The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Odds/Gambling
Suarez Navarro 2.78 €10.00
Reply
Bier

(22-03-2013, 04:37 PM)_Tampie Wrote:
(22-03-2013, 03:31 PM)kooltje Wrote: Leuk dat er zoveel over gepsroken wordt!
Alleen het werkelijke idee komt niet erg van de grond...

Maakt niet zo heel veel uit, zolang we met elkaar info en meningen delen kun je allemaal toch zelf je keuzes maken. Een account met z'n allen kan wat mij betreft maar was niet per sé mijn insteek.

Bets voor vandaag:
Igor Sijsling 3.55 €10.00
Victor Hanescu 6.8 €10.00
Dmitry Tursunov 10.5 €5.00
Alexandr Dolgopolov 2.5 €10.00
Tobias Kamke 17 €10.00 Smile
Horacio Zeballos 5.5 €7.63
Somdev Devvarman 2.5 €10.00

Ik verwacht niet dat je +EV zal draaien vandaag...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu gebruik je de term +EV verkeerd. Het kan wel +EV zijn, maar dan kan je alsnog verwachten dat ik verlies draai, en kan zelfs die kans groter zijn.
Reply
ha ha, klopt inderdaad Doh

Je zal vandaag niet winstgevend zijn Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(22-03-2013, 04:39 PM)buurs Wrote: Ik geef iig Dolgo en Devvarman een redelijke kans Wink

Als je dan toch bezig bent, zou ik zeker geld op Suarez Navarro zetten.
Quote unibet is 2,40

Makarova voor 2,60 is ook interessant

Beide dames staan iig met 3*-1 voor
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en bij beide 3-3...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, maar dit was juist bedoeld om gezamenlijk iets te doen. De meesten betten toch al jaren individueel en posten daar om de zoveel tijd een tijdje over. Ben het met kool eens dat het jammer is dat het niet van de grond komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(22-03-2013, 02:39 PM)Ad Wim Wrote: Lol, 50-50 pot, 70-30 voor benneteau imo. Ik heb niet alles gelezen, maar laat me je daar iig van behoeden.

lol Idontgetit

Les 1 is: niet naar Ad luisteren Hakkuh

(22-03-2013, 04:48 PM)_Tampie Wrote: Suarez Navarro 2.78 €10.00

Cool

Ramos set en break voor en lijkt het te verprutsen Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(22-03-2013, 02:39 PM)Ad Wim Wrote: Lol, 50-50 pot, 70-30 voor benneteau imo. Ik heb niet alles gelezen, maar laat me je daar iig van behoeden.

en die laatste zin Shhh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik heb een bwin account aangemaakt moeten alleen de regels nog
of jullie willen liever ergens anders een account?
Reply
Bwin lijkt me prima. Iedereen 10 euro inleggen? Iedereen toegang tot het account? Bij minstens 70% keuze voor een speler inzetten wellicht?
Reply
10 euro inleg lijkt mij prima
iedereen toegang prima
keuze speler wordt lastig
ik denk dat je van te voren moet overleggen over een rijtje bijvoorbeeld max 5 namen en dan kijken voor wat voor naam de meeste mensen kiezen en daar op inzetten.
Reply
Zoiets, roffa. Ik wil zeker wel storten, bwin of anders stanjames.
betfair heeft vaak ook prima quotes, maar pakt 5% van de winst (komt dan vaak nog wel hoger uit dan de rest).

Denk dat je een dag van tevoren een selectie moet maken van 5 a 6 potjes. Polletje maken, en als er een goede meerderheid is gaat alles naar die pot, wordt er bijv. 8x gestemd en op 2 potjes 4x dan verdeel je de inzet. Is het allemaal niks dan sla je een keer een dag over. Zo'n soort opzet lijkt me werkbaar, kan nog wat aan gesleuteld worden uiteraard ik heb de wijsheid niet in pacht. Als niet iedereen stemt dan kan er wat mij betreft wel gewoon gezet worden. Ik ga uit van kundigheid van anderen als ik geen tijd heb voor het forum. Wel ook een regel, bijv. minimaal 5 stemmen uitgebracht, minimaal 3 op een bet.
Reply
(22-03-2013, 10:15 AM)buurs Wrote: Lijkt mij ook een hoge quote.

Mijn tips voor vandaag:

- Fognini voor 2,10 ==> 50-50 denk ik
- Monaco voor 2,50 ==> Deze pot zie ik als 50-50
- Dolgopolov voor 2,25 ==> 50-50 pot denk ik
- Devvarman voor 2,37 ==> Lopez presteert niks op zijn lucky week na

2 van de 3 goed en dus sowieso alweer +EV

Verder Suarez ook gewonnen Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als we jou moeten geloven ben je miljonair.
Reply
2eu per bet. Over 25jr wel.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kamke wat doe je??!!
Reply
Nadeel van bwin is wel dat er 2 euro aan fee wordt berekend bij iedere withdrawal.
Stanjames is storten en uitbetalen gratis, gaat via creditcard dus er zit wel vertraging op.
Betvictor is ook wel een aardige, storten kostenloos via Ideal en uitbetalen ook.
Betfair 1% stortingskosten, 5% kosten over je winst maar de beste quotes, uitbetalen weet ik niet.
William Hill storten kostenloos via Ideal en uitbetalen ook, maar niet de beste quotes.
888sport storten kostenloos via Ideal en uitbetalen ook, maar niet de beste quotes.
Betfred alleen storten via neteller, niet de beste quotes.
Unibet weet ik niet meer, volgens mij ook via Ideal. Matige quotes.

Dus wat mij betreft de bovenste 4 de beste opties.
Reply
(22-03-2013, 10:48 PM)kooltje Wrote: Als we jou moeten geloven ben je miljonair.

nee hoor, ik verlies ook genoeg.

ik geef alleen van te voren aan bij welke potten naar mijn mening winst te behalen valt.
mijn probleem is dat, wanneer ik winst maak het daarna ga inzetten op wedstrijden wat ik beter niet kan doen... of meer risico nemen dan nodig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(22-03-2013, 10:54 PM)kooltje Wrote: Kamke wat doe je??!!

Ongelooflijk tennis spelen, Potro speelt echt niet slecht.

Ik twijfel een beetje om nu mijn winst te nemen, want dit houdt Kamke geen 2/3 sets vol, maar aan de andere kant kan het ook zijn dat Potro het wel best vindt nu.
Reply
hoeveel winst kun je nemen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
winst nu te nemen 36 euro, anders is het +160 bij winst Kamke en -10 bij winst Potro.
Reply
Toch maar eens wat gaan inzetten op Kamke nu...
Reply
quote voor Potro is nu slechts 1,38. Dus vandaar dat er nog niet veel te shippen valt.
Reply
Ik doe het niet ook, gewoon voor de grote winst gaan. Jammer dan van die 46 euro als het nog mis gaat.
Reply
Even wachten tot kamke op 1-0 komt...heb je er zo 15-20 euro bij
Reply
(22-03-2013, 10:57 PM)_Tampie Wrote:
(22-03-2013, 10:54 PM)kooltje Wrote: Kamke wat doe je??!!

Ongelooflijk tennis spelen, Potro speelt echt niet slecht.

Ik twijfel een beetje om nu mijn winst te nemen, want dit houdt Kamke geen 2/3 sets vol, maar aan de andere kant kan het ook zijn dat Potro het wel best vindt nu.

Ja eens, Kamke speelt goed na die 5-2. Zonde van die regenpauze nu, want had van mij gewoon door mogen gaan.
Reply
Weersvoorspelling? Iemand?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geen idee. Ik zie het morgen wel.
Reply
Ze gaan weer beginnen!
Reply


Forum Jump: