The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newbie Vraag
Kleine Jan Wrote:Als ik me orders verzonden heb kan ik die daarna niet meer wijzigen neem ik aan he?

je kan je orders onbeperkt wijzigen tot half uur voor aanvang van de wedstrijd...
Reply
kwartier Wink
Reply
Devlin Wrote:
Kleine Jan Wrote:Vraagje. heeft niet echt te maken met het spel, maar als ik mijn wedstrijdformier in wil vullen zie ik de rechterkant van de opstelling bijna niet. Kan je dit instellen?

Configuratie
Links/Scrollen op de teampagina
Scrollen kiezen

dat is iets anders dev...gaat om t wedstrijdformulier (waar je je orders invult)
Reply
Mac Wrote:
Devlin Wrote:
Kleine Jan Wrote:Vraagje. heeft niet echt te maken met het spel, maar als ik mijn wedstrijdformier in wil vullen zie ik de rechterkant van de opstelling bijna niet. Kan je dit instellen?

Configuratie
Links/Scrollen op de teampagina
Scrollen kiezen

dat is iets anders dev...gaat om t wedstrijdformulier (waar je je orders invult)

ik kan hier namelijk gewoon wel scrollen op het orderformulier...heb ook wel eens bij de buren ingelogd en toen kon ik niet scrollen op het orderformulier...
Reply
waarom treft iedereen et zo goed met zn team :$
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik zou deze tactiek best willen toepassen.

Quote:Mac schreef:
Ok hier ff hoe ik t zou doen als ik opnieuw zou beginnen!

Ok je begint dus met 300 000...je koopt een redelijk coach met slecht leiderschap welke 80 000 euro kost. je houdt 220 000 over. in het beste geval heb je al een jonge keeper maar daar gaan we ff niet van uit dus je moet 2 keepers kopen. Koop 2 redelijke keeper die zo hoog mogelijk zijn. voor 70 000 per stuk kun je klaar zijn. Je houdt 80 000 over. Van die 80 000 koop je spelers om je team te versterken. Zorg er voor dat je bijna overal redelijk op de hoofdstat hebt en zorg voor flink wat ervaring. DIe zijn namelijk lekker goedkoop en kosten geen ruk. Bovendien heb je ze niet langer dan 1 seizoen nodig dus veel risico met zakken op de hoofdstat heb je niet.

ALs het goed is win je de meeste van je wedstrijden (alleen al door het feit dat je actief bent) en je keepers train je. Na 1 seizoen trainen zijn beide keepers uitmuntend. Deze verkoop je beiden. Dit levert ongeveer 3,6 miljoen op (in de VIII!!!)Je koopt er een goed keeper voor terug (beter heb je niet nodig in de VIII) en gaat nu aanvallers trainen.

Je hebt 3,5 miljoen om trainees te kopen. koop 3 17-jarige goeds (probeer uiteraard weer hoog-goed te kopen) en 3 18 jarige uitstekends. Dit zal je ongeveer 3 miljoen kosten (ligt btje aan t moment van het seizoen) Van het overgebleven geld versterk je de rest van je team uiteraard. Probeer zo veel mogelijk naar goed op de hoofdstat te gaan en uiteraard weer flink wat ervaring. Langer dan 1 seizoen heb je ze toch niet nodig.

Je zal waarschijnlijk weer promoveren dus na 1 seizoen heb je wat versterking nodig. je verkoopt een van je 19-jarige trainees die inmiddels uitmuntend is en dat levert 1,7 miljoen op. Hier kun je je team verder mee versterken en langzaamaan naar uitstekend op de hoofdstat gaan.

Het seizoen erop zijn de 2 18jarige die je op uitstekend kocht wonderbaarlijk en dan ben je binnen. Dan hoef ik t verder ook niet uit te leggen denk ik.

Maar Mac begint bijvoorbeeld met een trainer aannemen? ik zie nergens bij transfers staan dat je een trainer kan halen.. hoe doe je dat?
Reply
Kleine Jan Wrote:Maar Mac begint bijvoorbeeld met een trainer aannemen? ik zie nergens bij transfers staan dat je een trainer kan halen.. hoe doe je dat?

onder het kopje training en dan VERANDER VAN COACH
Reply
Ik heb nu de volgende spelers voorlopig even in de basis gezet:

Quote:Maurits ter Meer
Ardıç Özkal - Sammy van Eibergen - Errit Damstra - Kamil Shareef
Mats van der Waart - Luca Corthals - Wayne Grafen -Luc Oosterbeek
André Beukenkamp - Arno Plovie

Hoe zit dat met dat veldje onder de spelers.. je moet daar invullen hoe de spelers moeten gaan spelen?
Reply
Kleine Jan Wrote:Ik heb nu de volgende spelers voorlopig even in de basis gezet:

Quote:Maurits ter Meer
Ardıç Özkal - Sammy van Eibergen - Errit Damstra - Kamil Shareef
Mats van der Waart - Luca Corthals - Wayne Grafen -Luc Oosterbeek
André Beukenkamp - Arno Plovie

Hoe zit dat met dat veldje onder de spelers.. je moet daar invullen hoe de spelers moeten gaan spelen?

je kan daar idd extra orders meegeven aan je spelers...ik zal de spelers even nalopen om te kijken hoe je ze het beste kunt laten spelen
Reply
als je idd zoals in mijn stukje beschreven staat keepers gaat trainen kun je het best 3-5-2 gaan spelen.

dit doe je door een verdediger de opdracht mee te geven: extra centrale middenvelder...het best kun je dit doen bij een centrale verdediger (natuurlijk wel een middenvelder opstellen daar!)
Reply
Maurits ter Meer

Ardıç Özkal - Sammy van Eibergen - Errit Damstra - Kamil Shareef
normaal-----normaal of aanvallend-----normaal------verdedigend

Mats van der Waart - Luca Corthals - Wayne Grafen -Luc Oosterbeek
aanvallend----aanvallend----normaal of verdedigend---aanvallend

André Beukenkamp - Arno Plovie
normaal--------------normaal


bij Eibergen en Grafen moet je ff kijken welke je kiest...
Reply
Mac Wrote:als je idd zoals in mijn stukje beschreven staat keepers gaat trainen kun je het best 3-5-2 gaan spelen.

dit doe je door een verdediger de opdracht mee te geven: extra centrale middenvelder...het best kun je dit doen bij een centrale verdediger (natuurlijk wel een middenvelder opstellen daar!)

ervaring met 3-5-2 zal nog slecht zijn...kan je beter eerst een paar keer 3-5-2 op woensdag spelen en dan over 3/4 weken ook op zondag lijkt me...
Reply
kan ook idd.
Reply
Wie moet ik aanvoerder maken?
Wie dit leest is gek
Reply
hoe hoog moet ik de trainingsintensiteit zetten?
Wie dit leest is gek
Reply
degene met meeste ervaring
100%
Reply
Mac, je hebt het over "jonge keepers"

wat is jong.. ik heb er 1 van 25.. is dat jong genoeg?
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Mac, je hebt het over "jonge keepers"

wat is jong.. ik heb er 1 van 25.. is dat jong genoeg?

'Jong' in Hattrick is 17, 18 en 19 jaar.
Reply
Ik heb een bod gedaan op een speler.. hoe kan ik nu bijhouden of er iemand overheen gaat en wanneer de deadline afloopt zodat ik nog verder kan gaan met bieden?
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Ik heb een bod gedaan op een speler.. hoe kan ik nu bijhouden of er iemand overheen gaat en wanneer de deadline afloopt zodat ik nog verder kan gaan met bieden?

als iemand over jouw bod heengaat dan krijg je daar een melding van onder het kopje 'je team' bij mijn hattrick (links in het menu)...alleen als je supporter bent kan je spelers bookmarken...als je geen supporter bent kan je natuurlijk wel de playerid opschrijven zodat je de speler snel weer kan opzoeken...
Reply
tijdstip van de dealine opschrijven en het nummer van de speler. En dan iets voor de deadline zorgen dat je online bent, zodat je nog mee kan bieden. je krijgt ook een berichtje als iemand je overbiedt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
welke speler heb je trouwens op het oog Kleine Jan?...koop voor de linie die je gaat trainen jonge spelers en voor de overige linies ervaren spelers van maximaal 29/30 jaar...
Reply
Devlin Wrote:welke speler heb je trouwens op het oog Kleine Jan?...koop voor de linie die je gaat trainen jonge spelers en voor de overige linies ervaren spelers van maximaal 29/30 jaar...

Tis een keeper van 19 jaar.. had redelijk voor keepen en bod was 22000 volgens mij... deadline liep af rond 17.00 volgens mij
Reply
je gaat dus de tactiek van Mac volgen door eerst een seizoen keepen te gaan trainen...18/19 jaar is dan een goede koop ja
Reply
Devlin Wrote:je gaat dus de tactiek van Mac volgen door eerst een seizoen keepen te gaan trainen...18/19 jaar is dan een goede koop ja

Ja, lijkt me opzich wel goeie tactiek om beetje geld te verzamelen...

Volgens mij kan ik hier best eens goed verslaafd aan raken als ik het allemaal beetje door heb... nachtdienst kan je hier goed voor gebruiken.. weekenddienst trouwens ook :lol:
Reply
nachtdienst is idd ideaal, er zijn dan minder mensen online bij Hattrick en je hebt dan een grotere kans om de spelers die dan aflopen tegen een gunstige prijs te kunnen kopen...en verslaafd...tjsa daar kan je niks aan doen, gaat vanzelf :lol:
Reply
Zit nu in afwachting tot die speler waar ik net op geboden heb aan mij word verkocht :8:

Volgende keer ga ik idd ff naam van speler noteren zodat ik weet wat ik in de gaten moet houden...
Wie dit leest is gek
Reply
kijk je wel of er niet over jou bod heen geboden wordt Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:kijk je wel of er niet over jou bod heen geboden wordt Wink

Ik krijg toch bericht als er iemand overheen gaat..? Heb nog niets gezien dat daar op lijkt
Reply
klik op mijn hattrick en kijk rechtsonder in de hoek bij je team...
Reply


Forum Jump: