The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2013
#91
Een actieve deelnemer weet wanneer de deadline is.

Maar ik heb besloten mij er verder niet aan te storen.

Op deze manier zullen de deelnemers van het 1e uur langzaam afnemen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
121 deelnemers alweer. Gaat behoorlijk hard!
Reply
#93
Ook sublaegue Atlanta?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#94
De meeste subleagues zijn ineens leeg. Althans de pagina's. Mac?
Reply
#95
is gefixed, ging iets niet helemaal goed in een van de subleagues met het & teken
Reply
#96
Is bij jullie de opmaak ook zo lelijk of is dat alleen bij mij? De draws etc staan helemaal scheef.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
welke browser gebruik je cc? Dit probleem heb ik wel in het begin gezien in IE maar ik dacht het opgelost te hebben.
Reply
#98
Mochten er meer mensen zijn die dat probleem hebben (de cellen op de team pagina sluiten niet helemaal lekker aan) kunnen die zich dan even melden? Heb het inmiddels op meerdere computers/schermen geprobeerd maar niet kunnen reproduceren.

Heb het probleem in het begin wel aantal keer gezien maar dacht het inmiddels opgelost te hebben
Reply
#99
Als ik bij de weekstatistieken filter op forumsubleague, dan zie ik maar 2 deelnemers van de 12.

Wanneer ik daarna in de zoekbalk de plusjes uit de forumnaam verwijder, verschijnen wel alle 12 deelnemers.
Reply
Zou het inmiddels weer goed moeten doen
Reply
(03-01-2013, 02:34 PM)Atlanta Wrote: 121 deelnemers alweer. Gaat behoorlijk hard!

228 inmiddels
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zijn tennisactueel enz al gespamd zoals vorig jaar? MTF door Ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille of Ad onder de naam 156mphserve aan het posten in de chat op FTM-site? Deadline wordt onder vuur genomen.Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zou het inderdaad kunnen zijn maar dat gaat niet (inlognaam) Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ben het forum maar eens gaan lezen omdat ik me verveel, maar toen ik de discussie over de deadline zag, kon ik me toch niet inhouden om te reageren. Ik behoor dan niet tot de harde kern (ook al speel ik nu 3/4 jaar zonder een week te missen), maar ik vind ook dat een deadline op maandag 22.00u te laat is, omdat er veel te veel wedstrijden dan al gespeeld zijn. De mensen die elke week invullen, weten echt wel wanneer van elk toernooi de deadline is en mensen die dit niet weten missen ook op maandag wel een keer de deadline, denk ik.

Daarnaast ben ik wel benieuwd naar de reden waarom mensen die niks invullen 80% van de laagste score krijgen. Ik vind dit niet nodig.

Verder een super leuk spel en veel succes allemaal dit jaar!
Reply
Oude discussie, maar de deadline op 22.00 uur maakt het spel toegankelijker en tegelijkertijd saaier. Ik ben er geen voorstander van, omdat je dan meer buursiaanse teams krijgt. Maar dat levert vaak wel resultaat op.
Reply
En de 80% score is om mensen die een deadline gemist hebben niet een al te dramatische val te laten maken in het klassement en ze zodoende bij het spel te houden.
Reply
(11-01-2013, 12:45 AM)Scholten! Wrote: Oude discussie, maar de deadline op 22.00 uur maakt het spel toegankelijker en tegelijkertijd saaier. Ik ben er geen voorstander van, omdat je dan meer buursiaanse teams krijgt. Maar dat levert vaak wel resultaat op.
Ik vind het ideaal. Vorig jaar kwam voor mij als nieuwe deelnemer over als een chaos aan wisselende deadlines. En als werkende is het fijn dat je na je werk rustig je team in elkaar kan zetten.
Reply
"Dit is een test toernooi. Je kunt deze week het maken van een team oefenen. Aan het einde van de week zullen alle punten gereset worden".

Deze tekst boven de draw van de AO moet nog even verwijderd worden.
Reply
raar die had ik vanmorgen verwijderd...anyway hij is weer weg
Reply
Ik heb toch voor de zekerheid maar een naam geregistreerdBlush De Kuupers.
Mijn zoon heeft mij toch weten aan te sporen om in ieder geval een team voor de AO te maken en hij zal mij assisteren waar nodig is.
Ik blijf er, tot op dit moment, nog steeds bij dat ik er niet de motivatie voor heb om het een jaar vol te houden.
En ik ga er dan ook van uit dat ik in de marge mee ga doen. Ik meld mij dan ook niet aan in de Subleague.

Om toch het tennis te blijven volgen start ik voor mezelf iets op.
Ik ga met € 100 beginnen en hoop via (live) betting het kapitaal aan het eind van het jaar te hebben verhoogd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
290 deelnemers, wat was dat vorig jaar?
Wel meteen al 85 no-shows.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De scenariocalculator doet het bij mij nog niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zou t nu weer moeten doen

Vorig jaar hadden we rond de 200 deelnemers trouwens. Bijna 100 er bij dus.
Reply
Quote:The most users online at one time was 25 on 12-01-2013 at 01:17 PM

Leuk dat er weer wat nieuwe mensen op het forum zijn! dit record hebben we lang niet gebroken
Reply
Waarom krijgt Stakhovsky 35 pnt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom wordt er zo traag bijgewerkt? Gisteren zelfs een hele dag zowat geen updates
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En Ouanna (WC) hoort nog 0 punten te krijgen i.p.v. 10.
Reply
(18-01-2013, 12:51 PM)Stille Wrote: Waarom wordt er zo traag bijgewerkt? Gisteren zelfs een hele dag zowat geen updates

Toen ik op m'n werk kwam (9 uur) waren er een aantal partijen verwerkt. Vanaf toen heb ik in 2 x de rest van de partijen verwerkt waarbij de laatste sessie volgens mij een uur na de laatste partij was. Ook vanmorgen is er rond 7 uur bijgewerkt. Weet dus niet waar je dit vandaan haalt.


Quote:Waarom krijgt Stakhovsky 35 pnt?
denk dat die per ongeluk een keer is aangezien voor q. Is hersteld

Quote:En Ouanna (WC) hoort nog 0 punten te krijgen i.p.v. 10.
thx ook hersteld
Reply
En Smyczek moet er trouwens nog 61 hebben i.p.v. 57 Wink
Reply


Forum Jump: