The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP World Tour Finals
Thx Overdune! Jij ook gefeliciteerd met je top 5 plaats; netjes gedaan na een wat mindere start van het seizoen. Volgend ben ik er iig zeker weer bij!
Reply
Nogmaals bedankt atlanta en overdune!

En ik deel je woorden vwb de organisatie!

Hopelijk krijg ik volgend jaar ook iets meer support Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Van harte Buurs met de overwinning! Leuk dat het tot de laatste pot spannend was. Ook de overige prijswinnaars gefeliciteerd.
Reply
Jammer voor Federer, maar Buurs gefeliciteerd met de FTM-titel!
Reply
Gefeliciteerd Buurs, maar zeker ook Atlanta!
Reply
Feli buurs met de over winning! Matig begin van het jaar maar ijzersterk teruggekomen in het tweede deel.

Atlanta ook gefeliciteerd met de tweede plek! Ik heb het al eerder gezegd maar ongelofelijk knap om in je eerste jaar letterlijk tot de laatste wedstrijd mee te doen om de titel.

Ad ook van harte met de podiumplek. Leek het een beetje te verspelen tijdens en na de US open maar toch nog herpakt en keurig die podiumplek binnengesleept.

Last but not least André die het medailleklassement pakt met maar liefst 7 medailles wist alleen Ad Wim enigszins in de buurt te blijven.

Toch nog een kleine felicitatie aan mezelf. Dit is namelijk het eerste jaar dat ik elke week een team heb gemaakt! Feli me!!

Alle prijswinnaars hebben inmiddels een pm gehad en de meeste inmiddels ook gereageerd. In de loop van de week zal ik de gegevens doorsturen naar tennisplanet die de prijzen naar mij zal sturen. Ik zal ze vervolgens doorsturen naar de winnaars.
Reply
Alle prijswinnaars gefeliciteerd!!

Jammer dat ik de in de één na laatste week een beslissende fout nam om de tankende Djokovic te nemen. Die jongen heeft me dit seizoen wel de kop gekost.
Het was een lang seizoen en ben altijd blij dat het weer afgelopen is. Elk jaar zeg ik ook weer dat ik volgend seizoen niet meedoe, maar ja dan begint het in januari toch weer te kriebelen.Blush
Ik beslis dan ook in januari of ik nog een seizoen eraan vastplak.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Idd, dank aan de organisatie voor weer een goed jaar. Laat die buurs maar lullen, gewoon klasse dat jullie dit een jaar hebben gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-11-2012, 09:07 AM)Ad Wim Wrote: Idd, dank aan de organisatie voor weer een goed jaar. Laat die buurs maar lullen, gewoon klasse dat jullie dit een jaar hebben gedaan.

Dat laatste begrijp ik niet. Eusa_think

Ad, jij ook gefeliciteerd met je 3e plek!

En André gefeliciteerd met het medailleklassement!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs, van harte gefeliciteerd met opnieuw een FTM titel. Knap in het jaar waarin je vader bent geworden en gewoon dik verdiend.

Atlanta van harte een superprestatie als nieuwkomer en ook erg betrokken bij het spel, hoop dat je nog vele jaren zal meedoen.

Ad van harte met het brons en je overwinning op mij, en andre gefeliciteerd met de overwinning in het medaille klassement.

Ik had de finale opgenomen dus kon niet eerder op het forum komen. Spannende finale maar als het spannend wordt maakt Federer toch wel te veel foutjes. Helaas.
Reply
Heren van harte!

Knappe prestaties! Jammer dat Ad zijn geweldige begin niet vol kon houden.

Ik ga het gewoon weer proberen in Januari Smile
Reply
Organisatie Eusa_clapEusa_clapEusa_clap

Buurs Gefeliciteerd met de overwinning. Fantastisch spannend slot en de laatste wedstrijd die beslissend is. Mooier kan het uiteraard niet.

Atlanta en Ad wim Gefeliciteerd met het completeren van het podium! Andre gefeliciteerd met het medailleklassement.

Voor mij was dit ook het eerste jaar en DE grote les die ik voor mij zelf voornamelijk heb gehad met het oog op volgend jaar (Ik doe zeker weer mee!) is dat ik eens uit zou moeten gaan van mijn eerste ingeving. Dat had mij dit jaar zeker 4k punten meer op kunnen leveren dan dat wat het nu gedaan heeft.

Maar goed! Eerst maar eens genieten van een paar weekjes vrijaf Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Gelijk een mooie voor volgend jaar: Toernooien beginnen op maandag 31/12 dus leuke deadline op oudejaarsavond Rolleyes
(ach de wedstrijden zijn toch al rond 1900 klaar)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Eerste week is toch een testweek, boeiend.
Reply
Alweer? Lijkt me toch dat alles goed staat en dat er weinig fout kan gaan. Of gaat Mac weer nieuwe dingen toevoegen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Uiteraard, Mac is ieder jaar druk met het doorvoeren van verbeteringen!
Reply
Vorig jaar was zelfs de AO de eerste echte week. Je merkt dat het tennis seizoen dan echt begint te leven en er dus nog veel deelnemers bij komen. Het lijkt mij verstandig dat opnieuw zo te doen in 2013.
Reply
Volledig mee eens.
Reply
(13-11-2012, 02:53 PM)mindlight Wrote: Volledig mee eens.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima! Eigenlijk vind ik wel dat iedereen moet betalen om deel te kunnen nemen. Mensen blijven dan waarschijnlijk ook langer mee doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoezo? Het ging dit jaar toch prima met de subleague?
Reply
(13-11-2012, 01:33 PM)Jansoe Wrote: Organisatie Eusa_clapEusa_clapEusa_clap

Buurs Gefeliciteerd met de overwinning. Fantastisch spannend slot en de laatste wedstrijd die beslissend is. Mooier kan het uiteraard niet.

Atlanta en Ad wim Gefeliciteerd met het completeren van het podium! Andre gefeliciteerd met het medailleklassement.

Voor mij was dit ook het eerste jaar en DE grote les die ik voor mij zelf voornamelijk heb gehad met het oog op volgend jaar (Ik doe zeker weer mee!) is dat ik eens uit zou moeten gaan van mijn eerste ingeving. Dat had mij dit jaar zeker 4k punten meer op kunnen leveren dan dat wat het nu gedaan heeft.

Maar goed! Eerst maar eens genieten van een paar weekjes vrijaf Wink

Leuk dat je het leuk vond! Nieuwe deelnemers zoals jij die ook keurig een heel jaar mee doen zijn heel welkom, mooi dat je volgend jaar weer meedoet.

(13-11-2012, 02:50 PM)_Tampie Wrote: Vorig jaar was zelfs de AO de eerste echte week. Je merkt dat het tennis seizoen dan echt begint te leven en er dus nog veel deelnemers bij komen. Het lijkt mij verstandig dat opnieuw zo te doen in 2013.

Dat lijkt mij ook idd, ik denk dat als je met een poeptoernooitje begint er een stuk minder deelnemers zijn.

(13-11-2012, 02:25 PM)Stille Wrote: Alweer? Lijkt me toch dat alles goed staat en dat er weinig fout kan gaan. Of gaat Mac weer nieuwe dingen toevoegen?

Uiteraard worden er nieuwe dingen toegevoegd! Daar is Mac al vele weken mee bezig.
Reply
Volgende week zal ik met een post komen waar ik vertel wat voor nieuwe dingen er allemaal gaan komen.
Reply
Ook van mij nog dank aan de organisatie! Ben benieuwd wat voor nieuws er in 2013 komt.
Reply
Denk dat Ad niet meer mag doen Flower
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
@ Overdune: Ook al was het alleen maar op vaker op het tennisforum te zitten en jouw ava vaker voorbij te zien komen Neiner
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(14-11-2012, 02:57 AM)Mac Wrote: Volgende week zal ik met een post komen waar ik vertel wat voor nieuwe dingen er allemaal gaan komen.

Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: