The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Forum Subleague 2014
#31
Ik stem in principe voor 15+5 maar snap ook als dat teveel is voor sommige.
Reply
#32
Wellicht een pm sturen naar de deelnemers van de subleague van vorig jaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
(09-01-2014, 05:18 PM)kooltje Wrote: Ik stem in principe voor 15+5 maar snap ook als dat teveel is voor sommige.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
12+3 : Atlanta, Kraai

15+5 : Jornstars, Stille, Buurs, CC, Kooltje, (Bocaloca)
Reply
#35
(09-01-2014, 04:54 PM)buurs Wrote: Aanmelden voor deadline AO en betaling op 20 januari oid zetten lijkt mij.

Dit lijkt me een prima plan. Ik meld mij hierbij aan en betaal uiterlijk 20 januari 20 euro:
- Jornstars
Reply
#36
Aanmelden kan via site ftm bij subleagues
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
20 euro vind ik goed, en laten we prijzen doen voor nrs 1, 2 en 3 en medailleklassement winnaar net als vorig jaar.

Ik wil wel weer een medailleklassement posten iedere week maar ik beheer de pot niet, dus graag een vrijwilliger daarvoor!
Reply
#38
Ik heb de eerste post wat aangepast en wat dingen samengevat. Laten we snel iemand vinden die de pot wil beheren, als we daar te lang mee wachten haken mensen mss af omdat de AO waardeloos is verlopen. Smile
Reply
#39
Inderdaad wie voelt zich geroepen? Ik beheer al CTM potje dus wie wil het doen? Anders gewoon alles naar Tampie kijkt me beter
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Ik stem voor 12+3 want dat trekt misschien meer deelnemers. Bij een andere inleg doe ik uiteraard ook mee.
Reply
#41
Die 5 euro maakt denk ik niet veel uit. Het gaat om een heel jaar
Maar goed ik ga met de meerderheid mee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#42
Kaaaas helemaal over het hoofd gezien Sad
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#43
Je kunt nog steeds meedoen hoor. Smile
Reply
#44
Hallo allemaal,

Aangezien ik me heb ingeschreven voor de forum subleague leek het mij wel aardig om me even voor te stellen. Smile

Mijn naam is Thijs Boomkamp en ben 31 jaar oud. Denk dat ik omstreeks 2000 ben begonnen met het spelen van manager games, was toen helemaal gek van sportdreams. Heb vervolgens nog mee gedaan met de mv game, maar dat is denk ik ook al weer minimaal 5 jaar geleden.

Ben eigenlijk in die tijd ook nooit op het forum actief geweest, dat wil zeggen wel veel gelezen maar nooit, of zelden, zelf berichten geplaatst ( iets wat ik nu overigens ook niet zal gaan doen Big Grin )

Heb afgelopen jaar weer een beetje meer vrije tijd gekregen en dacht zodoende eens kijken of er nog een tennis-manager spel georganiseerd werd, en ik had geluk, superleuk! Gelijk mijn broertje ook maar even overgehaald om mee te doen (super farmer united), mocht het in de algemene stand niet lukken kan ik nog van hem winnen. Tongue

Ik wens iedereen veel succes dit jaar!

Hartelijke groet,
Thijs Boomkamp
(Donflexie)

Ps: laten jullie nog even weten waar ik de 20 euro naar toe kan boeken.
Reply
#45
Welkom Donflexie, mooi dat je FTM gevonden hebt! Zoals je mss gelezen hebt zijn we nog op zoek naar een beheerder vd pot maar zodra die bekend is laten we iedereen weten waar het geld naar toe moet. Succes en veel plezier met het spel. Smile
Reply
#46
Ik zal woensdagavond, vrijdagavond, maandagavond en 22 januari een update geven welke betalingen binnen zijn en wie er dus definitief meedoen.
Reply
#47
Ben ingeschreven. Zal vanavond (als ik er straks nog aan denk) even geld overmaken Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#48
money shipped.
Reply
#49
Even een pm naar alle deelnemers van vorig jaar?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
(17-01-2014, 12:40 AM)buurs Wrote: Even een pm naar alle deelnemers van vorig jaar?

Een mail lijkt me beter....er zijn ook mensen die meedoen die niet op het Forum komen
Reply
#51
als je de mailadressen hebt, zou dat super zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
Ik zal dit weekend even betalen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
Done!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#54
Zojuist een pm gestuurd naar deelnemers van vorig jaar die nog niet betaald hebben. Hopelijk halen we 20 man!
Reply
#55
Ik heb ook betaald.

Misschien de deadline met 2 dagen verlengen?

Op zondag zijn de meesten minder actief met mail etc.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Betaald.
Reply
#57
Ik doe ook mee. Misschien dat we op de chat van FTM ook een bericht kunnen zetten over de subleague, en op de pagina van de subleague kunnen zetten dat de inleg 20 euro is?
Reply
#58
cc, overdune, woerdie, rhubarb, jansoe in ieder geval nog lijkt mij?

en adje wellicht?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Ik haak toch af. Op maandag sta ik van 20 - 23 uur vaak op de tennisbaan, waardoor ik bijna iedere deadline geen last minute picks kan maken. Dat gaat me gewoon opbreken, waardoor een inleg van 20 euro teveel is.

Hoe kan ik me weer uit de subleague halen?
Reply
#60
Hoe is het met Mindlight?
Reply


Forum Jump: