The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo 2013
#91
come on monfils tennis die laffe keus montanes eruit
Reply
#92
Kijk Dolgo eens gaan. Zou wel lekker zijn als Potro eruit vliegt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#93
zou ook wel lekker zijn als almagro eruit vliegt
Reply
#94
(16-04-2013, 04:34 PM)roffaboy Wrote: come on goffin tennis die laffe kneus almagro eruit

Wink
Reply
#95
Potro achter. Almagro achter. Wat staat hier te gebeuren...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
Aparte ontwikkelingen. Dolgo had ik dus, vervelend als die wint. Maar Del Potro eruit zou ook niet erg zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Haha Dolgo wint 1e set 6-1 en Ad had hem opeens Rolleyes

Klasse Monty!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Klasse Albert, NID!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Delpo presteert matig na zijn finaleplaats in IW. Eerst in Miami van Kamke verliezen, en nu wellicht eraf tegen Dolgopolov.
Reply
Hij is ook niet helemaal fit volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoeveel kansen heb je nodig, Almagro?
Reply
Tennistempel heeft Goffin.
Reply
Monfils, wat doe je nou toch weer.... Intelligent managen (ook Montanes nemen) wordt beloond.

(16-04-2013, 05:53 PM)Vos Wrote: Tennistempel heeft Goffin.

Almagro sleept hem er nog uit, maar dit biedt weinig hoop voor zijn kansen om ver te komen.
Reply
Eindelijk de break!
Reply
Davy en Waw voor hem en Montanes genomen, dus moet Waw sowieso 180 gaan halen als Almagro ook van Melzer wint.
Reply
Voor mijn eigen keuzemoment van gisteren mogen Almagro en Dolgo er wel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zat van mijn laatste centen te twijfelen tussen Almagro + Nieminen (heb ik nu) en Raonic + Davydenko.
Reply
(16-04-2013, 05:58 PM)_Tampie Wrote: Monfils, wat doe je nou toch weer.... Intelligent managen (ook Montanes nemen) wordt beloond.

(16-04-2013, 05:53 PM)Vos Wrote: Tennistempel heeft Goffin.

Almagro sleept hem er nog uit, maar dit biedt weinig hoop voor zijn kansen om ver te komen.

Ik hap graag, maar laf managen wordt afgestraft natuurlijk. Montanes was een must-pick met zijn qualipunten.

En hoezo belooft dit niet veel goeds voor Almagro? Volgende ronde wint ie sowieso en tegen Tsonga was het altijd al lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-04-2013, 06:13 PM)Ad Wim Wrote: Ik hap graag, maar laf managen wordt afgestraft natuurlijk. Montanes was een must-pick met zijn qualipunten.

En hoezo belooft dit niet veel goeds voor Almagro? Volgende ronde wint ie sowieso en tegen Tsonga was het altijd al lastig.

Het ligt er helemaal aan wie je laat vallen als je niet laf wilt managen. Het was voor mij helder dat je ze eigenlijk allebei moet hebben. 6 anderen in de top 10 hebben beiden, 3 anderen kozen Monfils alleen. Niemand had Montanes alleen. Ik liet Montanes vallen omdat het precies zo uit kwam, had liever Mayer laten vallen maar kon niks met het resterende budget. Monfils was voor mij meer een zekerheid dan Montanes iig, omdat zijn max hoger ligt....

@Almagro; dat was volgens mij niet zo overtuigend, dus voor zijn kansen tegen Tsonga en in de QF is dit niet bevorderlijk.
Reply
Ik vond Montanes favoriet, omdat ie al potjes in de benen had en monfils eigenlijk de laatste maanden niet veel is. Ik weet dat het de beste tactiek was geweest om beiden te nemen, maar ik kwam dan ook niet lekker uit, zowel in de Almagro-optie als Berdych.
Montanes is toch gewoon een must-pick voor dat geld, met al 35 punten op zak en toch ongeveer een 50-50 potje tegen de immer onzekere Monfils? Toch meer dan Hanescu bijv?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eens, en toch dacht ik dat Monfils zou winnen (en paste Montanes steeds net niet). Anders had ik ze allebei genomen.
Reply
(16-04-2013, 06:47 PM)Ad Wim Wrote: Ik vond Montanes favoriet, omdat ie al potjes in de benen had en monfils eigenlijk de laatste maanden niet veel is. Ik weet dat het de beste tactiek was geweest om beiden te nemen, maar ik kwam dan ook niet lekker uit, zowel in de Almagro-optie als Berdych.
Montanes is toch gewoon een must-pick voor dat geld, met al 35 punten op zak en toch ongeveer een 50-50 potje tegen de immer onzekere Monfils? Toch meer dan Hanescu bijv?

Daarom moet je ze eigenlijk beide nemen. Het is gewoon 50-50 of wellicht denk je aan 60-40 maar met de odds en de q punten van Montanes zijn ze eigenlijk beide rendabel genoeg en is het gewoon goed managen om ze beide te nemen. Dat jij dat laf noemt, snap ik maar klinkt als een diskwalificatie van dit gedrag.
Reply
Djokovic heeft net via een video op Facebook bevestigd dat hij zal gaan spelen in Monte Carlo.
Reply
GOATbis zal hem naar huis sturen in 3R.
Reply
(16-04-2013, 07:56 PM)_Tampie Wrote:
(16-04-2013, 06:47 PM)Ad Wim Wrote: Ik vond Montanes favoriet, omdat ie al potjes in de benen had en monfils eigenlijk de laatste maanden niet veel is. Ik weet dat het de beste tactiek was geweest om beiden te nemen, maar ik kwam dan ook niet lekker uit, zowel in de Almagro-optie als Berdych.
Montanes is toch gewoon een must-pick voor dat geld, met al 35 punten op zak en toch ongeveer een 50-50 potje tegen de immer onzekere Monfils? Toch meer dan Hanescu bijv?

Daarom moet je ze eigenlijk beide nemen. Het is gewoon 50-50 of wellicht denk je aan 60-40 maar met de odds en de q punten van Montanes zijn ze eigenlijk beide rendabel genoeg en is het gewoon goed managen om ze beide te nemen. Dat jij dat laf noemt, snap ik maar klinkt als een diskwalificatie van dit gedrag.

Diskwalificatie is een groot woord, want zo speel ik zelf ook wel eens, maar het is wel laf. Het is een keuze vermijden.
Maar ik zag het ook niet in Monfils zitten. Als Gulbis tegen een quali had gespeeld, had ik waarschijnlijk wel beiden genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-04-2013, 06:41 PM)_Tampie Wrote:
(16-04-2013, 06:13 PM)Ad Wim Wrote: Ik hap graag, maar laf managen wordt afgestraft natuurlijk. Montanes was een must-pick met zijn qualipunten.

En hoezo belooft dit niet veel goeds voor Almagro? Volgende ronde wint ie sowieso en tegen Tsonga was het altijd al lastig.

Het ligt er helemaal aan wie je laat vallen als je niet laf wilt managen. Het was voor mij helder dat je ze eigenlijk allebei moet hebben. 6 anderen in de top 10 hebben beiden, 3 anderen kozen Monfils alleen. Niemand had Montanes alleen. Ik liet Montanes vallen omdat het precies zo uit kwam, had liever Mayer laten vallen maar kon niks met het resterende budget. Monfils was voor mij meer een zekerheid dan Montanes iig, omdat zijn max hoger ligt....

@Almagro; dat was volgens mij niet zo overtuigend, dus voor zijn kansen tegen Tsonga en in de QF is dit niet bevorderlijk.

Jullie weten dat Tsonga met 6-0 leidt in de hth tegen Almagro?

Zelfs 3-0 op gravel...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Milos. Jammer dat ie direct bp's mist
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Al 5 BP nu gemist en direct frustraties bij Raonic
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Berdych wakker worden!
Reply
Pff 1 bp en nieminen maakt hem wel. Gelukkig heb ik ze beiden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: