The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moscow / Stockholm / Vienna
#91
Voor ons wel Liar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
Ai, jammer. Nog 3 BPs laten liggen in de laatste game.
Reply
#93
Patrik Rosenholm pakt de eerste set tegen Monfils, wat is dit voor week zeg Angry
Reply
#94
What the fuck! Monfils verliest gewoon van een Zweedse trol genaamd Patrik Rosenholm. Bduh
Reply
#95
En wint in drie.. blijf dan gewoon thuis Monfils.
Reply
#96
Heb ik een record?

Gisteren 11 man in actie : 2 door (zemlja/baghdatis) en 9 out !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
Sjezus Monfils.... Bduh

Zal nog wel 2x gebeuren dit jaar want in Basel en Parijs moet je hem toch weer opstellen....
Reply
#98
Prima laffe keus Ito.
Hup Bolelli en Janowicz.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Prima Ito en Ivo. Die andere tussen die 2 knakkers boeit niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is anders wel een belangrijke pot met Berlocq in de volgende ronde en waarschijnlijk Bellucci daarna.
Janowicz een break voorsrpong verkloot, gaat nu richting TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Becker daarna voor de set geserveerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Jerzy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan je de spanning nog aan Ad?
Reply
Figuranten kennen geen spanning.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ah, voel je je weer eens in je ADHD-eer gekrenkt dat er niet op je gereageerd wordt, en heb je daarom weer je alter ego van stal gehaald?
Ik zal deze maar niet op ignore zetten, want jou kennende blijf je dan accounts aanmaken, en dat zal ik de rest besparen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Ivo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het wordt schade beperken deze week....
Reply
Wat een week! Ook Mayer lijkt eraf te gaan. Zal Rosol ook wel verliezen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Rosol wint! Yes mijn 4e speler die wint deze week ! Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat valt toch nog wel mee? Volgens mij gaat bijna iedereen in de top 10 matig.
Wees blij dat je Berankis, Rosol en Karlo hebt. Berankis had hem lang, mede omdat Mayer niet fit is, maar kwam niet uit qua budget. En hij was totaal niet in vorm.
Alle hoop op Baghdatis dan maar.

Rosol en Karlo heb ik beuwst niet genomen, maar dit is wel erg vervelend.
Daar de hoop dan maar op Troicki en Bogo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Copil pakt in 39 seconden zijn game tegen Almagro...
Reply
Die Troicki ook weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, wtf...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Gilles!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja dat is idd wel belangrijk, dat Muller van Melzer wint. Zal in een 3e set TB gebeuren dunkt me.

Verder mogen Troicki en Donskoy wel even winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Man man, wat een gekut weer met die Troicki. Tegen fucking Jaziri ook.
Laf managen wordt maar weer beloond, wat een gezeik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut Troicki. Buurs ook met zowel Troicki als Jaziri. Tsja. Gelukkig legt ie 't daarmee wel af tegen Kuiper en Atlanta die zonder Troicki zitten. Wel gunstig voor Rosol dit.

Muller en Donskoy op voorsprong in set 3, wel op service gewoon.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, al deze weken wordt buurs op zijn wenken bediend. Niet tot nauwelijks verrassingen dus laf managen is het devies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom maakt die Muller 't niet gewoon af? **3-0 voor in de TB, daarna *5-3 voor in de TB. Nu weer terug op service.

Hop. Melzer toch out.

Donskoy lijkt 't niet te gaan redden en Hewitt overklast Nieminen momenteel. Dat is minder.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Gilles. Maakt het falen van Troicki weer een beetje goed, maar niet genoeg. Rosol-Jaziri is dodelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: