The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
Kweetniet ik zit gewoon op mijn werk met de slamtracker aan. Fantastisch ding. Per punt zie je hoe het punt is binnen gehaald. Ik hoop vandaag weer veel te lezen:
R.Federer loses the point with a backhand unforced error Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Federer goed naar 0-30 maar pakt daarna weer een paar onbegrijpelijke bh missers. Dat het daar toch elke keer fout gaat. Zonde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zat ik ook over te twijfelen maar dan kan ik net zo goed een stream aanzetten Tongue volg het gewoon livescore
Reply
Kan er niets van zien, maar COME ON ROGER!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(24-01-2014, 11:08 AM)centre court Wrote: Federer goed naar 0-30 maar pakt daarna weer een paar onbegrijpelijke bh missers. Dat het daar toch elke keer fout gaat. Zonde.

als je de 2 zwitsers toch eens zou kunnen combineren. De backhand van wawrinka met de forehand en de volleys van federer.
Reply
(24-01-2014, 11:11 AM)Mac Wrote:
(24-01-2014, 11:08 AM)centre court Wrote: Federer goed naar 0-30 maar pakt daarna weer een paar onbegrijpelijke bh missers. Dat het daar toch elke keer fout gaat. Zonde.

als je de 2 zwitsers toch eens zou kunnen combineren. De backhand van wawrinka met de forehand en de volleys van federer.

Dan krijg je pas een echte GOAT.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer overleeft momenteel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal mist 3 bp, waarbij hij 3x in de rally zat Sad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer beweegt wel weer een stuk beter dan vorig jaar zeg...
Reply
Come on Roger, pak die tb!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1e serv nadal tussen 150 en 185 km per uur... dan wordt het wel lastig natuurlijk

3-1 rafa

4*-1

vamos

5*-1

5*-4...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu choket Nadal. 5-2, 2x 2e service en geen punt pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6*-4

vamos

1x een goede service aub

en opnieuw een backhandfout van roger

vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja. En Nadal speelde deze set niet eens heel goed...
Het gebruikelijke liedje, helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog niets verloren. Kom op GOAT!

Adje, wat ben je toch negatief..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
zit livescore te fucken of is er iets aan de hand? No games in progress?

Interruped staat er zelfs...regen?
Reply
Ff serieus
winners
nadal 6
federer 10

UE
nadal 15
federer 24 !!!!!

Wat is dit voor partij Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad is maar al te blij op dit moment.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer staat behoorlijk te prutsen op belangrijke punten in Nadals servicegames.
Reply
Nadal werd behandeld aan z'n blaar. Alleen dat kan Roger nog redden.

(24-01-2014, 12:01 PM)Atlanta Wrote: Federer staat behoorlijk te prutsen op belangrijke punten in Nadals servicegames.

Zoals de laatste jaren altijd. Hij kan voor 90% prima mee, maar mist net datgene om zo'n partij te winnen. Wat ie vroeger wel had.

Maar op de belangrijke punten in zijn eigen servicegame is ie dan wel weer goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal owned Federer, zoals gebruikelijk. NID Nadal in 3.
Reply
Hang in there Roger!
Reply
En wederom overleeft ie. Nadal ook afwachtend op die bps.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maak het af, Rafa!!!

Nadal al rond de 10 backhandwinners


Fedje maar liefst al 0...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zo balen dat ie het tegen Nadal gewoon niet kan maken. Zelfs niet nu hij beter in vorm lijkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Nadal hier doordrukt, wordt het 6-3 6-2.
Pijnlijk om te zien dit. Tegen een Murray zonder ritme lukt het nog, maar tegen de top 2 gewoon niet meer.
Ik denk zelfs dat ie het heel zwaar had gehad tegen Berdych en Wawrinka...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En daar is de break... prima Nadal.
Reply
Zo jammer, had echt gehoopt/gedacht dat ie er dichtbij zou zitten dit keer maar het blijft hopeloos tegen Nadal
Reply
Het is nog niet klaar
Reply
Anti-climax weer.
Reply


Forum Jump: