The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Ik heb 2,5e set van Nadal gezien deze week. De eerste 1,5 tegen Ferrer en dat was slecht en deze 1e set ook weer slecht. Schijtziek word ik van die halfcourt ballen. Kan ie niet dieper of is dat tactiek?

Laten we hopen dat z'n niveau van de laatste sets tegen Ferrer en murray snel komt. Is wel nodig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kijk, nu is Djoko gewoon beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk een goede game van rafa. 3-2. Nu zo eens breaken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij begint wel vaker traag, dus nog weinig aan de hand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, so close.

Juist! Terug naar je oude spelletje. Terugpielen en wachten op het juiste moment, ipv geforceerd aanvallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan weer zo'n game...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echt he. Breakt ie eindelijk, ook iets meer vuur en dan weer zon game. DF en typische fh fout.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Matig niveau nu zeg. En weer kansen gemist door Nadal met onbegrijpelijke fouten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kap nou eens met al die UEs man. Zo mist ie ook weer dat bp. 4-4 nu. Heb wel t idee dat Djoko nu al fysiek minder wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scheelt dat Djoko nu ook niet goed is. Dus even gas geven en je kunt de set hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goede game naar 5-4. Heb t gevoel dat ie m gaat breaken voor de set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop, en dan opeens de set. Rare pot.
Kan ook nog wel even duren. Nu het niveau nog wat omhoog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos! 7-5! En dat laatste punt ook. Heerlijk. Ik denk, hoop en ga uit van rafa in 4 nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat juichen ook, mooi.
Ik denk Rafa in 5.

Denk dat Nadal nu wat losser en dus beter gaat spelen, maar Djoko is gewoon goed genoeg om nog een set te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We worden gehoord, niveau stijgt aanzienlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic ziet eruit alsof hij zich niet helemaal lekker voelt. Zal waarschijnlijk dus toch ziek zijn, zoals de geruchten al gingen. Jammer voor de wedstrijd.
Reply
Rafa is los en Djoko zakt in nu. 3-0 3e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo, hoe bedoel je Nadal is los!

(08-06-2014, 05:14 PM)Atlanta Wrote: Djokovic ziet eruit alsof hij zich niet helemaal lekker voelt. Zal waarschijnlijk dus toch ziek zijn, zoals de geruchten al gingen. Jammer voor de wedstrijd.

Haha, wat een onzin. Excuses aan het zoeken? Je bent wel de enige die dat gerucht gehoord heeft dan.
Niks aan de hand hoor, hij houdt gewoon niet van warm weer en het is slopend om in deze omstandigheden tegen een goede Nadal te spelen. Vraag dat maar aan Ferrer en Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-2 maar het zat er taai aan die laatste game.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb Djokovic nog nooit met zo'n rood hoofd gezien. Hij is op z'n minst koortsig. En dat jij niks hebt gehoord over ziekte van Djokovic betekent volgens mij dat jij het niet goed volgt. Djokovic speelt wel weer beter nu, kan nog spannend worden.
Reply
Inderdaad. Djoko staat nu weer uitstekend te spelen.
Die Atlanta begint steeds meer op Buurs te lijken.

(08-06-2014, 05:46 PM)Atlanta Wrote: Ik heb Djokovic nog nooit met zo'n rood hoofd gezien. Hij is op z'n minst koortsig. En dat jij niks hebt gehoord over ziekte van Djokovic betekent volgens mij dat jij het niet goed volgt. Djokovic speelt wel weer beter nu, kan nog spannend worden.

Dat is eerder verbrand.
En laat maar eens een linkje zien waar je dat hebt gelezen dan. Ik volg MTF vrij behoorlijk en heb werkelijk niks over ziekte gehoord. Daar zie je dat dan echt als eerste, vaak zelfs een heel eigen topic over. Geen enkele commentator heeft het erover, in de SF is er niks over gezegd. Maar de alwetende Atlanta volgt het zo goed en heeft een gerucht gehoord...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zielig om zo op de man te spelen als jouw argumenten onderuit worden gehaald. Je support voor Nadal verblindt je, Ad. Jij zag toch ook dat Djokovic een knalrood hoofd had in de 2e set? Nu valt het wel weer mee trouwens. Ik zie het best een vijfsetter worden.
Reply
Zegt degene die zegt dat ik het tennis niet goed volg als ik je ridicule uitspraak aan de tand voel...

En grappig dat jij het hebt over mijn verblinding, terwijl je zelf excuses zoekt om je keuze te rechtvaardigen.
En mijn argumenten onderuit gehaald? Ik zit gewoon te kijken en zie dat ie het zwaar heeft, maar dat is toch ook niet gek in 27 graden in een gravelfinale tegen Nadal in vorm? Ik heb hem gezien tegen Tsonga toen ie moest kotsen, tegen Roddick toen ie ademhalingsproblemen had, etc. Dit lijkt er niet op, en je ziet totaal niks aan zijn spel. Sterker nog, hij is zelfs aanzienlijk beter gaan spelen sinds jij dat postte.

Ik heb nog steeds geen linkje gezien trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos koning en goat!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-06-2014, 05:59 PM)Ad Wim Wrote: Zegt degene die zegt dat ik het tennis niet goed volg als ik je ridicule uitspraak aan de tand voel...

En grappig dat jij het hebt over mijn verblinding, terwijl je zelf excuses zoekt om je keuze te rechtvaardigen.
En mijn argumenten onderuit gehaald? Ik zit gewoon te kijken en zie dat ie het zwaar heeft, maar dat is toch ook niet gek in 27 graden in een gravelfinale tegen Nadal in vorm? Ik heb hem gezien tegen Tsonga toen ie moest kotsen, tegen Roddick toen ie ademhalingsproblemen had, etc. Dit lijkt er niet op, en je ziet totaal niks aan zijn spel. Sterker nog, hij is zelfs aanzienlijk beter gaan spelen sinds jij dat postte.

Ik heb nog steeds geen linkje gezien trouwens.

Ik had het alleen over de tweede set. Daarna is hij weer beter gaan spelen, en er beter uit gaan zien. Nadal staat ook prima te spelen, dat geef ik toe... Links?

Ben Rothenberg ‏@BenRothenberg 2m

Verdict from several people in the press conference with me was that Djokovic sounds sick. Has two full days to recover, though. #RG14

Douglas Robson ‏@dougrobson 1m

Djokovic took more than 2 hours to come to press and referred to some physical issues he did not want to discuss, but sounded a little sick.

http://www.bild.de/sport/mehr-sport/nova....bild.html
Reply
Ik dram pas door als je rare uitspraken gaat doen.
En je aanvankelijke uitspraak had je nooit gedaan als je Djokovic niet in je team had gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, de break.

Heb Nadal al twee keer lang voorover gebogen zien staan na een punt.
Ben benieuwd wat dat is.

Hmm, rebreak en weer een keer voorover gestaan na die smash. Belangrijk om het nu meteen af te maken, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gvd. Gebroken als ie naar 5-2 moet gaan. Djoko paar keer bal op de lijn. Nadal nog wel gewoon beter maar Djoko is ook een vechter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En nu ook nog genaaid door de scheids.
Op Twitter hebben ze het ook over Nadals rug. Wordt nog spannend dit.
Vijfde set wordt dan erg lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekkere call van die lijnrechter/umpire ook. Was volgens hawkeye gewoon in. 4-4 nu. Op Twitter wordt gesuggereerd dat Nadal last van z'n rug zou hebben?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: