The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
#31
Goede speelster. Heeft aardig wat progressie gemaakt. Kvitova blijft een rare die zo maar een top 50-100 speelster verliest. Dat zie je zelden tot nooit bij de echte toppers. Wel balen want ik heb Kvitova in mijn jaarteam
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Mooi dat Berankis verliest. Moeilijk kiezen tussen hem en Lajovic met m'n laatste geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Krijgen we weer van dit soort onzinposts Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Die ''kleintjes'' gaan het verschil niet maken. Ben enorm benieuwd hoe Murray en Tsonga voor de dag komen!
Reply
#35
Is ook zo, maar het is wel altijd leuk als je moet kiezen en het valt goed.
En ze moeten ook wel een beetje schrapen om het niet kiezen van Murray te rechtvaardigen.

Ik ook. Verwacht een hoop van Tsonga dit toernooi.
Murray dus bewust niet genomen, ondanks zijn makkelijke loting tot de QF.
Maar zie hem zeker niet in staat nu al van Nadal te winnen, en eigenlijk ook niet van Federer/Tsonga, die gewoon meer ritme hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Murray is erg goedkoop nu, ik vertrouw er wel op dat-ie halve finale haalt, wat voldoende is. Maar Tsonga heb ik ook als reserve Wink
In de onderste helft alleen Djokovic, dus het is voorlopig om de dag saai.
Reply
#37
Hij heeft echt een halfjaar niet gespeeld. Dan versla je nog wel paupers, maar een Kohl of Isner in vorm wordt dan al best lastig. Plus, dat je ook niet weet hoe zijn rug reageert op 5 sets.
En mocht het dan misgaan en hij moet in de tweede ronde opgeven, ben je flink de sjaak. Dat risico vond ik iets te groot.
Maar ik geloof ook wel dat ie favoriet is voor de SF daar, en ik heb voornamelijk voor het alternatief met halve jongens gekozen, omdat ik anders een hoop jongens die ik graag zou willen (Gulbis, Lu, paar qualis) niet zou kunnen nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ga er eigenlijk van uit dat Murray er uit vliegt tegen big John en dat Federer ''gewoon'' dat kwart op rolt..
Reply
#39
Is dat de Federer die van Hewitt verloor?
Reply
#40
Brisbane of Australian Open is wel even iets anders. Maar misschien ben ik niet realistisch, we zullen zien.
Reply
#41
En we zijn weer begonnen.... Kohlschreiber speelt niet.. Daar gaan mijn waarschijnlijke 180 pnt. Wordt het weer zo'n jaar?? Niet te managen. Wilde uur midden in de nacht gaan kijken maar men zoekt het maar uit daar!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#42
Ik zou er mee stoppen als ik jou was. Wink
Reply
#43
Idd :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Kijk je nu nog wat?
Reply
#45
Moest ff pissen en heb stukje tsonga-pipo gekeken. Zag een super vollerende volandri. WTF! Maar ga nu weer bed in
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Isner er meteen af, lekker.
Reply
#47
Geblesseerd raken, toernooi winnen en opgeven eerste ronde AO..,lekker John.

Ook Hewitt en porto in de problemen
Reply
#48
Hewitt 67 36 44. Die mag er wel af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Zo'n voorbereiding zegt dus ook geen ene reet.
Seppi verloor alles en Hewitt won alles, en nu dit.
Stak verliest hard van Gaba, Gojowcyk van Hanescu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
En het wordt Murray wel heel makkelijk gemaakt zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Het loopt inderdaad allemaal een beetje anders dan verwacht, vraag me af of de hitte daar iets mee te maken heeft. Isner en Kohlie..
Reply
#52
Uiteraard, maar het zijn wel profs.
Mooi dat Potro even getest wordt in de hitte.

Hup Hewitt. Begin anders een set een keer goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Hewitt sleept vijfde set eruit maar al snel op 2-0 achter.

Haase en Sijsling verliezen momenteel een TB.

Del Potro gaat wel winnen
Reply
#54
Hewitt naar 4-4...Publiek in ieder geval weer wat het verwacht bij Hewitt.

Sijsling wint tweede set met 6-0!
Reply
#55
Iemand uit de sectie: Robert (LL) - Przysiezny en Rola (q) - Klizan (LL) gaat de vierde ronde halen Bduh
Reply
#56
Haase geeft op
Reply
#57
Dacht dat de winnaar van Kohlschreiber-Isner zelfs kon winnen van Murray en HF kon halen.
Reply
#58
Tjonge jonge, Hewitt...
2 punten van winst heb ik nog gezien, heeft ie nog mp gehad?

Stop er maar gewoon mee joh.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ja hij heeft MP gehad.
Reply
#60
Hewitt eraf, Cilic eraf in de eerste set en direct gebroken...gaat weer top
Reply


Forum Jump: