The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Odds/Gambling
Nice!! Hup Kamke!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weer regen Angry
Reply
Stille de 2e, ook altijd foute voorspellingen... Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Een paar wedstrijden waren alweer begonnen hoor Wink
Reply
Wanneer gaat t weer los? voor middernacht nog?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(22-03-2013, 10:33 PM)buurs Wrote:
(22-03-2013, 10:15 AM)buurs Wrote: Lijkt mij ook een hoge quote.

Mijn tips voor vandaag:

- Fognini voor 2,10 ==> 50-50 denk ik
- Monaco voor 2,50 ==> Deze pot zie ik als 50-50
- Dolgopolov voor 2,25 ==> 50-50 pot denk ik
- Devvarman voor 2,37 ==> Lopez presteert niks op zijn lucky week na

2 van de 3 goed en dus sowieso alweer +EV

Verder Suarez ook gewonnen Hakkuh

lopez speelt niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(22-03-2013, 10:23 AM)rhubarb Wrote: goede odds voor:
sela (3.09)
fognini (2.16)
kamke (9.87)
zeballos (4.89)
hanescu (5.46)
sijsling (3.13)

eerlijk is eerlijk, het is best een treurig stel hard court spelers bij elkaar. maar bij 2 uit 6 al +ev.
kamke en fognini Smile zeballos mag nog. morgen maar eens echt inzetten
Reply
(22-03-2013, 10:27 PM)_Tampie Wrote: Zoiets, roffa. Ik wil zeker wel storten, bwin of anders stanjames.
betfair heeft vaak ook prima quotes, maar pakt 5% van de winst (komt dan vaak nog wel hoger uit dan de rest).

Denk dat je een dag van tevoren een selectie moet maken van 5 a 6 potjes. Polletje maken, en als er een goede meerderheid is gaat alles naar die pot, wordt er bijv. 8x gestemd en op 2 potjes 4x dan verdeel je de inzet. Is het allemaal niks dan sla je een keer een dag over. Zo'n soort opzet lijkt me werkbaar, kan nog wat aan gesleuteld worden uiteraard ik heb de wijsheid niet in pacht. Als niet iedereen stemt dan kan er wat mij betreft wel gewoon gezet worden. Ik ga uit van kundigheid van anderen als ik geen tijd heb voor het forum. Wel ook een regel, bijv. minimaal 5 stemmen uitgebracht, minimaal 3 op een bet.

oke we gaan voor bwin iedereen die wil meedoen laat het weten inleg is 10 EURO. de mensen die mee willen doen laat het even snel weten zodat we misschien dalijk al een bet kunnen doen. zodra je je aanmeld krijg je van mij de loginnaam en het wachtwoord zodat je 10 euro kan storten. tot nu toe heb ik een ja van tampie en atlanta
Reply
Ben er bij

Lekker tamp!
Reply
Quote:Tobias Kamke 17 €10.00 Smile

Kamke! T$jing T$jing!

Kut voor FTM, maar dit is beter.

Roffa, stuur je een PM met je rek nr?
Reply
Laten we meteen 20 euro doen, anders zitten we zo weer leeg.

We zitten bij bwin, toch?
Vandaag zou ik dan gaan voor:

Goffin 2.25
Bellucci 2.90
Bolelli 3.80
Giraldo 4.20
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Falla 1.95
Bedene 3.60
Tomic 6.25
Giraldo 4.20
Reply
(22-03-2013, 04:49 PM)buurs Wrote: Bier

(22-03-2013, 04:37 PM)_Tampie Wrote:
(22-03-2013, 03:31 PM)kooltje Wrote: Leuk dat er zoveel over gepsroken wordt!
Alleen het werkelijke idee komt niet erg van de grond...

Maakt niet zo heel veel uit, zolang we met elkaar info en meningen delen kun je allemaal toch zelf je keuzes maken. Een account met z'n allen kan wat mij betreft maar was niet per sé mijn insteek.

Bets voor vandaag:
Igor Sijsling 3.55 €10.00
Victor Hanescu 6.8 €10.00
Dmitry Tursunov 10.5 €5.00
Alexandr Dolgopolov 2.5 €10.00
Tobias Kamke 17 €10.00 Smile
Horacio Zeballos 5.5 €7.63
Somdev Devvarman 2.5 €10.00

Ik verwacht niet dat je +EV zal draaien vandaag...
Waar haal je zulke hoge quotes vandaan? Lekker resultaat met kamke btw
Reply
ik heb tot nu toe kooltje, ad wim, atlanta en tampie een pm gestuurd met de gegevens.
weet alleen niet hoe het zit met storten doen we het in 1 keer of stort iedereen ze eigen deel?
Reply
(23-03-2013, 03:57 PM)roffaboy Wrote: ik heb tot nu toe kooltje, ad wim, atlanta en tampie een pm gestuurd met de gegevens.
weet alleen niet hoe het zit met storten doen we het in 1 keer of stort iedereen ze eigen deel?

Ik denk dat het het beste is dat iedereen het geld naar jou stuurt, waarna jij in 1 keer het geld op het account kan zetten.
Reply
oke geen probleem als iedereen dan even aangeeft wnr het is overgemaakt
Reply
(23-03-2013, 03:57 PM)roffaboy Wrote: ik heb tot nu toe kooltje, ad wim, atlanta en tampie een pm gestuurd met de gegevens.
weet alleen niet hoe het zit met storten doen we het in 1 keer of stort iedereen ze eigen deel?

Ik heb nog geen pm ontvangen.

(23-03-2013, 12:03 PM)rhubarb Wrote: Waar haal je zulke hoge quotes vandaan? Lekker resultaat met kamke btw

Betfair.com. Is niet echt een bookie maar meer een broker. Dat is voor alle quotes wel gunstig als er maar veel aandacht voor is, en met name de hoge quotes zijn er erg sterk (zoals Kamke, die gewoon het dubbele was als bij reguliere bookies).

Overigens wed ik altijd vanuit oddschecker.com. Daar vind je alle quotes en kun je snel zien waar je het beste kunt inzetten.
Reply
Giraldo, Rufin en DGT gezet.

Giraldo 11 x 5,5
Rufin 8 x 7,2
DGT 6 x 19

Ik denk dat ik deze keer zal verliezen, maar heel erg -EV is het niet.
Reply
(23-03-2013, 09:59 PM)_Tampie Wrote: Overigens wed ik altijd vanuit oddschecker.com. Daar vind je alle quotes en kun je snel zien waar je het beste kunt inzetten.

Hoeveel verschillende accounts heb je dan? Of kom je vaak bij dezelfde bookies uit?
Reply
phoe, isner redt mijn enige bet vandaag:

combi youzhny (2,0)-isner (1,55)

5 euro inleg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
drama dag vandaag. lu verpestte wat leuke combo's
Reply
Inzetten op DGT
Reply
Ik heb winst genomen op 3-3 in de tb.

(24-03-2013, 12:03 AM)Overdune Wrote:
(23-03-2013, 09:59 PM)_Tampie Wrote: Overigens wed ik altijd vanuit oddschecker.com. Daar vind je alle quotes en kun je snel zien waar je het beste kunt inzetten.

Hoeveel verschillende accounts heb je dan? Of kom je vaak bij dezelfde bookies uit?

7 verschillende.
Reply
37 winst overigens, bij winst Berdych en bij winst DGT. 19 verlies op Rufin / Giraldo.

Pfff, verzekerd dus tegen 1,6 voor Berdych; nu krijg je nog maar 1,06. Gaat hard.
Reply
NID Berdych nu. De TV en computer gaan uit!
Reply
10 of 20?
Reply
(23-03-2013, 10:55 AM)Ad Wim Wrote: Laten we meteen 20 euro doen, anders zitten we zo weer leeg.

We zitten bij bwin, toch?
Vandaag zou ik dan gaan voor:

Goffin 2.25
Bellucci 2.90
Bolelli 3.80
Giraldo 4.20

Iig verdiend dus gisteren.

Vandaag zou ik gaan voor:

Malisse 3.8
Tipsa 2.3
Kamke 2.5
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(24-03-2013, 04:26 AM)kooltje Wrote: 10 of 20?

In feite kunnen we dat zelf laten kiezen door iedereen.
Iemand die zich uit laat kopen krijgt de 2 euro fee in mindering.
Reply
Third Round Matches / Malisse v Nishikori / Match Odds Xavier Malisse Back 4.5 10.00
Third Round Matches / Dolgopolov v Haas / Match Odds Tommy Haas Back 1.84 15.00
Third Round Matches / Anderson v Tipsarevic / Match Odds Janko Tipsarevic Back 2.5 10.00
Reply
Ik heb een tientje overgemaakt.

Ik zou vandaag alleen Nieminen doen voor 3.8
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: