The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo 2013
#31
Zeballos breekt als Cilic voor de wedstrijd serveert. Anders stond m'n team al klaar!
Reply
#32
Cilic nog steeds dik favoriet, apart.
Reply
#33
(15-04-2013, 02:13 PM)_Tampie Wrote:
(15-04-2013, 02:11 PM)andre Wrote: Als je je budget op krijgt met must-picks zijn sommige must-picks geen must-picks meer. Dan kan het zijn dat je sommige R1-winnaars of q's misschien niet moet kiezen. Er blijft altijd wat te kiezen over.

Dat klopt, maar ik vrees dat het marginaal is en dus een weinig boeiende week, waar het best wel leuk had kunnen worden. Nou moet ik ook zeggen dat er vermoedelijk ook veel dezelfde teams waren geweest al was de deadline vanmorgen geweest.
Jullie hebben inderdaad gelijk. Het komt redelijk precies uit met de logische spelers.
Reply
#34
Gaat Almagro spelen? Wat denken jullie?
Reply
#35
Hij is iig vanmiddag aangekomen. Morgen 1x trainen en dan aan het eind van de middag aan de bak. Lastige keuze!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#36
Hij staat inderdaad voor na 15:00 ingepland. Ik weet niet hoeveel zin hij zal hebben. Met Goffin wel een aardig opwarmertje in principe.
Reply
#37
Ik zou niet weten waarom niet. Nu begint het seizoen waar ie voor leeft.
Wel flauw dat ie meteen morgen moet spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
(15-04-2013, 09:01 PM)Ad Wim Wrote: Ik zou niet weten waarom niet. Nu begint het seizoen waar ie voor leeft.
Wel flauw dat ie meteen morgen moet spelen.



ha ha, die Ad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
(15-04-2013, 09:01 PM)Ad Wim Wrote: Wel flauw dat ie meteen morgen moet spelen.

Jij wou hem liever woensdag 2 potjes laten spelen?
Reply
#40
O shit, ging er even vanuit dat ie een bye had.

Mijn enige twijfel is nog Berdych of drie andere spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ik heb Waw en Davy erin gezet voor Almagro en Montanes. Verder eigenlijk weinig twijfel, ik heb Mayer erin staan waar ik verder niet weet wat ik anders met die centen moet doen. Djoko lijkt toch te komen en dan zijn Potro en Berdych te duur.
Reply
#42
Een standaardteam hier. Alleen Dimitrov moet eraf tegen Tipsa, maar dat moet wel mogelijk zijn.
Reply
#43
Succes Ad! Hup Berdych
Reply
#44
Ik had dus precies hetzelfde team als andre. Track record van Almagro in MC is ruk en nu ook nog met een weekje Houston vooraf, lijkt me niet ideaal. Hopelijk stelt Wawrinka niet teleur.

Ook Atlanta met exact het team dat ik had staan.
Reply
#45
Mooi, nauwelijks Berdych in de top. Lijkt idd max een SF te zijn, maar dan heeft ie nog meer dan Almagro, Mayer en Dolgo, die ik 270 zie halen.
En DJoko is niet topfit, dus wellicht kan Berdych nog voor een stuntje zorgen. Hij is iig aardig in vorm de laatste maanden.

(15-04-2013, 09:59 PM)_Tampie Wrote: Ik heb Waw en Davy erin gezet voor Almagro en Montanes. Verder eigenlijk weinig twijfel, ik heb Mayer erin staan waar ik verder niet weet wat ik anders met die centen moet doen. Djoko lijkt toch te komen en dan zijn Potro en Berdych te duur.

Hoeveel kans geef je Gasquet tegen Berdych (en Paire en Cilic) dan? Want die heb je wel en die is ook niet meer goedkoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
(15-04-2013, 10:04 PM)_Tampie Wrote: Ik had dus precies hetzelfde team als andre. Track record van Almagro in MC is ruk en nu ook nog met een weekje Houston vooraf, lijkt me niet ideaal. Hopelijk stelt Wawrinka niet teleur.

Dat heeft me ook van Almagro doen afzien. Heeft echt nauwelijks iets gepresteerd in MC, en staat ook nog 0-6 tegen Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ik had alleen tegen 6 uur (toen het 4-2 stond voor Cilic in de laatste set van de dag) even tijd (ws. de eerste keer ooit een deadline op 15 april). Toen ik na aanklikken van de logische picks exact genoeg over had voor Mayer en Almagro was het snel klaar. Dat track-record van Almagro is inderdaad een goed argument om hem niet te kiezen, maar om veel punten zal het niet gaan.
Reply
#48
Haase gaat weer naar de plaats waar hij hoort...van 50 naar 75
Reply
#49
Iedereen natuurlijk weer met Monfils en Montanes. Ik hoop dat dat meteen afgestraft wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Hoe zou dat dan afgestraft moeten worden?
Reply
#51
(16-04-2013, 08:45 AM)andre Wrote: Hoe zou dat dan afgestraft moeten worden?

Ik denk doordat er 1 vd 2 uitgaat in de eerste ronde. Big Grin
Reply
#52
(15-04-2013, 10:27 PM)Ad Wim Wrote: Hoeveel kans geef je Gasquet tegen Berdych (en Paire en Cilic) dan? Want die heb je wel en die is ook niet meer goedkoop.

Gasquet - Paire 91,5%
Gasquet - Cilic/Janowicz/Anderson 75,5%
Gasquet - Berdych/Fognini/etc 39,5%

Gasquet was net iets minder rendabel als Berdych maar zo paste het in het geheel wat beter.
Reply
#53
91.5% tegen Paire en 75.5% tegen Cilic?! Dan snap ik wel dat je hem neemt ja.
Ik zou zeggen 70% tegen Paire (1e wedstrijd op gravel en Paire heeft al gespeeld), en 65% tegen Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Berdych gaat eraf tegen Fognini.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
en we zijn los...Vier wedstrijden
Reply
#56
Klasse Dimitrov. Tipsa serveerde voor de 1e set. Ramos gaat ook prima!
En Verdasco hahahahaha stond *5-2 voor
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Onvoorstelbaar, die Verdasco. Volledige meltdown na 5-2.
Dimi is op tijd bij de les, was ook gewoon favoriet.
Wawrinka had ook een zwakke fase in de 2e, van *1-3 15-40 nu weer naar 5-4*. Breek 'm Stan!
Ramos opvallend eenvoudig bezig om Stepanek te verslaan.
Reply
#58
Stepanek een tijdje niet gespeeld, terwijl Ramos al aardig wat gravel in de benen heeft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Gaat prima zo. Istomin nog even verrassen zou mooi zijn.
Reply
#60
Ramos en Waw binnen, mooi. Dimi komt ook wel goed. Verdasco en Mato niet/nauwelijks gekozen.
Reply


Forum Jump: