The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newbie Vraag
Dat zijn de nieuwe ratings. Zwak (heel laag) betekent dus dat het vlakbij slecht zit, en zwak (heel hoog) wil zeggen dat het vlakbij matig zit. Gewoon 4 extra gradaties binnen een enkel niveau, om zo meer verschillende niveaus te creëren. Vroeger ging het gewoon in dezelfde niveaus als de ratings voor de kwaliteiten van je spelers maar aangezien die de pan uit rezen, zijn ze voor dit systeem gegaan.

En als jij Droeftoeters ben, had je idd moeten verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ok, bedankt. Ik ken het oude systeem verder niet maar er stond nu zoveel informatie dat ik even zeker wilde weten wat alles betekent.
Dan ga ik nu even verder genieten van mijn onterechte overwinning :razz: (ook al was het maar een friendly..)
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Wat is/zijn eigenlijk de belangrijkste eigenschap(pen) voor de aanvoerder? Leiderschap en/of ervaring?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Eerst leiderschap, dan ervaring.

Alhoewel ik iemand met goed ervaring en redelijk leiderschap eerder aanvoerder zou maken, dan iemand met waardeloos ervaring en goed leiderschap.
Reply
Bedankt.

Helaas kan ik nu nog niet echt een duidelijke aanvoerder aanwijzen omdat mijn spelers nog niet zoveel ervaring hebben.. Ik heb 4 kandidaten, wie zouden jullie aanvoerder maken?

Aart Peijnenburg (CV)
TSI = 700, 24 jaar en 28 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider

Roderik Leertouwer (CV)
TSI = 1 550, 25 jaar en 72 dagen, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider

Arvid Gonlag (VL)
TSI = 380, 26 jaar en 71 dagen, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider

Juuso Tirilä (A)
TSI = 170, 32 jaar en 14 dagen, waardeloos in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Zal niet heel veel uitmaken, maar uit dit rijtje zou ik voor Leertouwer gaan. Heeft ook te maken met mijn persoonlijke voorkeur dat een aanvoerder een 'goede' basisspeler moet zijn.

Gonlag of Peijnenburg zijn ook prima aanvoerders, die laatste moet je niet doen.
Reply
De ervaring van de aanvoerder telt toch dubbel mee? Dan zou ik iig niet voor Gonlag gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thanx.

Dus dan wordt het Peijnenburg of Leertouwer, dan ga ik door de redelijke vorm en hogere TSI maar voor Leertouwer. Wat doet een aanvoerder eigenlijk, heeft het nog effect in de wedstrijd?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Dit is uit de spelregels. Vooral belangrijk voor de dubbele ervaring en in bekerwedstrijden dus.

Quote:Aanvoerder en totale spelerservaring
Je kunt voor elke wedstrijd een aanvoerder aanwijzen. Ervaring en leiderschap zijn belangrijke eigenschappen voor een aanvoerder, omdat zijn niveau daarin je een bonus geeft als de totale ervaring van je team wordt berekend - wat kan voorkomen dat je team verward raakt of nerveus wordt in belangrijke en dramatische wedstrijden. Alleen het team met de minste ervaring kan nerveus worden, en dit gebeurt alleen in beker- en kwalificatiewedstrijden.

De aanvoerder moet onderdeel uitmaken van de beginopstelling. Als je geen aanvoerder hebt aangewezen, zullen je spelers er zelf eentje kiezen door middel van het trekken van lootjes vlak voor de wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah ok, misschien zou ik de regels eens wat beter moeten doorlezen.. :oops:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Vandaag weer een keeper verkocht en nu heb ik besloten om deze inkomsten eens niet aan een nieuwe speler maar aan een betere trainer te besteden.

Op dit moment heb ik als trainer:

Josu Granado (153625217)
47 jaar en 43 dagen, zwak in vorm, gezond

Een matig trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Heeft goed ervaring en is een zwak leider

Waar moet ik met name naar kijken als ik een extern aanstel? Als ik kies voor goed in vaardigheden en goed in ervaring dan kost mij dat ongeveer 2,5 mln. Is dit de moeite waard?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
ik zou ALTIJD een interne trainer aanschaffen. Scheelt veel geld.
Gewoon een 32+ jarige speler kopen met redelijk ervaring en goed leiderschap en in de friendlies opstellen tot hij goed ervaring heeft. Inmiddels zal hij dan wel een jaartje bij je spelen en kost t je ongeveer 800k om te promoveren. Moet je alleen nog wel 1 seizoen wachten
The great old Ludwig von...
Reply
Eens met Gitter, het scheelt echt heel veel geld. Maar goed, het is vaak wel een investering, tenzij je er nu al eentje hebt in je selectie met iig goed ervaring en het liefst redelijk leiderschap, maar matig kan ook. Dat is iig al een flinke verbetering tov je huidige trainer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Matig kan niet. Een goed/redelijk kun je met veel mazzel al kopen voor 50k, jaartje in je team en klaar is Bumme.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme, je wil een externe trainer zo te lezen. Dan moet je er eentje kopen met goede trainersvaardigheden en slecht leiderschap. Zo'n trainer kost ongeveer 270K.

Hierboven staat aangegeven hoe je het best aan een interne trainer komt. Erg handig om te hebben vanaf divisie VI. Advies van Mukkus aanhouden en klaar Smile

Anders doe je beide: nu 270K aan een externe trainer, zodat je training veel sneller gaat. Ook nu een speler kopen met goed ervaring en goed (of misschien redelijk) leiderschap, hoeft verder niks te kunnen en kost dan 50K. Deze kan dan over 1 a 2 seizoenen weer coach worden. Dat laatste is een dure grap, tegen de 800K, maar daar heb je dan wel jaren lol van.
Reply
mmm geloof dat ik een beetje eigenwijs geweest ben....
Had echt geen zin om nog een heel seizoen te wachten op nieuwe trainer en heb er daarom zelf een gekocht.
Heb bij leiderschap "goed" ingevuld en bij niveau van de vaardigheden ook.

Dat kost mij 2,5 mln maar nu kreeg ik er een met slecht ervaring:

Antonio Lourenso (E2) (12781245)
58 jaar en 13 dagen, waardeloos in vorm, gezond



Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft slecht ervaring en is een goed leider

Volgende verjaardag: 16-02-2009
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 300.72 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bummeltown FC

Is dit voor mij nu wel een betere trainer die mijn keepers sneller zal laten poppen of is dit echt een ontzettende miskoop en ben ik er zelfs op achteruit gegaan?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Om je keepers te laten poppen heb je in principe genoeg aan een goed trainer met bijvoorbeeld slecht leiderschap. De extra leiderschap die jouw trainer heeft alleen invloed op je teamspirit.
Economists do it with models...
Reply
Ervaring is alleen belangrijk als je zelf van een speler een trainer wilt maken. Voor zijn trainerzijn boeit het niet.
Het gaat nu om zijn vaardigheidsniveau en leiderschap en deze zijn beide goed. Dus een goede trainer, waarmee je ook goed kan picsen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Inderdaad een prima trainer, maar wat Moker zegt, nu geef je veel te veel uit voor goed leiderschap, terwijl dat volgens mij niet echt van belang is voor jou momenteel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oke, das mooi dan.
Met deze kerel kan ik dus wel even door.

Wel sneu voor mijn vorige trainer. Hij deed het qua uitslagen fantastisch maar mijn keepers popte slechts om de 7 a 8 weken. Hoe snel zou dat nu gaan?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
5 of 6 weken....dat hangt natuurlijk ook af van de leeftijd van de spelers die je traint en hoeveel assistent- en keeperstrainers je in dienst heb.
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:5 of 6 weken....dat hangt natuurlijk ook af van de leeftijd van de spelers die je traint.

Mijn keepers zijn maximaal 18 jaar.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
6 weken moet lukken...

Hoeveel assistent- en keeperstrainers heb je in dienst?
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:6 weken moet lukken...

Hoeveel assistent- en keeperstrainers heb je in dienst?

De club

Niveau zaakwaarnemers: uitstekend

Keeperstrainers: 9
Assistent-trainers: 1
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 1
Accountants: 0
Fysiotherapeuten: 2
Dokters: 9
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
17- jarige: 5 weken
18-jarige: 6 weken
Economists do it with models...
Reply
Welke en hoeveel van die werknemers raden jullie eigenlijk aan om te hebben (in het begin)? Ik heb nu dit:

De club

Niveau zaakwaarnemers: rampzalig

Keeperstrainers: 0
Assistent-trainers: 2
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 1
Accountants: 0
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 1
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Dokters moet je alleen huren op het moment dat je blessures hebt


Ik zou in het begin niet te veel personeel inhuren (max 15k)
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 3
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 2
Accountants: 0
Fysiotherapeuten: 2
Dokters: 0
Economists do it with models...
Reply
Ik heb altijd gelezen dat je toch wel 8 assistent-trainers moet hebben om maximaal te trainen. Kost je wel 15K per week extra, maar het levert uiteindelijk wel meer op volgens mij.
Ligt er ook een beetje aan wat het niveau van je coach is...

En een keeperstrainer idd voor de vorm van je keeper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
woordvoerders 10 voor je inkomsten
ass. 9 voor je training
keep 1 voor de vorm idd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
regels Wrote:Woordvoerder: Verbetert de houding van sponsors en supporters ten opzichte van je club.

Accountant: Verlaagt je rentekosten als je rood staat, of investeert je geld als je in de plus staat.

Krijg je door meer woordvoerders dan meer sponsors en supporters en dus meer geld? En levert zo'n accountant een beetje geld op of alleen als je echt rijk bent?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: