The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
#61
Helaas was MP dan wel een ace van Seppi
Reply
#62
Dat is lekker...Hewitt eruit, 116 x gekozenCool
Ik had hem ook lange tijd in mijn team samen met Wawje...laatste moment gewisseld voor Potro.
Reply
#63
Dit is nog lachwekkender dan de 1e ronde Wimbledon vorig jaar met Nadal

Ik heb bovenin
Hewitt OUT
Gojowczyk OUT
Berrer DOOR
Cilic SET EN BREAK ACHTER
Kohlschreiber NIET OP KOMEN DAGEN
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
Straks dus held Berrer die de kar moet gaan trekken Bduh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Lekker belangrijk allemaal, stille.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
(14-01-2014, 11:12 AM)buurs Wrote: Lekker belangrijk allemaal, stille.

Ga jij lekker verder met het zeuren over posts van mensen in deze toch al drukke tijd. Hou gewoon je waffel als je een post niet interessant vindt.
Reply
#67
Uiteindelijk ipv drie kleintjes Hewitt + Stakhovsky gekozen omdat die toch meer potentie leken te hebben ipv driemaal R2...
Reply
#68
Dat Nederlandse tennis is echt hard naar de klote zeg. De topmannen eraf tegen young en kokkinakis(ofzo).
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Kokkinakis is wel een talent, maar hoeveel sps had Sijsling wel niet in de derde? En lijkt het nu opgegeven te hebben.
Matig hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Cilic breakt voor de ommekeer? Van mij mag het
Reply
#71
Laten we het hopen Kolemans

Kyrgios, Kokkinakis naar 2e ronde en daar had Thompson ook bij kunnen komen. Hij is alleen fysiek wat minder dan die 2 'Griekse' Aussies. Ik vind het wel mooi hoor. Laat maar komen die nieuwe lichting
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
Cilic moet de boel even omdraaien voor 6 uit 6.
Reply
#73
Deze man is 17 jaar...Is deze fysiek zo sterk dan?
Reply
#74
hij is fysiek gesloopt.

hij strompelt over de baan, maar serveert goed.


tomic geeft zo op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat Thompson fysiek wat minder is dan Kyrgios en Kokkinakis
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Tomic geeft inderdaad op
Reply
#77
Inderdaad mooi zo'n voorbereiding. Eerste pot die er toe doet staan ze er niet. Cilic heeft na de 2e set toch maar even een pilletje gepakt.

Liep die Simon niet gisteren nog op krukken? Nu in de bloedhitte 13-13 5e set. Sure.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Klasse Cilic, anders was het wel heel mager na Hewitt en Isner.

Simon pielt hem er nog uit ook ook
Reply
#79
Na een hele rij matchpoints tegen?
Reply
#80
Die Simon is echt een heel raar verhaal. Zo geblesseerd was ie dus niet want anders kan je nooit zo'n lange partij spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
7, André.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Simon mocht 4 á 6 weken niet tennissen en moest rust houden..
Reply
#83
Prima Janowicz, hup Gulbis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Gulbis lachwekkend. Lang twijfelelen en toch weer ingetrapt. Drol! Berdych erg goed! Die moet hf halen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Prima...Gulbis er easy af.
Verder toch een behoorlijk saai programma.
Reply
#86
Wat een pauper, die Gulbis.
Nu wordt het moeilijk om een sf van Murray te compenseren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
(14-01-2014, 12:01 PM)_Tampie Wrote: Cilic moet de boel even omdraaien voor 6 uit 6.

Niks voor jou om Cilic te nemen. 60-40 pot in de 1e ronde en in principe max 90 punten. En het is niet dat ie 800 kost...
Maar je hebt sowieso geen standaardteam met Falla en Dimitrov. Van je geloof gevallen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Al m'n alternatieven voor Murray, op Berrer en Lajovic na, liggen eruit...

Opnieuw de goede keuze gemaakt bij een GS Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
Tja het is kut! En mensen die maar 3 man hebben lachen zich rot!
Ik zit nog met Djokovic, Berdych, Cilic en Berrer. Hopen dat het veelgekozen jongens als Del Potro, Tsonga snel eruit vliegen.
Laten we maar beginnen met een revival van Falla :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
So far, so good. Djoko, Tsonga, Berdych, Cilic en Berrer nog actief.
Cilic was 1.19 tegen Granollers, dat kun je geen 60-40 noemen.
Reply


Forum Jump: