The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Odds/Gambling
Prima
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lijkt mij ook prima. Roffa beheert het geld, dus hij zou dan het geld van het account moeten halen en naar alle twaalf de deelnemers 16.82/16.83 euro storten.
Reply
Akkoord! Ik heb Roffaboy al 1,5 maand niet meer op het forum gezien.....hopelijk leest hij het wel.
Reply
(31-10-2013, 01:41 PM)Mac Wrote: (disclaimer ik ben buitenstaander dus hecht vooral niet teveel waarde aan mijn oordeel)

Is het geen idee om nu (of na de ATP finals) gewoon iedereen uit te betalen en volgend jaar opnieuw te beginnen. Dan heb je een mooi punt voor mensen die eruit willen en bovendien begin volgend seizoen ook weer een mooi punt dat mensen kunnen instappen mochten ze dat willen

Dat lijkt mij ook een goeie. Het heeft geen zin gefrustreerd te raken omdat mensen minder actief zijn. Dat is nu eenmaal zo. Gewoon er een punt achter zetten en volgend seizoen weer lekker verder gaan.
Reply
Ik ben vanwege FTM het tennis ook weer veelmeer gaan volgen. Dit lijkt me op zich wel leuk
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
na een lange tijd afwezigheid eindelijk weer is op het forum.
Ik begrijp dat iedereen ze geld uitbetaald wil hebben? of heb ik dit mis
Reply
Van mij hoeft stoppen niet en uitbetalen ook niet. Maar er zijn ook wel voorstanders van. Lijkt me een beetje omslachtig om nu de pot te gaan verdelen en volgend jaar weer in te leggen. Die paar euro uitbetalen schiet toch ook niet op.
Reply
nee daar ben ik ook voor.
volgend jaar weer met een frisse start verder gaan en degene die dan willen inspringen kan altijd.
Reply
Ik wil volgend jaar niet op dezelfde manier verder, dat zal namelijk exact hetzelfde zijn. Graag uitbetalen.
Reply
Ik wil volgend jaar wel inspringen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Betaal die Kooltje zijn geld maar terug. We gaan volgend jaar met de rest gewoon weer starten. Laat die paar centen maar gewoon op de account staan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zit nu eens op bwin te kijken maar dat terugstorten gaat nog lastig worden. Je moet ID's uploaden en er staat mij iets bij dat je niet een klein bedrag mag opnemen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tip van de dag:
Pashanski (2.90) tegen Mecir.
Reply
(05-11-2013, 01:24 PM)Stille Wrote: Zit nu eens op bwin te kijken maar dat terugstorten gaat nog lastig worden. Je moet ID's uploaden en er staat mij iets bij dat je niet een klein bedrag mag opnemen.

Als Bocaloca geld aan Kooltje geeft is dat probleem opgelost?
Reply
als ik niet voor meer instap dan de rest niet nee Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Alund def. Zeballos voor 2,43: Skolt
Clezar def. Schwartzmann voor 2,57: Skolt
Reply
(05-11-2013, 01:17 PM)Stille Wrote: Betaal die Kooltje zijn geld maar terug. We gaan volgend jaar met de rest gewoon weer starten. Laat die paar centen maar gewoon op de account staan.

Gaat niet om die paar centen. Wil er alleen mee aangeven dat er weinig lol aan is op deze manier (en ook niet erg winstgevend voor iemand).
Reply
(05-11-2013, 01:36 PM)Overdune Wrote:
(05-11-2013, 01:24 PM)Stille Wrote: Zit nu eens op bwin te kijken maar dat terugstorten gaat nog lastig worden. Je moet ID's uploaden en er staat mij iets bij dat je niet een klein bedrag mag opnemen.

Als Bocaloca geld aan Kooltje geeft is dat probleem opgelost?

Je moet, als je een account hebt, bij de eerste uitbetaling aantonen dat jij de persoon bent middels uploaden van wat documenten. Meestal een ID en een bewijs dat jij de houder van de bankrekening bent. Op zich vreemd, aangezien het bankrekening meestal de storter is geweest van de startsom. Maar goed; dit is slechts eenmalig en zul je dus moeten doen; andere optie is om je account leeg te gokken en dat willen we niet.

Per bankstorting rekent bwin een fee van 2 euro, dus als kooltje nu de enige is die eruit wil stappen, zal zijn bedrag met 2 euro worden verminderd. Als Boca erin zou willen stappen, kan hij het volledige bedrag aan kool overmaken.

@Boca, iedereen heeft 10 euro ingelegd, maar de 'aandelen' zijn nu ongeveer 16 euro waard (60% binnen een jaar!!!!).
Reply
Ahh gezien die kosten hoef je mij niet uit te keren maar ga ik volgend jaar weer vrolijk verder.
Reply
bocaloca als jij 16,75 overmaak naar kooltje dan is alles geregeld
Reply
ik hoor het wel van hem wat zn gegevens zijn.
Als kooltje daarna even melding geeft dat het binnen is weten jullie dat ik ingestapt ben.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(06-11-2013, 12:04 AM)mindlight Wrote: Ahh gezien die kosten hoef je mij niet uit te keren maar ga ik volgend jaar weer vrolijk verder.
Reply
(05-11-2013, 11:59 AM)Bocaloca Wrote: Ik wil volgend jaar wel inspringen
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Zojuist overgemaakt aan Kooltje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hopelijk wordt hier serieus naar gekeken:

Sandgren def. Russell voor 3,00 (Russell vorige week al hele week gespeeld en won vorige rondes steeds in 3, moet moe zijn): Scholten
Pella def. Estrella voor 1,44: Scholten
Mektic def. Greul voor 2,02: Scholten
Reply
Sandgren def. Russell voor 3,00 (Russell vorige week al hele week gespeeld en won vorige rondes steeds in 3, moet moe zijn): Scholten, Buurs
Pella def. Estrella voor 1,44: Scholten
Mektic def. Greul voor 2,02: Scholten, Buurs

Ferrer def Wawrinka voor 2,70: Buurs
Federer def Delpo voor 1,95: Buurs
Estrella def Pella voor 3,00: Buurs
Lorenzi def Bellucci voor 2,60: Buurs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sandgren def. Russell voor 3,00 (Russell vorige week al hele week gespeeld en won vorige rondes steeds in 3, moet moe zijn): Scholten, Buurs, Stille
Pella def. Estrella voor 1,44: Scholten
Mektic def. Greul voor 2,02: Scholten, Buurs, Stille

Ferrer def Wawrinka voor 2,70: Buurs
Federer def Delpo voor 1,95: Buurs
Estrella def Pella voor 3,00: Buurs
Lorenzi def Bellucci voor 2,60: Buurs, Stille
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Sandgren def. Russell voor 3,00 (Russell vorige week al hele week gespeeld en won vorige rondes steeds in 3, moet moe zijn): Scholten, Buurs, Stille
Pella def. Estrella voor 1,44: Scholten
Mektic def. Greul voor 2,02: Scholten, Buurs, Stille

Ferrer def Wawrinka voor 2,70: Buurs
Federer def Delpo voor 1,95: Buurs, Scholten
Estrella def Pella voor 3,00: Buurs
Lorenzi def Bellucci voor 2,60: Buurs, Stille
Reply
Sandgren def. Russell voor 3,00 (Russell vorige week al hele week gespeeld en won vorige rondes steeds in 3, moet moe zijn): Scholten, Buurs, Stille, Jornstars
Pella def. Estrella voor 1,44: Scholten
Mektic def. Greul voor 2,02: Scholten, Buurs, Stille

Ferrer def Wawrinka voor 2,70: Buurs
Federer def Delpo voor 1,95: Buurs, Scholten, Jornstars
Estrella def Pella voor 3,00: Buurs
Lorenzi def Bellucci voor 2,60: Buurs, Stille, Jornstars
Reply
10 euro ingezet op Sandgren voor 2,70.
Reply


Forum Jump: