The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moscow / Stockholm / Vienna
#31
Ja, samen met Brands Tongue
Reply
#32
(16-10-2012, 10:57 AM)rhubarb Wrote:
(16-10-2012, 10:52 AM)Ad Wim Wrote: Tja, zo'n smiley neerzetten na een onzinnig argument...
Dus alle odds een kwartier voor de deadline zijn onzinnig en onbetrouwbaar?

Nee, dat zeg ik toch niet?
Maar wel odds van partijen die er pas net op staan.
Nogmaals, bekijk nu de odds maar eens van die partij.

(16-10-2012, 10:56 AM)mindlight Wrote: Karlovic lijkt me inderdaad redelijk uitgerangeerd, maar voor deze prijs toch te aantrekkelijk om te laten lopen. Gegeven de loting van Haas verwacht ik minimaal SF en zie ik hem als favoriet voor de finale onderin. Monfils verwacht ik ook weinig van. De man is nog op de weg terug en zit in het sterkste stuk van het schema.

Wat betreft Karlovic klopt het wel, maar ik had daar al Dolgo, ERV en Davy. En ik wilde niet een te laf team hebben, dus moest ik iemand laten liggen. Zou me ook niet heel erg verbazen als Karlo eraf gaat tegen Bolelli.

Haas ben ik ook wel bang voor, maar Tipsa is de laatste jaren koning in zulk soort toernooitjes, dus ik verwacht dan ook toernooiwinst van hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ok, bedankt voor de tip. Zit niet zo in het gokwereldje.
Reply
#34
(16-10-2012, 11:01 AM)Ad Wim Wrote:
(16-10-2012, 10:57 AM)rhubarb Wrote:
(16-10-2012, 10:52 AM)Ad Wim Wrote: Tja, zo'n smiley neerzetten na een onzinnig argument...
Dus alle odds een kwartier voor de deadline zijn onzinnig en onbetrouwbaar?

Nee, dat zeg ik toch niet?
Maar wel odds van partijen die er pas net op staan.
Nogmaals, bekijk nu de odds maar eens van die partij.

(16-10-2012, 10:56 AM)mindlight Wrote: Karlovic lijkt me inderdaad redelijk uitgerangeerd, maar voor deze prijs toch te aantrekkelijk om te laten lopen. Gegeven de loting van Haas verwacht ik minimaal SF en zie ik hem als favoriet voor de finale onderin. Monfils verwacht ik ook weinig van. De man is nog op de weg terug en zit in het sterkste stuk van het schema.

Wat betreft Karlovic klopt het wel, maar ik had daar al Dolgo, ERV en Davy. En ik wilde niet een te laf team hebben, dus moest ik iemand laten liggen. Zou me ook niet heel erg verbazen als Karlo eraf gaat tegen Bolelli.

Haas ben ik ook wel bang voor, maar Tipsa is de laatste jaren koning in zulk soort toernooitjes, dus ik verwacht dan ook toernooiwinst van hem.

Tot vorige week zou ik dat met je eens zijn geweest, maar de oorwassing was wat te sterk om Tipsa nu als favoriet tegen Haas te zien imo.
Reply
#35
(16-10-2012, 11:00 AM)rhubarb Wrote: Ja, samen met Brands Tongue
Klopt, maar Bemelmans had ik al lang in mijn team en Brands was mijn laatste opvullertje toen ik kort voor deadline thuiskwam en snel een paar dingetjes moest wijzigen. Ik zie Bemelmans als lichte favoriet in deze partij.
Reply
#36
Met GGL, Becker, Berankis, Nieminen en Melzer toch wel troeven deze week. Had ik niet verwacht.

Bellucci, Karlo en Muller moeten er snel uit.
Reply
#37
Hier ook Bemelmans en geen Brands. Ad week please!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Sijsling blijft toch aardig bezig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Idd, prima overwinning aanstaande.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Prima overwinning van Sijsling, ik kan niet wachten tot hij dat mentale wrak genaamd Haase voorbij gaat.
Reply
#41
Dat zal niet snel gebeuren, wat je ook van hem vindt, hij is met afstand de beste Nederlander de laatste jaren.
Reply
#42
Dan moet deze enorme vormcrisis niet te lang aanhouden. Die overwinningen in Kitzbuhl houden hem nog een beetje in the picture.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Eens, maar het was vorig jaar niet anders dus verliest hij weinig punten.
Reply
#44
Brands tot op heden duidelijk de betere, zoals verwacht.

Zojuist al een sp gemist.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Bij mij staat het pas 2-3?
Reply
#46
(16-10-2012, 01:33 PM)_Tampie Wrote: Bij mij staat het pas 2-3?

breaken is de set bij deze 2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Die Buurs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Kom eens op Paire, ontzettende drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Grappig trouwens als je naar de ATP-resultaten van Haase kijkt van dit jaar zie je een duidelijke trend:
Hij verliest van bijna iedere top 50 speler (behalve door opgave) en alle spelers buiten de top 200. Hij wint bijna alle spelers tussen de top 50 en top 200.

Tegen top 50 (W:4, L:18) 0.18
Top 50 - top 200 (W: 14, L:4) 0.78
Buiten top 200 (W: 2, L: 3) 0.4
Reply
#50
Leuke statistiek. Zelf opgeteld of heb je een bron?

(16-10-2012, 01:35 PM)buurs Wrote:
(16-10-2012, 01:33 PM)_Tampie Wrote: Bij mij staat het pas 2-3?

breaken is de set bij deze 2

Eerste set winnen is de wedstrijd winnen, dus eigenlijk was het een mp.
Reply
#51
Vooral de nederlaag tegen Ouahab was om te huilen. Die man was 120 kg. Heeft die vent daarna nog een potje gewonnen ergens dit seizoen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
120 kg, dat komt me bekend voor Icon_cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
(16-10-2012, 10:37 AM)Ad Wim Wrote: Dus ik vermoed een redelijk eenvoudige overwinning voor Bemelmans (7-6 6-3 of zo) vandaag.

so far: Eusa_clap
Reply
#54
Tuurlijk Ruben!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Klasse Bemel en Lorenzi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
(16-10-2012, 02:01 PM)centre court Wrote: Klasse Bemel en Lorenzi.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
0 mensen met Lorenzi Tongue
Reply
#58
Wtf Paire, dit is wel heel triest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
(16-10-2012, 01:47 PM)_Tampie Wrote: Leuke statistiek. Zelf opgeteld of heb je een bron?

(16-10-2012, 01:35 PM)buurs Wrote:
(16-10-2012, 01:33 PM)_Tampie Wrote: Bij mij staat het pas 2-3?

breaken is de set bij deze 2

Eerste set winnen is de wedstrijd winnen, dus eigenlijk was het een mp.

Het zit die Buurs wel tegen zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Bemelmans stort ook helemaal in. Begint lekker zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: