The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moscow / Stockholm / Vienna
#61
De week begint lekker zo met verlies voor Berrer, Paire en Bemelmans die hard op weg is.
Reply
#62
Ik zal me ook na hele lange tijd mengen op dit forum. Knappe overwinning van Sijsling. Verder heb ik Davydenko in Moskou. In Wenen en Stockholm doe ik met de nummer 1 en 2 geplaatst, maar ik zal ook niet verbaasd zijn als de dure spelers het snel zullen afleggen (komt namelijk vaak voor bij mij dit seizoen).
Reply
#63
Die Paire blijft toch ook verbazen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Paire speelt liever buiten volgens mij. Mooi dat hij eruit ligt.
Reply
#65
De overschatte Bemelmans gaat er vrij duidelijk af, goed gezien door de top van het klassement Wink.
Reply
#66
Anders had Bemelmans er wel in de volgende ronde uitgegaan, maar is wel zonde van de punten die je door dit verlies misloopt.
Reply
#67
(16-10-2012, 03:02 PM)mindlight Wrote: De overschatte Bemelmans gaat er vrij duidelijk af, goed gezien door de top van het klassement Wink.

Hij is dus niet bepaald overschat, maar idd goed gezien door de top. Ook al hadden ze er geen argumenten voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Atlanta en Kuiper heb ik er niet over gehoord, volgens mij was mijn argument dat ik Bemelmans een challenger speler vond.
Reply
#69
(15-10-2012, 10:08 PM)Ad Wim Wrote: Lol, iedereen in de top met Brands en geen Bemelmans. Je zou zeggen dat het kenners zijn...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Ik had ze beiden niet, maar wel aangegeven waarom ik Bemelmans niet veel vind.
Reply
#71
(16-10-2012, 03:17 PM)_Tampie Wrote: Atlanta en Kuiper heb ik er niet over gehoord, volgens mij was mijn argument dat ik Bemelmans een challenger speler vond.

En vervolgens zei je dat als je meer van de challengers had geweten, je Bemelmans had genomen.
Verder geen valide argument gehoord om Brands te verkiezen boven Bemelmans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Een te verdedigen halve finale plaats zou een valide argument zijn...
Reply
#73
0 man door, 4 man out

en kuznetsov wordt 0 uit 5

Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Hoe kom je aan 4? Berrer, Bemelmans, Kubot en ...?
Reply
#75
Dacht dat ik er nog eentje had. Heb ook zoveel rukkers in mijn team die er niet veel van kunnen maar goed..vond het wel geinig. Staat toch niets meer op het spel voor mij. Alles op die andere 2 spellen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Kuznetsov is wel 0 uit 4 en Zemlja verneukt zijn partij door de wedstrijd niet uit te serveren. 0 uit 5 of kan ie de TB nog winnen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Ja Malisse sloeg een bal een mm uit (hawk eye) waarna Zemlja op eigen service zijn 2e mp benutte Smile
Reply
#78
Het begon matig vandaag met Sijsling def. Berrer (ftm-technisch matig dan) maar met Mathieu, Kuznetsov, Paire eruit en Zemlja, Berankis en Brands door is het tot nu toe heel aardig aan het worden.
Reply
#79
Weinig vertrouwen in Monfils bovenin trouwens. Voor die prijs is hij toch wel een gokje waard? Of wordt het sowieso niks met hem?
Reply
#80
Haha, buurs zonder Zemlja, mooie misser.

Verder gaat het maar matig. Al de spelers die je noemt, zijn nauwelijks gekozen, tamp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Baghdatis door de top 4 niet gekozen en wel door 5 t/m 19.... heel opmerkelijk eigenijk.

Kan Davy nou zelfs tegen Bogomolov niet meer winnen?
Reply
#82
Dat weet je als ik Davy heb, dan presteert ie nooit.
Baghdatis moet idd even winnen, maar Goffin lijkt me een hele kluif.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
ha ha, wat een kenner die Ad met zijn Bemelmans Idontgetit

En volgens mij heb ik genoeg argumenten genoemd...hij leest ze alleen niet Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
Goffin bp gemist voor 4*-1

(16-10-2012, 05:59 PM)Ad Wim Wrote: Haha, buurs zonder Zemlja, mooie misser.

Verder gaat het maar matig. Al de spelers die je noemt, zijn nauwelijks gekozen, tamp.

Laten we het niet over missers gaan hebben
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#85
Ebden, wtf wat een WTA-uitslag: 7-5 0-6 6-0.
Reply
#86
Die Davy ook. Ik denk, ik neem hem nog een keer in zijn geliefde Moskou, maar nee hoor...
Baghdatis herstelt het gelukkig wel prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
(15-10-2012, 10:08 PM)Ad Wim Wrote: Lol, iedereen in de top met Brands en geen Bemelmans. Je zou zeggen dat het kenners zijn...

Prachtig om weer eens zo'n Adwimiaanse uitspraak terug te lezen Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Komaan Kef! Schouders eronder en terugbreaken.
Wel mooi dat Davy eruit is. Heb ik toch maar weer goed gezien. Eusa_clap Wink
Reply
#89
Maar jij bent ook een kenner Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
Inderdaad. En het was natuurlijk ook NID dat Brands van Bemelmans zou winnen Wink
Reply


Forum Jump: