The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
There is only one GOAT!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Helaas. Maar Fed heeft het keurig gedaan. Djokovic en met name Del Potro verneuken de boel. Al had ik voor die laatste natuurlijk Berdych moeten hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd, SF op een GS is gewoon prima. Lang geleden voor hem.
Als ie zo doorgaat, pakt ie Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zozo hij breakt terug. Nadal nu al aan t choken? Wink
Reply
En opnieuw mist Nadal bp...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
yup choke
Reply
Wat een fouten van Federer.
Reply
De clinic is bijna afgelopen!

VAMOS GOAT!!!

En wat een passeerbal om op mp te komen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dag Roger, blijven oefenen, 50 UE in 3 sets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Anti climax weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
VAMOS VAMOS VAMOS VAMOS!!!!

Leve de koning!!

Leve de enige echte GOAT!!!


Bedankt voor het figuren, Roger Hakkuh

(24-01-2014, 01:17 PM)Stille Wrote: Dag Roger, blijven oefenen, 50 UE in 3 sets

49 bh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal gaat toch echt meer en meer serieus aanspraak maken op de GOAT titel, al is hij er nog niet wat mij betreft.
Reply
Mwa hij heeft nog wel een stukje te gaan hoor. Laat hem eerst maar eens het record aantal GS titels pakken en de WTF winnen, dan kun je serieuze discussies gaan voeren.
Maar als z'n lichaam het houdt ben ik inderdaad bang dat ie dat wel allebei gaat halen.
Reply
Volgens mij kun je beter een olympische titel en tig davis cups winnen dan de WTF...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Davis cup ben je natuurlijk afhankelijk van anderen dus niet helemaal eens.

Maar tuurlijk is een olympische titel meer waard dan de WTF. Echter de WTF nooit winnen is gewoon een zwaktebod. Voor een OS krijg je maar 3/4 kansen. Voor de WTF meer dan 10. Als je die dan nooit wint is dat gewoon een zwaktebod.
Reply
Dat kun je natuurlijk van meerdere kanten bekijken.

Ten eerste is de WTF altijd op (snel) HC.

Ten tweede zijn er minder kansen om de OS te winnen.
Des te knapper dat hij die wel pakt.

Ten derde, bij winst as zondag, heeft Rafa alle GS minimaal 2x gewonnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal is gewoon de betere en consistentere tennisser, zoveel is na vandaag wel duidelijk.
Reply
(24-01-2014, 01:40 PM)Atlanta Wrote: Nadal is gewoon de betere en consistentere tennisser, zoveel is na vandaag wel duidelijk.

lol consistenter? Hoe vaak had Federer achter elkaar minstens de kwartfinale van een GS gehaald? Hoeveel weken heeft Federer 1 gestaan?

Beter wil ik je geven maar consistenter echt (nog) lang niet.
Reply
(24-01-2014, 01:44 PM)Mac Wrote:
(24-01-2014, 01:40 PM)Atlanta Wrote: Nadal is gewoon de betere en consistentere tennisser, zoveel is na vandaag wel duidelijk.

lol consistenter? Hoe vaak had Federer achter elkaar minstens de kwartfinale van een GS gehaald? Hoeveel weken heeft Federer 1 gestaan?

Beter wil ik je geven maar consistenter echt (nog) lang niet.

Ik bedoel niet consistent in het algemeen, maar meer tijdens wedstrijden. In wedstrijden tussen Federer en Nadal haalt Nadal de hele wedstrijd door een hoog niveau, terwijl het bij Federer vaak op en af is.
Reply
Ah ok, ja dat is wel duidelijk ja. Het spelletje van Federer ligt Nadal gewoon extreem goed.
Reply
Fedje heeft ook tegen Murray en Djoko een negatieve hth... hoe verklaar je dat?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom moet ik dat verklaren?

Je lijkt wel een wijf man, telkens andere dingen bij de discussie halen.
Reply
Ik reageer op jouw reactie dat het spelletje van Federer Nadal gewoon extreem goed ligt...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De WTF ligt naast dat het op HC is, ook nog eens in een periode in het seizoen die Nadal slecht ligt. De WTF is daardoor voor hem nog moeilijker. Het GS record dat Federer heeft zie ik Nadal wel halen, pas dan is de discussie echt weer relevant. Want dan zijn die 10-15 TMS titels die Nadal dan meer heeft als Federer wel weer meer waard dan die 5 (of 6?) TMC titels.

(24-01-2014, 01:19 PM)_Tampie Wrote: Nadal gaat toch echt meer en meer serieus aanspraak maken op de GOAT titel, al is hij er nog niet wat mij betreft.

Ik zei dat er niet bij, maar ik denk dat hij nu hij 2 HC GS wint op rij, het record van Federer gaat breken. Geen twijfel over.
Reply
NID dat Nadal nog een paar Slams gaat halen. Zeker nog 3 x RG en hij raapt ook nog minstens 3-4 andere Slams
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup WAWEusa_clap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(24-01-2014, 03:57 PM)Bocaloca Wrote: Hup WAWEusa_clap
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal gesloopt zien worden went nooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan een 0-40 missen als het er echt om gaat. Hahahah!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waw staat prima te spelen, hopelijk kan hij dat volhouden.
Reply


Forum Jump: