The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
En weer. Volhouden, dikke!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan blesseert ie z'n knie met juichen. Wtf.

Toch 5-4 Nadal. Ik wil hier echt geen 5e set zien hoor. Djoko ook weer veel energie en agressief spel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Was volgens mij weer z'n rug, na een backhand.

Poeh, game eruit gesleept. Nu alles of niets.

Eerste servicereturn is nog niet goed, maar hij straft wel alle matige ballen van Djoko af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oei, die toeschouwer komt er niet levend uit.

Maar lekker voor ftm dit, kan zowaar weer eens naar boven kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow wat een opluchting. En wat een anti climax uiteindelijk. DF op mp omdat ie gestoord werd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, daar moet je in principe boven staan. Maar het is wel een anticlimax idd.
Maar wel lekker dat zo'n partij om een hoop punten weer eens goed valt. Weinig op af te dingen ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie beelden hoor.
Djoko wint het nog wel een keer, Nadal houdt het geen twee jaar meer vol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gefeliciteerd Rafa! Geen hoogstaande wedstrijd, maar toch wel weer een erg degelijke Nadal.
Reply
Djoko tegenvallend vond ik. Ik miste wat variatie in zijn spel en dan ook nog die backhand die niet liep. Klasse van Nadal om na een verloren set er nog een schepje bovenop te doen. Alsnog een matige week met FTM.
Kei Nishikori





Reply
Slechts regelmatig wat fragmenten gezien dus geen goed beeld van de wedstrijd, maar Djokovic maakte op cruciale momenten wel erg veel makkelijke missers.
Dat was b.v. in de 2e set bij de beslissende break op 5-6, in de 3e set bij de break op 0-1, in de 4e set bij 2-3 40-30 toen hij de bal kon afmaken maar Nadal in de rally liet en bij de dubbele fout op matchpoint. Toch had ik tot het eind het idee dat Djokovic op karakter nog zou kunnen terugkomen.
Voor FTM zijn de gevolgen voor dit moment redelijk beperkt, leuk dat Centre Court en Tampie in de race blijven (voor hen was het FTM-gezien natuurlijk wel erg belangrijk).
Reply
Zou dit de laatste Grand Slam titel voor Nadal kunnen zijn, of is dat wat te voorbarig?
Reply
Wat voorbarig, denk ik. Dit jaar wint ie niks meer, maar als ie volgend jaar weer helemaal fit is, wint ie iig RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-06-2014, 09:39 PM)andre Wrote: Zou dit de laatste Grand Slam titel voor Nadal kunnen zijn, of is dat wat te voorbarig?

Ik denk dat je daar over kunt discussiëren. Er komt een vrij goede generatie aan met Gulbis Dimi Jano Raonic Thiem etc. Djoko zit Nadal ook steeds korter op de huid. Die gaat 'm een keer pakken. Djoko was eigenlijk deze RG al favoriet. Ik heb 't idee dat het met Nadal steeds wat minder wordt. Fysiek ook vooral. Hij was dit gravelseizoen erg kwetsbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het was dus niet z'n rug, hij was ook gewoon kapot.
Oom Toni zei er dit over:

Quote:At the end of the fourth set, Rafa was cramping up everywhere and he almost couldn’t go on. We really had to fire him up because we knew that if he didn’t win the fourth, he’d lose the fifth because Novak was stronger than him physically. At the end of the match, when he came up to me in the stands, he told me that we needed to get the doctor to come and see to him because he was really, really exhausted.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-06-2014, 09:32 PM)andre Wrote: Slechts regelmatig wat fragmenten gezien dus geen goed beeld van de wedstrijd, maar Djokovic maakte op cruciale momenten wel erg veel makkelijke missers.
Dat was b.v. in de 2e set bij de beslissende break op 5-6, in de 3e set bij de break op 0-1, in de 4e set bij 2-3 40-30 toen hij de bal kon afmaken maar Nadal in de rally liet en bij de dubbele fout op matchpoint. Toch had ik tot het eind het idee dat Djokovic op karakter nog zou kunnen terugkomen.
Voor FTM zijn de gevolgen voor dit moment redelijk beperkt, leuk dat Centre Court en Tampie in de race blijven (voor hen was het FTM-gezien natuurlijk wel erg belangrijk).

Winst van Djoko was wel rampzalig geweest ja. Een up and down and up RG.... Eerst met Waw, Dimi, Nishi en Almagro de mannen eruit met potentie die ik niet had en toen de klappen aan mijn kant met Dolgo en Federer; uiteindelijk Nadal die het een best nog aardige RG maakt. 1325 achter op jou, andre.
Reply


Forum Jump: