The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Odds/Gambling
Ja doe maar
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eens!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
tja,... alles naar een goed doel in het kader van de kerstgedachte? Of moeten we die paar euro verdelen?
Reply
Das een goeie Tampie. De Stichting Excelsior 4 All lijkt me een mooie. Daar zet ik me ook wel eens voor in (maatschappelijke projecten op diverse vlakken)

http://sbvexcelsior.nl/excelsior4all/ove...lsior4all/
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Een andere optie is het geld aan Mac (de man achter FTM) te schenken. In het interview op mastertennis zegt hij dat zowel het prijzengeld als het geld voor de server voor een groot deel uit eigen zak word betaald. Er zijn een paar mensen die FTM supporter worden en zo financieel bijdragen.

Wij zijn allemaal fans van het spel FTM en gebruiken ook het forum voor andere spellen. Mij lijkt deze optie een heel mooi gebaar. Zijn we met zijn allen ook een soort FTM supporter Wink
Reply
Mooi idee!
Kei Nishikori





Reply
Sluit ik me bij aan, jornstars
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goed initiatief jongens.  Eusa_clap
Reply
Dat zou ik zeker waarderen heren!

Als jullie me even een rijtje met de namen geven die deelnamen zorg ik ervoor dat jullie allemaal supporter worden volgend seizoen
Reply
(06-12-2016, 10:37 PM)Jornstars Wrote: Een andere optie is het geld aan Mac (de man achter FTM) te schenken. In het interview op mastertennis zegt hij dat zowel het prijzengeld als het geld voor de server voor een groot deel uit eigen zak word betaald. Er zijn een paar mensen die FTM supporter worden en zo financieel bijdragen.

Wij zijn allemaal fans van het spel FTM en gebruiken ook het forum voor andere spellen. Mij lijkt deze optie een heel mooi gebaar. Zijn we met zijn allen ook een soort FTM supporter Wink

Dat is ook een goed doel, toch? Wat mij betreft akkoord!
Reply
Helemaal mee eens! Al heel veel jaren heel veel plezier van dit spel, mede door Mac! Mooi bedrag voor hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zeker, lijkt me een erg goed idee! 
Weten jullie wie ook alweer het geld van het account beheert? Dan kan diegene het overmaken naar Mac.

En om even een lijst te maken wie er allemaal meedoen met het Bwin account (graag aanvullen als ik iemand vergeet):

Centre Court
Tampie
Stille
Adwim
Buurs
Haggie
Jornstars
Scholten
OD
Roffaboy
Mindlight
Nickhop
Atlanta
Reply
Ik deed niet mee hoor (ben sowieso al sponsor).
Reply
Dan zeg ik doen! 

Volgens mij beheerde Roffaboy het account. Wie nog meer en kan dit regelen?
Reply
Ik heb nooit meegedaAn, wel interesse gehad maar niks mee gedaan iiteindelijk
Reply
(09-12-2016, 05:55 PM)_Tampie Wrote:
(06-12-2016, 10:37 PM)Jornstars Wrote: Een andere optie is het geld aan Mac (de man achter FTM) te schenken. In het interview op mastertennis zegt hij dat zowel het prijzengeld als het geld voor de server voor een groot deel uit eigen zak word betaald. Er zijn een paar mensen die FTM supporter worden en zo financieel bijdragen.

Wij zijn allemaal fans van het spel FTM en gebruiken ook het forum voor andere spellen. Mij lijkt deze optie een heel mooi gebaar. Zijn we met zijn allen ook een soort FTM supporter Wink

Dat is ook een goed doel, toch? Wat mij betreft akkoord!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als we vanaf het Bwin account trouwens nog geld willen storten naar Mac, dan moet Danny (is dat Roffaboy?) zijn ID uploaden t.b.v. verificatie.
Reply
Was een collega van me vroeger maar zie hem spreek hem al tijden niet meer. Zal volgende week eens kijken of ik hem kan bellen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi, bedankt!
Reply
Ik krijg hem nergens te pakken, volgens mij werkt ie in het buitenland. Ik blijf het proberen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bedankt voor het proberen, hopelijk lukt het binnenkort. En anders huren we een detective in Wink
Reply
(22-03-2017, 11:10 PM)Atlanta Wrote: Als we vanaf het Bwin account trouwens nog geld willen storten naar Mac, dan moet Danny (is dat Roffaboy?) zijn ID uploaden t.b.v. verificatie.

Heeft iemand Danny (Roffaboy) nog ooit gezien of gesproken? Er staat nog steeds geld op ons account lijkt mij.
Reply
Stille denkik
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb geprobeerd dat geld terug te halen (staat 89,89 op)
Ik heb daar kopie paspoort gedownload van mij om te checken of dat gaat niet werken. Je krijgt dan een melding dat het geverifieerd wordt en dan gaat er een mail naar hem toe en niet naar mij. Ff afwachten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(09-03-2018, 05:46 PM)Stille Wrote: Heb geprobeerd dat geld terug te halen (staat 89,89 op)
Ik heb daar kopie paspoort gedownload van mij om te checken of dat gaat niet werken. Je krijgt dan een melding dat het geverifieerd wordt en dan gaat er een mail naar hem toe en niet naar mij. Ff afwachten

Top Stille. We wachten het dan even af inderdaad.
Reply
Had zelf een paar maanden geleden al geprobeerd het geld terug te halen, maar m'n ID werd toen niet geaccepteerd. Nu lijkt het opnieuw niet te zijn gelukt; kreeg deze mail eergisteren:
-----------------------------------------------------------------
Dear Mr. De Does,

Thank you for uploading your ID document. 

We would kindly inform you that we have noticed that you have uploaded an ID document which does not correspond with the details registered in your account. 

------------------------------------------------------------------------------

We hebben dus echt de papieren van Danny hiervoor nodig.
Reply
Lastig verhaal....

Het is zonde als we nog meer geld verliezen zonder te spelen, dus ik stel voor dat we het hele bedrag inzetten op 1 weddenschap. 

Bijvoorbeeld: Del Potro wint US open (quote 13 euro) 
 
Eens? 

De kans dat we winnen is natuurlijk klein, maar als dit het geval is gaan we eind dit jaar een nieuwe poging doen Danny (roffaboy) te vinden.
Reply
Prima quote
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zou zeggen alles op Lajovic vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op die ene game?
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: