds ruim een maand he Wink
Reply
#84
Er mag ook best weleens een opgave komen van een speler die moet verliezen ipv telkens de verkeerde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
CC week zo te zien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Bautista-Agut, Fognini, Cipolla of Gimeno-Traver in de finale van het hardcourt toernooi van St. Petersburg IdontgetitIdontgetitIdontgetit
Reply
#87
(20-09-2012, 09:29 PM)rhubarb Wrote: Bautista-Agut, Fognini, Cipolla of Gimeno-Traver in de finale van het hardcourt toernooi van St. Petersburg IdontgetitIdontgetitIdontgetit

Smile inderdaad.... Mijn god wat een droevigheid. Wat laten Stakkie / Istomin / Kubot hier een mooie kans onbenut.
Reply
#88
Fognini Hakkuh
Reply
#89
Komen erg interessante QF aan, wat te denken van:
Davy-Karlo
Mayer-Seppi
Kohli-Monfils
Klizan-Berankis
Fognini-Bautista
Cippola-Gimeno T

Eerstgenoemden winnen please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
(20-09-2012, 09:39 PM)_Tampie Wrote:
(20-09-2012, 09:29 PM)rhubarb Wrote: Bautista-Agut, Fognini, Cipolla of Gimeno-Traver in de finale van het hardcourt toernooi van St. Petersburg IdontgetitIdontgetitIdontgetit

Smile inderdaad.... Mijn god wat een droevigheid. Wat laten Stakkie / Istomin / Kubot hier een mooie kans onbenut.

Ik kijk er niet echt van op, als je kijkt naar de afgelopen jaren en naar de draw.

Ik baal wel van Kubot. Maak je een mooie keuze door hem van Istomin te zien winnen, verliest ie vervolgens van Gimeno...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: