The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2013
Niet zeuren, Stille Wink

Waar blijven nieuwe tussenstanden van LTM en Zweeler? Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(18-01-2013, 01:09 PM)Mac Wrote: [quote='Stille' pid='463205' dateline='1358506281']
Waarom wordt er zo traag bijgewerkt? Gisteren zelfs een hele dag zowat geen updates

Toen ik op m'n werk kwam (9 uur) waren er een aantal partijen verwerkt. Vanaf toen heb ik in 2 x de rest van de partijen verwerkt waarbij de laatste sessie volgens mij een uur na de laatste partij was. Ook vanmorgen is er rond 7 uur bijgewerkt. Weet dus niet waar je dit vandaan haalt.

Gisterenavond stonden er zeker nog 4-5 partijen open. Ik had er nog met anderen van het forum over (via whatsapp) Maar no hard feelings. Zou mooi zijn als zo snel mogelijk na afloop van een wedstrijd een update wordt gedaan

(18-01-2013, 01:19 PM)buurs Wrote: Niet zeuren, Stille Wink

Waar blijven nieuwe tussenstanden van LTM en Zweeler? Big Grin

lol
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
4-5 partijen, waar hebben we het over?
Reply
Scholten wat mij betreft nog steeds op pole, maar wint Seppi in de volgende ronde van Chardy dan gaat Japie hem voorbij.
Reply
Lekker Roger!
Reply
(19-01-2013, 08:58 AM)Vos Wrote: Scholten wat mij betreft nog steeds op pole, maar wint Seppi in de volgende ronde van Chardy dan gaat Japie hem voorbij.
Vind het wel mooi dat iemand 1e kan worden met Ruben Ramirez Hidalgo in zijn team Tongue
Reply
Bij mij wint Japie idd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik lig dus nog steeds op koers?
Reply
Als het Djoko def. Ferrer en Murray def. Federer wordt ben jij sowieso nummer 1 beuk Wink Maar zit wel dicht op elkaar. Ik zou dan 35e zijn met 241 punten achterstand.
Reply
Bij een finale Djoko - Murray wint scholten

Finale Djoko - Federer -> Djoko wint -> Ralfbosman 1e, scholten 2e

Finale Djoko - Federer -> Federer wint -> Hall 1e

Spannende wedstrijd morgen dus voor scholten
Reply
Kut Anderson
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dus moet ik morgen voor die gortdroge Brit zijn en de koning links laten liggen.
Reply
Jammer, 2e het hoogst haalbare. Hup Scholten dan toch maar.
Reply
Forum is sowieso lekker bezig, ik tel al rond de 15 man in de top 25.
Reply
Dat is NID als het toernooi zo voorspelbaar verloopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had gezien het deelnemers veld van rond de 200 niet verwacht dat we met zoveel bovenin zouden staan. Bij winst Djoko op Murray wordt ik 35e en ben ik slechts 14e in de subleague.
Reply
Ja, maar vlak achter de nummer 1. De prutstoernooien van de volgende keer hebben meer invloed dan de AO.
Reply
Volgens mij werkt de cenario calculator niet helemaal lekker.
Ik sta nu 52e met Murray, maar zondr Djokovic in mijn team. Als ik kies voor Djokovic als winnaar dan zak ik weg naar 106 (logisch). Kies is daarna echter voor Murray dan verwacht ik toch minimaal 52e te staan... maar dat is dus niet zo, dan kom ik op plaats 69 terecht.
Als ik eerst Murray kies, dan blijf ik 52e (dan zullen de eerste 51 dus ook Murray hebben)> Kies is daarna voor Djokovic dan kom ik weer op plaats 69, terwijl dat dus 106 zou moeten zijn.
Reply
(25-01-2013, 11:41 AM)DaanvL Wrote: Ik had gezien het deelnemers veld van rond de 200 niet verwacht dat we met zoveel bovenin zouden staan. Bij winst Djoko op Murray wordt ik 35e en ben ik slechts 14e in de subleague.

Komt omdat in de subleague vaak de ervaren mannen meedoen. De Roger Federers van FTM, om het zo maar te zeggen.
Reply
(25-01-2013, 02:58 PM)Mitch Wrote: Volgens mij werkt de cenario calculator niet helemaal lekker.
Ik sta nu 52e met Murray, maar zondr Djokovic in mijn team. Als ik kies voor Djokovic als winnaar dan zak ik weg naar 106 (logisch). Kies is daarna echter voor Murray dan verwacht ik toch minimaal 52e te staan... maar dat is dus niet zo, dan kom ik op plaats 69 terecht.
Als ik eerst Murray kies, dan blijf ik 52e (dan zullen de eerste 51 dus ook Murray hebben)> Kies is daarna voor Djokovic dan kom ik weer op plaats 69, terwijl dat dus 106 zou moeten zijn.

je moet wel op het minnetje drukken als je iemand een ronde terug wilt laten gaan he, niet zomaar een cel 'overschrijven' zeg maar
Reply
Kaam onnn, weekwinst is binnen! Sneller dan verwacht 'terug' op nummer één. Vorig jaar slechts 2 weekjes volgehouden, kans is groot dat ik dat aantal weken niet overtref.
Reply
Klasse Skolt!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
gefeliciteerd scholten. ik ben erg tevreden met brons aan het begin van mn tweede jaar Smile
Reply
(25-01-2013, 03:15 PM)Scholten! Wrote: Kaam onnn, weekwinst is binnen! Sneller dan verwacht 'terug' op nummer één. Vorig jaar slechts 2 weekjes volgehouden, kans is groot dat ik dat aantal weken niet overtref.

en 25euries erbij! Hakkuh

Easy week boven Stille geeindigd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Feli Beuk, klasse.
Ik ben zelf ook wel tevreden met een plek in de top 10. Vorig jaar begon ik met een 2e plek, dus nu is er meer te winnen de komende weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er zit volgens mij nog een foutje in de scenario calculator.
Als ik op mijn eigen naam klikt kloppen de spelers die oplichten niet.

Mijn team wordt groen maar ook R. Ramirez Hidalgo. Nu heb ik hem niet gekozen, en hij staat ook niet als gekozen bij mijn profiel en bij de vergelijker. Bij aantal keer gekozen blijkt zelfs dat hij helemaal nooit gekozen is.
Volgens mij gaat er dus ergens iets fout.
Reply
(25-01-2013, 06:24 PM)Haggie Wrote:
(25-01-2013, 03:15 PM)Scholten! Wrote: Kaam onnn, weekwinst is binnen! Sneller dan verwacht 'terug' op nummer één. Vorig jaar slechts 2 weekjes volgehouden, kans is groot dat ik dat aantal weken niet overtref.

en 25euries erbij! Hakkuh

Easy week boven Stille geeindigd.

Wie ben jij dan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-01-2013, 06:39 PM)Stille Wrote:
(25-01-2013, 06:24 PM)Haggie Wrote:
(25-01-2013, 03:15 PM)Scholten! Wrote: Kaam onnn, weekwinst is binnen! Sneller dan verwacht 'terug' op nummer één. Vorig jaar slechts 2 weekjes volgehouden, kans is groot dat ik dat aantal weken niet overtref.

en 25euries erbij! Hakkuh

Easy week boven Stille geeindigd.

Wie ben jij dan?

De woede uitbarsting en het gekletter van jouw afstandbediening tegen de muur.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weet iemand nederlandse tennisnieuws sites met beetje kwaliteit? Er staan nu nieuwsberichten op de frontpage van de site maar het valt me op dat het erg matig is wat de meeste sites doen. Engelse artikelen zijn veel beter.
Reply
Kop vd mail staat zondag deadline, in de tekst maandag. Voor ons wel duidelijk, maar voor de minder bekende...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: