The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2013
#61
We beginnen dus officieel bij de AO?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#62
(27-12-2012, 10:23 AM)_Tampie Wrote: Ik heb betaald om de reclame weg te hebben. Op het forum zie ik ook geen reclame trouwens.

Overigens gaat het layout-technisch nog niet helemaal lekker met de reclame, in mijn browser drukt de reclame wat velden weg naar onder (bijv. bij de stand).

Dit is inmiddels opgelost
Reply
#63
Geen Kuiper, Stille en Scholten dit jaar. De groep forummers van het eerste uur dunt uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Geen Stille? Geloof je het zelf? Big Grin
Niettemin zonde dat er forummers van het eerste uur afhaken!
Reply
#65
Stille doet vast wel mee.

Jammer dat kuiper en scholten het voor gezien houden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Het is jaren geleden dat ik niet twijfel over deelname. Ik heb er zin in.

Alleen jammer dat Buurs wel weer mee doet.Wink
Reply
#67
Je bent een goede concurrent, vosje!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Uiteraard doet Stille mee ja. NID.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Van Scholten wist ik nog niet dat ie definitief niet mee zou doen, doodzonde idd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Als ik het dus goed begrijp kun je dus gratis meespelen, en alsnog de 1e prijs winnen, correct?
Reply
#71
(28-12-2012, 12:09 PM)_Tampie Wrote:
(27-12-2012, 06:58 PM)kuiper Wrote: Ik doe niet mee dit jaar.

Helemaal niet? Na zo'n goed jaar? Sad

Ik kan me niet opladen voor weer een heel seizoen.
Voor spek en bonen meedoen vind ik niets aan, dus als ik mee doe wil ik alleen voor de 1e plaats strijden. En daar zie ik me met mijn drukke werkzaamheden geen kans toe.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#72
@buurs: klopt, we beginnen met de AO
@rhubarb: klopt, net als vorig seizoen kun je gratis meedoen en toch een prijs winnen!

Jammer dat jullie niet meedoen kuip en scholten! ook niet een team maken voor de AO en dan kijken waar het schip strandt? Dan krijg je wellicht vanzelf de spirit weer te pakken
Reply
#73
96 deelnemers op dit moment. Hoe was dat vorig jaar rond deze tijd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
gaat volgens mij wel harder dan vorig jaar. Vorig jaar hadden we bij de AO rond de 200 deelnemers (iets meer)
Reply
#75
Dat gaat zeker hard, volgens mij zijn er nog niet zoveel acties uitgezet om deelnemers te werven? Valt me ook op dat er redelijk wat internationale deelname tussen zit.
Reply
#76
Idd, vroeg me net ook af wat voor werving er gedaan is/wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(29-12-2012, 04:33 PM)Mac Wrote: @buurs: klopt, we beginnen met de AO
@rhubarb: klopt, net als vorig seizoen kun je gratis meedoen en toch een prijs winnen!

Jammer dat jullie niet meedoen kuip en scholten! ook niet een team maken voor de AO en dan kijken waar het schip strandt? Dan krijg je wellicht vanzelf de spirit weer te pakken

Het kriebelt toch weer, heb me in ieder geval ingeschreven. Een heel jaar hou ik met het werk dat ik doe niet vol, maar de eerste maanden van het seizoen doe ik altijd leuk mee en geniet ik ook van FTM.
Reply
#78
(02-01-2013, 12:26 PM)Ad Wim Wrote: Idd, vroeg me net ook af wat voor werving er gedaan is/wordt.

Er is bewust besloten om even te wachten tot na de feestdagen. Er komt nog een mail van Mac aan alle deelnemers van vorig jaar, weet niet precies wanneer.

Verder natuurlijk ook aan alle forummers het verzoek om het spel te promoten.
Reply
#79
Nu Scholten en Roffaboy toch meedoen kan ik niet achterblijven. Speel wel onder protest mee. Deadline TMS ma 2200 blijft kut. Lang leve het laffe managen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
NID natuurlijk dat jij je zou aanmelden Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
Ik beschouw het niet meer als hoofdspel. Dat was vorig jaar al. Is teveel gereken en geluk waarbij het laffe managen vaak beloond wordt. Daarom vind ik CTM, LTM en beide Zweelers leukere spellen. Maar goed : is geen excuus en we gaan er weer het beste van maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Als FTM op geluk zou aankomen, had ik natuurlijk nooit gewonnen Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
Maar wel laf managen Tongue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#84
Zoals jullie allen weten, wordt de prijzenpot gespekt door het aantal kliks op de adds in de FTM pagina. Dit schijnt tot 30 cent per klik te kunnen genereren (al waag ik persoonlijk dat te betwijfelen).

Mijn tip om zoveel mogelijk / makkelijk de adds vaak aan te klikken; klik met je CTRL toets ingedrukt, hij opent de links dan in extra tabs maar niet als je actieve tab. Daarna sluit je in een keer je browser met alle adds af. Goed om de pot te spekken!

Maak er bijv. een gewoonte van om iedere keer als je de site bezoekt alle adds 1x aan te klikken.
Reply
#85
Pas aub op hiermee en zeker niet alle ads in 1x aanklikken! google is erg streng met het sluiten van accounts en dit kan er zeker voor zorgen dat m'n account gesloten wordt.

Klik aub max 1 ad per dag aan!!

Ik vond 30 cent ook vrij veel per klik maar we zitten nu op gemiddels 0,23 cent per klik, dus dat tikt aardig aan.

ps. klikken met je scrollwiel werkt hetzelfde als klikken met ctrl ingedrukt
Reply
#86
Ik vind dit toch wel erg ver gaan, om deelnemers op te roepen op ads te gaan klikken.
Maar ik zal er niet dieper op ingaan, voordat ik iedereen tegen me in het harnas jaag, want ik zal hier wel weer alleen in staan.

Reken iig niet op mij qua kliks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet voorstander van ben om zomaar op ads te klikken. Ten eerste vind ik het niet helemaal eerlijk tov de mensen die betalen voor de advertenties en ten tweede kan het problemen opleveren.

Wat echter geen kwaad kan is om af en toe eens te kijken naar de advertenties. Ik merk van mezelf dat ik er vaak overeen kijk maar af en toe staan er best interessante dingen tussen. Zo zag ik er laatst een documentaire tussen staan over een tennisopleidingsinstituut, heb nog geen tijd gehad om m te bekijken maar zag er zeker interessant uit.
Reply
#88
Ik ben het met je eens, Ad!

Ik hou van het spel, maar hoe er met de deadline wordt omgegaan en nu de ads. Alleen maar voor de commercie...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Als je daar geen zin in hebt, vooral niet doen.

En het feit dat het mij mooi lijkt veel (hopelijk actieve) deelnemers te hebben, heeft niets met commercie te maken.
Reply
#90
Er zit voor mij een verschil in het creƫren van een mogelijkheid van ads (waar ik het ook al niet mee eens was, maar ik kan vinden om zo prijzen te genereren) en als organisatie aansporen om erop te klikken.
Zoals ik al eerder heb gezegd, dit spel gaat een kant op die mij niet bevalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: