The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#61
Gulbis NID eraf, lekker.
Reply
#62
Gulbis mentale drol Doh
Reply
#63
Gulbis, wat een lul. Dit meen je toch niet?
Gelukkig had vrijwel iedereen hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
behalve ik Hakkuh

gelukkig ben ik een figurant Tongue
Reply
#65
(27-08-2013, 08:11 AM)Mac Wrote: behalve ik Hakkuh

gelukkig ben ik een figurant Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#66
(26-08-2013, 09:05 PM)buurs Wrote: Nadal maakt direct het punt van het toernooi in de 1e game Hakkuh

http://www.youtube.com/watch?v=z82D_dBAA8Y#t=14
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
(27-08-2013, 11:46 AM)buurs Wrote:
(26-08-2013, 09:05 PM)buurs Wrote: Nadal maakt direct het punt van het toernooi in de 1e game Hakkuh

http://www.youtube.com/watch?v=z82D_dBAA8Y#t=14

Angel
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Die Janowicz is zo'n domme speler. En dat is met deze wind niet handig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
(27-08-2013, 07:43 PM)Ad Wim Wrote: Die Janowicz is zo'n domme speler. En dat is met deze wind niet handig.

Tja, duidelijk te zien dat hij geblesseerd en/of ziek is.

Voelt steeds aan z'n rug.

1e service regelmatig rond de 90 mph...

Belangrijkste concurrenten hebben hem gelukkig.
Hij gaat zo opgeven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Hij komt nu wel terug van een dubbele break achterstand.
Reply
#71
De pilletjes en massage beginnen te werken.

Hopelijk houdt hij dit vol.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
En dan van 40-15 naar break tegen door oa 3 df Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Wordt ie meteen weer gebroken. Frustrerend.
Reply
#74
De jonge helden die de top 10 zouden moeten bestormen laten het aardig afweten zo. Dan doel ik op Gulbis, Dimi en Jano. Had ik toch wel wat van verwacht deze US Open. Dimi door z'n loting niet rendabel, Jano gelukkig niet gekozen. En dat met zo'n loting... had zomaar 360 kunnen zijn en zeker 180. Nu Ferrer gewoon naar QF lijkt het, maar die speelt niet zo best de laatste tijd. Hopelijk de 720 voor Raonic daar.
Reply
#75
Tegen blessures is niet te managen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
Prima, laat die halve jongens maar falen, zoals zovaak. Janowicz heeft 1 leuk toernooi gehad, daar kiezen mensen hem al weken op. Verlies van Dimitrov vind ik veel verrassender. Maar prima dat er voor Djokovic een gevaarlijke jongen uit ligt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Die Monfils is ook lekker. Zaterdag nog opgeven met een heupblessure en een paar dagen later gewoon walsen.

Federers spel valt me niks tegen. Het is tegen Zemlja weliswaar, maar ziet er soepel uit, vind ik. Je ziet duidelijk dat ie zich thuis voelt op dit snelle HC.

Die Dutra Silva, haha. 100 mps overleefd, überhaupt al idioot dat ie hier een set won.
Buursweek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
De mazzel van Buurs in spannende partijen zet zich inderdaad door.
En Tennistempel niet bij de belangrijkste concurrenten rekenen vind ik ook niet netjes.

Tennistempel heeft trouwens wel een lekker team. Met Federer en Berdych heeft hij 2 serieuze spelers als enige van de top 8. Beter dan al die halve gasten, die het meestal toch niet waarmaken.
Reply
#79
(27-08-2013, 09:13 PM)_Tampie Wrote: De jonge helden die de top 10 zouden moeten bestormen laten het aardig afweten zo. Dan doel ik op Gulbis, Dimi en Jano. Had ik toch wel wat van verwacht deze US Open. Dimi door z'n loting niet rendabel, Jano gelukkig niet gekozen. En dat met zo'n loting... had zomaar 360 kunnen zijn en zeker 180. Nu Ferrer gewoon naar QF lijkt het, maar die speelt niet zo best de laatste tijd. Hopelijk de 720 voor Raonic daar.

Zeg dat wel pfff......valt me zwaar tegen het verlies van Jerzy en Gulbis. Samen met wat qualies was dat mijn keuze ipv Potro.
Potro verwacht ik 360 punten en die dacht ik met Jerzy, Gulbis en qualies ook wel te halen...niet dusUndecided
Dan maar alles op een finale voor Murray !!
Reply
#80
(27-08-2013, 10:45 PM)andre Wrote: De mazzel van Buurs in spannende partijen zet zich inderdaad door.
En Tennistempel niet bij de belangrijkste concurrenten rekenen vind ik ook niet netjes.

Tennistempel heeft trouwens wel een lekker team. Met Federer en Berdych heeft hij 2 serieuze spelers als enige van de top 8. Beter dan al die halve gasten, die het meestal toch niet waarmaken.

Federer-Nadal wordt een cruciale pot voor je, mocht die er komen. De winnaar daarvan haalt ook de finale en goede kans op winst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Haas gaat Potro verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Wat een verrassingen en wat dik ook. Beste wanprestaties van gulbis jano dimi en toch ook wel weer almagro.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Young-Klizan 6-1 6-0 6-1, heb ik iets gemist?
Reply
#84
Klizan had ik inderdaad ook kunnen noemen. Vorig jaar hier 4e ronde. Gaat ook flink kelderen dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Prima, ook Johnson eruit. Keep m coming!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Goede uitslagen weer. Een aantal qualis door en weer een paar veelgekozen jongens eruit.
En Potro 4 uur op de baan in zijn eerste ronde is ook niet slecht.

Hoop verrassingen ook, leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Balen van Potro zeg.

Dat gaat hem opbreken.

Tegen Hewitt zal ook geen korte partij worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Fognini dit keer maar van de dopingpot afgebleven?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Dat is inderdaad opvallend. Een maand lang wint hij alles, en nu pakt hij slechts een paar games. Dat kan toch niet alleen met de ondergrond te maken hebben?
Reply
#90
Vooral met interesse, denk ik. Beetje geld ophalen en vrouwen regelen in de stad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: