The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
#61
Ai, Massu verkloot het enorm in de tweede set. En eigenlijk ook in de eerste. Jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Almagro wint na een paar potjes in de Q nu ook alweer in 2 van Massu. Er staat de laatste weken geen maat op deze man.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
chela moet nog 5 games voor je pakken adje in de 2e set. wordt lastig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Ad is ook al 10eurie kwijt met Massu #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
Ja, klopt. En hij heeft genoeg gamepoints gehad in de eerste set om meer dan 2 games te pakken, maar helaas. Ik vrees dat dit niet mijn geluksdag is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Haggie Wrote:Ad is ook al 10eurie kwijt met Massu #-o
Maar wel weer 10 euro gewonnen met Acasuso.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
als morgen en woensdag dan voor TM maar je topdagen mogen worden! Icon_twisted

Opvallend:
- Novak op de baan. lang niet gezien.
- Opperfaler Ginepri lijkt een partij te gaan winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
centre court Wrote:als morgen en woensdag dan voor TM maar je topdagen mogen worden! Icon_twisted

Opvallend:
- Novak op de baan. lang niet gezien.
- Opperfaler Ginepri lijkt een partij te gaan winnen.

De echte Opperfaler gaat er wel in de 1e ronde uit deze week. Carlos heeft lastige loting :wink: .. Wel balen dat Ginepri gaat winnen, heb Mirnyi in de TP :roll: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#69
En Ancic staat 6-4 3-2 voor tegen Horna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
blake mag op zowel 5-4 als 6-5 serveren voor de 2e set en wordt 2x gebruiken. maar dat wil ik niet onder 't kopje ''opvallend'' plaatsen. De TB naar Serra en Blakie kan weer naar huis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Ook al zo'n faler...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
en weg is blake. de amerikanen zullen woensdag allemaal wel eruit zijn... incl. roddick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Er deden er maar 3 mee, dus die kans is groot. Al zie ik Roddick nog wel de derde ronde halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Robby Ginepri!! =D>

wie neemt hem niet? :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Hanescu is denk ik al teveel gevraagd.

Op Ancis valt trouwens ook geen peil te trekken :roll:
Reply
#76
ik zie het einde van chela naderen. die gaat niet aan de 7 games komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Geef maar op, Chela. Dit heeft toch geen zin meer. En dan krijg ik mijn geld terug :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
als ancic de 2e set ook nog even pakt hebben we zo op alle 5 de banen een nieuwe wedstrijd die begint! :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Ancic wint van Horna in straight, terwijl hij vorige week nog verloor van Kohlschreiber :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
het 3e kwart lijkt verreweg de slechtste te worden. wie moet je immers in het 1/8ste van Ginepri, Monfils, Santoro en Hrbaty kiezen. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Haas trekt dit nog wel recht, joh. Opvallender vind ik dat Robredo gebroken wordt door Rusedski.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Monfils denk ik, als hij Haas verslaat. Of goochelaar Santoro.
Reply
#83
Monfils nog steeds een break voor tegen Haas. als ie wint, moeten we hem toch weer vertrouwen geven wegens gebrek aan beter. hrbaty en ginepri lijken me ook niet logisch. robredo gaat rusedski echt wel makkelijk in 2 verslaan hoor. dat is het enige zekerheidje hier. die komt in de halve finale bijna zeker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Het is dat Hrabty 1-4 staat in H2H tegen Santoro, anders had ik hem zeker genomen mits Haas verliest. Nu zit ik er zwaar over te twijfelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Robredo heeft toch wel erg veel moeite met Rusedski, maar hij is inderdaad een van de weinige zekerheidjes deze week.

Bracciali zet zijn goede vorm op gravel voor alsnog goed voort.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
robredo laat zich idd 2x breaken door rusedski op gravel. dat mag niet gebeuren. je moet er toch niet aan denken dat hij onverhoopt verliest, dan blijft er geen goede speler over. wel veel verschillende teams dan. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Respect voor de zwarte parel uit Frankrijk. Jammer dat ie tegen Haas 2e set achterstaat, samen met Rusedski kan ie wel voor een verrassing zorgen
Reply
#88
robredo wint de 1e set en haas komt op stoom. dat wordt dus toch gewoon robredo en haas in ieders team.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
zit even haas-monfils te kijken. mooie pot. goed niveau. de winaar komt in m'n team. als je die monfils ziet spelen snap je niet dat ie zo'n inzinking kan krijgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
robredo :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: