The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati 2013
#91
(17-08-2013, 09:41 PM)buurs Wrote:
(17-08-2013, 09:37 PM)andre Wrote: Ik ben in ieder geval blij dat ik Buurs niet ben, scheelt een hoop typewerk over hoe het allemaal wel tegenzit.

Indirect ben je natuurlijk nu aan het klagen.

(17-08-2013, 09:17 PM)Kraai Wrote: Ik ben de enige met in de top 4 met Isner dus wat mij betreft mag Isner ook winnen uiteraard Big Grin
Nadal moet winnen voor goud.

Het zit jou ook al weken niet tegen Wink

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven...vooral deze week zit echt alles mee...je hoort mij ook dan zeker niet klagen Big Grin
En weer 240 extra puntjes !! Klasse Big Johnny HakkuhHakkuh

Vamos Rafa ! En het goud is binnen !! Eusa_clapEusa_clap
Ook feli voor Woerdie met het gedeelde goud.
Reply
#92
(17-08-2013, 11:38 AM)Stille Wrote: Voor FTM US Open had het wel leuker geweest als Federer had gewonnen. Nu gaat iedereen daar voor Nadal. Maar ja er is dan nog veel geld om mee te spelen en de subtoppers (lees mensen als Janowicz, Gasquet, Nishikori) zijn zo onzeker als de pest. Je kan er veel gaan winnen/verliezen.

Zeker als Nadal vanavond wint van Isner zal echt iedereen hem hebben, omdat hij dan 2e geplaatst zal zijn bij de US Open.
Reply
#93
Maar geen reden om Federer niet te nemen, die is straks een must pick door zijn prijs.
Reply
#94
De koning bewijst zich opnieuw!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Geen masterclass dit keer, maar daar speelde Isner dan ook veel te goed voor.
Reply
#96
Nou, seizoen is voor mij over. 2x gegokt en verloren door Nadal niet te nemen. Knap hoor van Rafa, die is gewoon nummer 1 eind van het jaar.
Reply
#97
(19-08-2013, 11:56 AM)_Tampie Wrote: Nou, seizoen is voor mij over. 2x gegokt en verloren door Nadal niet te nemen. Knap hoor van Rafa, die is gewoon nummer 1 eind van het jaar.

2000 pnt achter op nr 3... een goede US Open kan je weer in een goede positie brengen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
Dat hoeft niet Tampie, ik ben in 2 weken van plek 25 naar plek 10 gestegen dus het kan best hard gaan. Wacht eerst de USO af zou ik zeggen.
Reply
#99
Dat bedoel ik, uitgeschakeld voor de eerste plaats.

Ik blijf uiteraard wel mijn best doen, ik wil toch zo hoog mogelijk eindigen.
Reply
Ik ben in een paar goede weken ook van 35 naar 19 gegaan.
US Open is niet zo voorspelbaar, dus kun je zomaar weer 1000 of meer punten goedmaken zonder heel veel te gokken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik in 6 weken van 10 naar 25, maar da's geen nieuws. Lampje gaat altijd uit in augustus.
Reply


Forum Jump: