The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo 2013
#61
Verdasco pakt geen game meer...Nu al 6 op een rij voor Matosevic

Dimitrov heeft breakje te pakken in de tweede.
Reply
#62
Lekker Dima.
Reply
#63
(16-04-2013, 12:01 PM)kooltje Wrote: Verdasco pakt geen game meer...Nu al 6 op een rij voor Matosevic

8 zelfs, wat een obvious fix.
Reply
#64
Prima Ramos en Dimitrov. Vrijwel door iedereen gekozen, maar je moet het van de kleine dingen hebben in zo'n week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Allez Paire!
Reply
#66
Gasquet in mijn team. Zal het weer zo zijn vandaag? De grootste eikel van de tour
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Oef Gasquet in vorm
Reply
#68
Dat lijkt er idd op ja, niet zo fijn.

Maar wel mooi dat Mayer aan het kutten is. Laat hem maar mooi verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Stond Gasquet een break voor in de 2e? ...
Het is toch weer niet te geloven met die vent. Elke keer maar weer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
gasquet van 3-1 naar 3-5.. Angry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
en 3-6. Wat een grap is het toch
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
wat een spanning
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Zeker weten Buurs! Zit hier te zweten achter mijn bureau. Zelfs de unibet live stream erbij gepakt. Moet zeggen dat Gasquet de 3e set erg goed speelt. Had wel een 0-30 achterstand in de 1e game maar vervolgens met goed spel richting 3-0. Kijken of Paire nu mentaal gebroken is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Gasquet lijkt hem toch te gaan winnen, maar mooi dat het niet zo heel makkelijk ging en dat mijn inschatting ook niet zo heel slecht was.
Mayer lijkt ook te gaan winnen, maar dat was ook wel NID, en was alleen een bonus geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
wat een dom gelul weer Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
Het ging uiteindelijk wel makkelijk. Paar games concentratieverlies en Paire die opeens alles raakt. Dat zijn Gasquet/Paire ten voeten uit. Vervolgens bakt paire er helemaal niets meer van. Hij kan aardig ballen maar het is gewoon een mentale drol en kan het nooit 2 sets op rij. Een typische Fransman! (misschien ligt het daar wel aan bij ad, die achternaam)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Helemaal top dat je inschatting niet zo heel slecht was ad. Maar wat koop je ervoor?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Jammer van Hanescu maar niet zo heel boeiend
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Nu weinig, maar als mijn inschattingen goed zijn, betekent het automatisch dat ik een goed team heb.
Plus dat het mijn niet nemen van Gasquet eerder rechtvaardigt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Beetje jammer van Andujar, maar als Jesse het afmaakt, is dat geen probleem.
Maar vanaf nu alles op Albert!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Mis ff 2 MP. Heb ik vandaag al eerder gezien bij pablo. Nu is Anderson de volgende die het (nog) niet af maakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
HET IS GVD TOCH NIET TE FILMEN DIT !!!! Maak het eens af!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#83
(16-04-2013, 04:00 PM)Stille Wrote: HET IS GVD TOCH NIET TE FILMEN DIT !!!! Maak het eens af!

Lol.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
(16-04-2013, 04:00 PM)Stille Wrote: HET IS GVD TOCH NIET TE FILMEN DIT !!!! Maak het eens af!

wat een gejank zeg!!!

jano van 5-1, 6-4 en 9*-8 in de tb naar 9-11 FU

en maar klagen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#85
Ja daarvoor had ie al tig MP gehad. De 5e is dan eindelijk raak!Waar klaag ik verder de tijd op het forum. Ga maar eens zoeken. Als er een klaagt dan ben jij het . Zowel hier en ook met je bets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
(16-04-2013, 04:00 PM)Stille Wrote: HET IS GVD TOCH NIET TE FILMEN DIT !!!! Maak het eens af!

Hahahahaha Idontgetit
Reply
#87
Hup Dolgo!

Monfils zal deze toch nog wel eruit pielen denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
(16-04-2013, 04:13 PM)Stille Wrote: Ja daarvoor had ie al tig MP gehad. De 5e is dan eindelijk raak!Waar klaag ik verder de tijd op het forum. Ga maar eens zoeken. Als er een klaagt dan ben jij het . Zowel hier en ook met je bets

ik had geld op jano staan.

ftm boeit niet zo.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Die ga ik bookmarken Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Goed dat Stille terug is op het forum, brengt in ieder geval nog beetje leven hier.
Reply


Forum Jump: