The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newbie Vraag
Beginners geen 10 woordvoerders nemen, kost dan meer dan het oplevert. Iedere extra assistent heeft namelijk de helft minder invloed dan de vorige assistent. Als je krap zit lijken 2 woordvoerders wel genoeg, zelf heb ik er al jaren 5 in dienst.

Accountants leveren pas wat op bij een positief saldo van 4 miljoen, en dat is nog bijna niets. Had afgelopen zondag 7,2 miljoen op de rekening, en de ene accountant (kosten 1800) haalde welgeteld 2700 Euro binnen.
Reply
Vraag:

Ik speel zondag als trots lijstaanvoerder tegen de huidige nummer drie. Als ik win is promotie eigenlijk al een feit. De twee wedstrijden na zondag zijn tegen bot's dus kan ik piccen. Mijn Teamgeest is op dit moment kalm.
Kan ik MOTSEN of werkt dit niet goed als je teamgesst slechts kalm is en kan dit dan eventueel zelfs tegen je werken?
Ik wil die pot echt winnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
zeker motsen en daarna 2x pic...
The great old Ludwig von...
Reply
Het kan sowieso niet tegen je gaan werken, je TS is alleen na die wedstrijd moorddadig of woedend. Maar als die kun je dus weer opvijzelen en je bent dan toch zo goed als kampioen. Zeker MOTSen dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gedaan en 2-4 gewonnen (kreeg in de 35e minuut de 2-0 tegen maar scoorde vervolgens zelf in 36,37 en 38e minuut).
Sta nu 11 punten los van nummer drie. Van de 5 resterende wedstrijden zijn er twee tegen Bot-teams. Promotie naar VI is dus een feit!

Twijfel nu of ik mijn oude toppers vast in de verkoop moet doen zodat ik meer voor ze krijg dan wanneer het seizoen straks afgelopen is of dat ik ze moet houden en vol voor het kampioenschap moet gaan......

Wat jullie?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Je gaat sowieso van de bots winnen. Ik weet niet hoeveel salris je kwijt bent voor die spelers, maar als dat aanzienlijk is en je bent al zeker van promotie dan zou ik serieus overwegen om ze weg te doen. Echter als dit marginaal is, zou ik ze nog ff houden om echt kampioen te worden
The great old Ludwig von...
Reply
Kreeg vandaag dit te zien:

Trainingsrapport
Je trainer Antonio Lourenso heeft het volgende vastgesteld:

Antonio Lourenso Zijn prestaties op het gebied van leiderschap zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van goed naar redelijk.

Is dit nu van invloed op zijn kwaliteiten als trainer?

Zijn gegevens zijn nu:

Antonio Lourenso (E2) (12781245)
59 jaar en 43 dagen, volgende verjaardag: 08-06-2009
slecht in vorm, conditie rampzalig
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Hij blijft even snel trainen, dus je spelers gaan niet pas een week later omhoog qua niveau ofzo.

Wel zal, als je PIC speelt, je teamgeest iets moeilijker op hoog niveau vast te houden zijn. Echter, redelijk leiderschap is nog een prima niveau. Als je veel PIC/MOTS wil doen zou ik pas gaan switchen op het moment dat hij zwak leiderschap bereikt.
Reply
Thanks Sjeffer!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Heb een goede pull gedaan zondag en die in de avond op de lijst gezet. Intussen staat he tbedrag op €299.000 en de verwachting is dat deze speler zomaar boven de €500.000 uit zla komen.

Om ook bij verdere doorverkoop nog wat te krijgen heb ik deze speler komende woensdag in mijn friendly opgesteld. Is dit verstandig of is de kans op blessures zodanig dat ik dit beter niet kan doen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Je bent toch sowieso de moederclub als je hem pullt? Dus die 2% krijg je altijd.
Volgens mij gaat dit dan om 0,25% die je krijgt als vorige club van de aanstaande verkoop, wat dus niks is en dan zou ik het risico niet nemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als je hem laat spelen op een positie waar hij trainbaar is kan dat de prijs oprijven.

Mensen die hem dan kopen kunnen hem "gratis" training geven
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:dan zou ik het risico niet nemen...

Je kunt hem altijd de laatste 5-10 minuten laten invallen. Krijg je ook nog die 0,25%....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bocaloca Wrote:als je hem laat spelen op een positie waar hij trainbaar is kan dat de prijs oprijven.

Mensen die hem dan kopen kunnen hem "gratis" training geven

Wedstrijden bij de vorige club worden volgens mij niet meer meegenomen, sinds de laatste update van de regels. Om hem training te geven zal hij bij jouw club speelminuten moeten krijgen in die week.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik zou m inderdaad gewoon laten invallen
The great old Ludwig von...
Reply
Stand onderin is als volgt:

6. F.C. Harry 12 4 0 8 26 32 -6 12
7. Bummeltown FC 12 3 3 6 22 36 -14 12
8. dinkelboys 12 0 0 12 2 93 -91 0

Ik speel komende wedstrijd tegen bot Dinkelboys en de week daarna tegen FC Harry.
Harry speelt komende week tegen de huidig nummer twee en ik zie die ploeg dan ook geen punten halen.
Zelf heb ik dus aan een gelijkspel tegen Harry genoeg om veilig te spelen.

Mijn teamgeest is op dit moment In de wolken, mijn zelfvertrouwen is slecht.

Wat is nou verstandig? Komende zondag nog een pic spelen zodat mijn teamgeest misschien naar paradijs op aarde gaat of zondag al normaal of Mots spelen. Winnen doe ik natuurlijk wel maar mijn doelsaldo is nu nog 8 minder dan dat van Harry. Stel dat ik er 8 of 9 maak met Mots en hij verliest met twee doelpunten verschil dan mag ik de week erna zelfs met een heel klein verschil verliezen om toch in deze klasse te blijven. Ik kan echter ook alles op de wedstrijd van over twee weken gooien.......

Wat is wijsheid?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Thuis of uit tegen Harry?
Reply
Ik zou voor t laatste gaan, volgens mij is de nummer laatst een bot, klopt dat?
Zelfs met PIC win je dat vaak met 6-0 ofzo. Gewoon Piccen en laatste pot met Mots zorgen dat je 6e eindigt...
The great old Ludwig von...
Reply
kooltje Wrote:Thuis of uit tegen Harry?

Thuis tegen Harry, uit tegen Dinkelboys.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dinkelboys zou ik normaal spelen (je teamgeest is gewoon hoog genoeg, misschien win je dan wel gewoon met die 8 doelpunten verschil en verliest hij met 3 of 4 goals verschil) en de week erna tegen FC Harry een Mots.

als alternatief: Eerst pic en dan Mots. Maar ik denk dat je pic van volgende week je teamgeest een niveau doet stijgen, maar eenmaal op Paradise on earth staat ie weer snel een niveau lager. Per saldo schiet dat dus niet op. Vandaar de keuze om normaal te spelen.

Mijn da's mijn bescheiden mening.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Stond al dat het een bot was. Ik zou hetzefde doen als Gitter.
Reply
gittermaster Wrote:Ik zou voor t laatste gaan, volgens mij is de nummer laatst een bot, klopt dat?
Zelfs met PIC win je dat vaak met 6-0 ofzo. Gewoon Piccen en laatste pot met Mots zorgen dat je 6e eindigt...

Yep, Dinkelboys is bot. Als ik Paradijs op aarde heb is dat dan een veel groter voordeel van In de wolken?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
jawel, maar wat Muk zegt is wel waar. Aan de andere kant. Als je normaal speelt, daalt ie waarschijnlijk een niveau dus PIC zou imo sowieso een goede keuze zijn om je ts 1 niveau hoger te krijgen voor de laatste wedstrijd
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:jawel, maar wat Muk zegt is wel waar. Aan de andere kant. Als je normaal speelt, daalt ie waarschijnlijk een niveau dus PIC zou imo sowieso een goede keuze zijn om je ts 1 niveau hoger te krijgen voor de laatste wedstrijd

Excuses bij normaal spelen, daalt ie inderdaad een niveau.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Duidelijk! Ik PIC dan zondag wel en geef ook mijn beste mid die op 2xgeel staat een weekje rust. Hem kan ik tegen Harry echt niet missen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Duidelijk! Ik PIC dan zondag wel en geef ook mijn beste mid die op 2xgeel staat een weekje rust. Hem kan ik tegen Harry echt niet missen.

Zelf met PIC 0-7 gewonnen en geen schade opgelopen, mijn teamgeest is nu "Paradijs op aarde". Helaas heeft Harry tegen alle verwachtingen in ook gewonnen en heb ik zondag alleen aan winst genoeg.
Lijkt mij niet dat ik nu opeens met een andere opstelling moet gaan spelen maar als een van jullie suggesties heeft hoor ik het graag........

6. F.C. Harry 13 5 0 8 30 32 -2 15
7. Bummeltown FC 13 4 3 6 29 36 -7 15
8. dinkelboys 13 0 0 13 2 100 -98 0
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
das wel heel nasty, 1 doelpunt verschil
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:das wel heel nasty, 1 doelpunt verschil

? wat bedoel je ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
zijn doelgemiddelde is maar 1 doelpunt beter, waardoor je moet winnen en niet aan gelijkspel genoeg hebt
The great old Ludwig von...
Reply
Niks veranderen, lekker mots er tegenaan, en dan op je blote knietjes voor je bed de komende week.....

Dit zijn wel de mooiste wedstrijden, Bumme! Zelf een keer meegemaakt met een p/d-duel van V naar IV. Na 90 minuten was het 1-1, toen een zenuwslopende verlenging en vervolgens nog penals....ben een paar keer naar buiten gelopen met een peuk en flesje bier. Op een gegevens moment lagen er 4 smeulende peuken en 3 half opgedronken flesjes buiten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: