The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2013
#31
Dat is natuurlijk een detail en doet niets af aan het fundamentele punt van de verandering van een deadline voor aanvang van het toernooi, of na een aantal wedstrijden.
Maandag 10 uur was ook ongelukkig gekozen vanwege de werkenden, zeker tijdens Shanghai, dat heb ik meermaals aangegeven.
Dus daarom stelde ik voor om met een aantal goed naar de TMSs te kijken en op basis daarvan een schema te maken en dit goed te communiceren.
Of de deadline op zondag 22 uur zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Laffe teams komen er juist nu. Mensen als Buurs en CC moeten juist blij zijn met deze deadline
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Zo laf heb ik het afgelopen jaar niet gespeeld...

En ik heb ook liever dat er minder gespeeld is.
Anders krijg je teveel dezelfde teams.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
En daar gaat het nu om. Stel je voor TMS Monte Carlo. Er worden op de maandag zo'14 wedstrijden gespeeld en er zijn 5 qualies door en 4-5 spelers van onder de 1000 euro. Alle spelers zijn dan al rendabel en gaan door bijna iedereen gekozen worden. Erg leuk hoor! Snap werkelijk echt niet wat het probleem met zondag 22 uur of eventueel 23.59 is..... Lotingen voor alle TMS zijn er op zaterdag voor 15.00 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Of zie het: het wordt misschien allemaal wat spannender.....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Is er een reden om vast te houden aan 22:00, je zou er bijv ook 20:00 van kunnen maken? Scheelt misschien weer een paar partijen per week Wink

En wb prijzengeld; denk je dat je met deze vorm van supporter een legale constructie hebt gevonden?
Als ik eerst die banners aankijk, maar ze in juni alsnog zat ben en supporter word, wat gebeurt er dan met het prijzengeld?

Indien het een succes word, ik het mss ook leuk om ipv die 4e plek prijs een periodeprijs toe te voegen van US Open t/m eind seizoen oid, hebben de minder hooggeplaatsten nog iets om voor te gaan.
Reply
#37
Quote:Is er een reden om vast te houden aan 22:00, je zou er bijv ook 20:00 van kunnen maken? Scheelt misschien weer een paar partijen per week

Nee niet per se, ik had altijd in m'n hoofd dat 22 uur een vrij goede tijd is. Niet zo laat dat mensen al naar bed willen, neit zo vroeg dat mensen nog aan het eten/werk/kinderen naar bed brengen zijn. Ik vermoed echter dat de voordelen miniem zijn (max 1/2 partijen).
We kunnen er eens naar kijken, ik zou dan echter wel de 'normale' weken ook naar 20 uur willen zetten om de deadline wel eenduidig te houden.

Quote:En wb prijzengeld; denk je dat je met deze vorm van supporter een legale constructie hebt gevonden?

Ik heb niet echt directe jurisprudentie kunnen vinden hierover. Ik weet wel dat Sportdreams pas problemen kreeg toen ze inschrijfgeld gingen vragen voor hun spellen, daarvoor hebben ze nooit problemen gehad. Kan toeval zijn uiteraard.
Volgens mij spreekt de wetgeving officieel over een inzet die je moet plaatsen. Die inzet is natuurlijk afwezig hier. Bovendien is het invoeren van de welbekende kennisvraag een vrij kleine aanpassing die we altijd als 'last resort' kunnen gebruiken.

Quote:Als ik eerst die banners aankijk, maar ze in juni alsnog zat ben en supporter word, wat gebeurt er dan met het prijzengeld?

Dat gaat gewoon omhoog. Alle inkomsten over het gehele jaar worden bij elkaar opgeteld en daarvan wordt 70% in de prijzenpot gestopt. Het kan dus zelfs voordelig zijn voor mensen om supporter te worden en daarna de reclame aan te laten, puur om de prijzenpot te spekken.

Quote:Indien het een succes word, ik het mss ook leuk om ipv die 4e plek prijs een periodeprijs toe te voegen van US Open t/m eind seizoen oid, hebben de minder hooggeplaatsten nog iets om voor te gaan.

Periodeprijzen is zeker iets waar ik ook over nagedacht heb. Ik heb echter nog altijd geen goede uitwerking kunnen bedenken, vooral omdat de GS's daar vaak een te grote invloed op hebben. Wellicht is het een idee om periodeprijzen te doen voor de periode's tussen de GS's in (maar dan zit je met RG->Wimbledon). Het is echter wel een goeie om een keer over te brainstormen.
Reply
#38
20 uur is wel een erg kritieke tijd voor de vaders onder ons Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
(21-11-2012, 02:26 PM)buurs Wrote: 20 uur is wel een erg kritieke tijd voor de vaders onder ons Wink

beaam!!!
Reply
#40
(21-11-2012, 10:15 AM)Stille Wrote: Kan er geen poll komen mbt deadlines?

Neen.
Reply
#41
Das duidelijk dan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#42
De inschrijving voor 2013 is inmiddels geopend! Smile

Mochten jullie fouten tegenkomen dan hoor ik ze graag.
Reply
#43
In de bevestigingsmail staat dat ik succesvol ingeschreven heb voor FTM 2012.
Verder ziet het er op het eerste oog allemaal goed uit.

Voor een overschrijving vanuit NL gebruik ik alleen de laatste 9 cijfers van het vermelde account, toch!
Reply
#44
Thanks, heb ik inmiddels aangepast.

ja klopt, alhoewel we volgens mij vanaf 1 januari ook overgaan op 10 cijferige nummers
Reply
#45
Goh, Haggie krijgt weer geen bevestigingsmail. Volgens mij had ik dit ook in 2010, 2011 en vorig jaar Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Mensen die na 4 maanden stoppen omdat het niet goed gaat krijgen niets haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Er is dus nu ook reclame op het forum, dat was me niet geheel duidelijk en is nog veel vervelender aangezien je daar meer op zit dan op de FTM-site.
Ik neem aan dat die reclame ook weggaat door FTM-supporter te nemen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Against Modern Fantasygameswithadvertising
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
welke reclame bedoel je precies ad? aan het forum is niks veranderd en het is ook zeker niet de bedoeling om daar advertenties te gaan plaatsen. Zou je me een screenshot kunnen sturen van waar je precies reclame ziet?
Reply
#50
@haggie: Ik zie dat jouw account inmiddels geactiveerd is. Je hebt de mail dus ontvangen inmiddels?
Reply
#51
Ik heb betaald om de reclame weg te hebben. Op het forum zie ik ook geen reclame trouwens.

Overigens gaat het layout-technisch nog niet helemaal lekker met de reclame, in mijn browser drukt de reclame wat velden weg naar onder (bijv. bij de stand).
Reply
#52
tampie: zou je daar ook even een screenshot van kunnen mailen?
Reply
#53
(27-12-2012, 10:13 AM)Mac Wrote: welke reclame bedoel je precies ad? aan het forum is niks veranderd en het is ook zeker niet de bedoeling om daar advertenties te gaan plaatsen. Zou je me een screenshot kunnen sturen van waar je precies reclame ziet?

Ik had thuis op m'n laptop ads in een balk aan de rechterkant staan. Hier op m'n werk niet meer, gek.
Ik zal als ik thuis ben nog even een screenshot sturen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Ik heb me ook aangemeld.

Hopelijk wordt er nog een subleague opgezet met extra inleg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Met een inleg van 50 euro wil ik er nog over nadenken om mee te doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Ik doe niet mee dit jaar.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#57
(27-12-2012, 12:22 PM)Ad Wim Wrote:
(27-12-2012, 10:13 AM)Mac Wrote: welke reclame bedoel je precies ad? aan het forum is niks veranderd en het is ook zeker niet de bedoeling om daar advertenties te gaan plaatsen. Zou je me een screenshot kunnen sturen van waar je precies reclame ziet?

Ik had thuis op m'n laptop ads in een balk aan de rechterkant staan. Hier op m'n werk niet meer, gek.
Ik zal als ik thuis ben nog even een screenshot sturen.

Hmm, nevermind. Het lijkt aan mijn laptop te liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
(27-12-2012, 02:37 PM)Stille Wrote: Met een inleg van 50 euro wil ik er nog over nadenken om mee te doen

Gooi t geld anders ff gewoon de sloot in.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
(27-12-2012, 06:58 PM)kuiper Wrote: Ik doe niet mee dit jaar.

Helemaal niet? Na zo'n goed jaar? Sad
Reply
#60
(28-12-2012, 10:54 AM)Haggie Wrote:
(27-12-2012, 02:37 PM)Stille Wrote: Met een inleg van 50 euro wil ik er nog over nadenken om mee te doen

Gooi t geld anders ff gewoon de sloot in.

Dat lijkt me niet goed voor de gezondheid van stille...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: