The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Klasse Gasquet! Pak nu Nadal ook maar.
Reply
André week. Kut raonic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Allez Richard HakkuhHakkuh

Nu mot Murray nog even finale halen en het is een mooi laatste Slam geweest Big Grin

(03-09-2013, 03:19 PM)Overdune Wrote: 7 games, ik denk dat dat nog ruim geschat is.

Raonic: Doh

Aardig ruim ja. 6-0, 6-2, 6-2
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(02-09-2013, 09:28 AM)buurs Wrote:
(23-08-2013, 11:04 AM)buurs Wrote: Wordt een interessant toernooi met deze loting.

Ik zal weer weer de verkeerde topper(s) kiezen, zoals bij ieder GS.

En ik heb opnieuw de verkeerde keuze gemaakt tijdens een GS...

Heb lang getwijfeld tussen:

Del Potro

of

Gasquet
Hewitt
Querrey

En opnieuw maak ik de foute keuze tussen 2 teams.
Scheelt me 1000 punten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik had zaterdag snel een team gemaakt met Gasquet, potro, Murray en nadal. Zondag was ik van plan om alles eens even rustig door te kijken,maar hadden we (volgens mijn agenda) een verjaardag.

Laat terug, terwijl ik Potro ook wilde vervangen, want die zag ik met Djokovic tot max 360 komen en dat vond ik te weinig. Aantal q's en wat klein grut dat een rondje (of wellicht 2) kon overleven, leverde m.i. meer punten op.

Zo kun je wel aan de gang blijven. Die post vanje met die 2 verschillende keuzes kwam pas hier te staan toen Potro eruit ging. Zet hem dan meteen neer als de db gesloten is.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Laatste ben ik met je eens.

Delpo schatte ik sowieso op 360 in

Gasquet op 180
Querrey op 90
Hewitt op 45

was ik maar voor de laffe keuze gegaan...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer wordt hier wel weer te kijk gezet zeg Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toch jammer die potjes die net de verkeerde kant opvallen. Djoko die derde set tb verliest van Nadal in een TMS laatst en nu Raonic die mp mist tegen Gasquet die vervolgens de hf haalt.
Reply
Wawrinka leidt met 6-4 5-2* 30-15
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sjezus, die Wawrinka speelt zo goed. Heerlijke speler om naar te kijken ook, als het loopt.
Ik zag hem tegen Baghdatis in de eerste twee sets al en toen leek ie al moeilijk te stoppen.
Maar als ie niet gaat choken, dan gaat ie hier gewoon simpel winnen.
Murray is ook niet goed trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker waw! En het mooie is, hij pakt djoko ook!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Djoko Firestarter
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Leuke pot gezien gisteren, Djoko-Waw. Wel NID dat Djoko uiteindelijk toch nog wint.

Ik verwacht dat Nadal trouwens vrij easy van Djoko gaat winnen, is dat gek?

Ik zie dat Nadal maar 1,66 krijgt, dat is dan toch wel weer te weinig.
Reply
Tja ik vond Nadal tegen Gasquet ook niet denderend hoor.
Zie toch wel kansen voor Djoko ( FTM technisch beter Tongue)

Zal wel een lang potje worden...
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Djoko mag van mij ook winnen idd.
Reply
Prima toernooi nu al. Djoko mag het afmaken voor en toptoernooi en echt weer kans op top 5, maar ik heb er ook weinig vertrouwen in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi aanvangstijdstip. 1e bal wordt morgen pas rond 23.10 uur geslagen pfff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima rafa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een ongelofelijk niveau haalden beide mannen.

Gemiddelde rally was rond de 7 slagen met uitschieters boven de 50 Eusa_clap

Nadal, in het jaar van zijn comeback, wint 10 toernooien waaronder 2 slams en 5 TMS... meer dan de helft zelfs op hard court

Hij pakt met zijn overwinning maar liefst 3,7 miljoen dollar Bduh


Rafa nu ook weer bijna nummer 1!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een held ! Ik pak effe 60 euro met Zweeler US Open spel :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
nice!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ben er voor wakker gebleven en was vanmorgen niet echt overdreven fit, maar men, wat een geweldige partij. Eusa_clap

Rafa nu toch ook heel dicht bij nummer 1 of niet? Hoe veel punten staat hij nog achter Djoko? Kan nooit meer veel zijn volgens mij. Paar 100 of zo?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Het kan bijna niet anders dan dat Rafa het jaar als nr 1 afsluit.
Hij staat 3000 punten voor Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: