The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#31
Lang getwijfeld tussen
Wawrinka-Bautista-Kohl en
Ferrer-Nishikori-kleintje
Reply
#32
Veel verschillen, wordt een leuke RG!
Reply
#33
Yeah top 3 allemaal Djokovic en ik heb grootste team !!
Reply
#34
Iedereen compleet verschillende teams.
0 overeenkomsten met Buurs (en met Adwim): nog nooit gebeurd.
Reply
#35
Zelfs team van Atlanta lijkt op dat van mij....tevreden!!
Reply
#36
Vamos Rafa!!

Buurs pakt er weer een paar puur voor 45 punten. Gasten die daar eigenlijk nog te duur voor zijn. Ieder z'n strategie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
(25-05-2014, 10:04 PM)maartendinkelman Wrote: Zelfs team van Atlanta lijkt op dat van mij....tevreden!!
Het verschil is alleen dat Atlanta Federer heeft die 2000 punten zou kunnen scoren en jij daarvoor in de plaats een hoop grut hebt dat op zo'n 400-500 punten uitkomt.
Reply
#38
Als ik zo de stats zie dan wordt het juichen of huilen. Ben voor djoko, wawrinka, verdasco, robredo en simon gegaan :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Ik vind Gulbis wel weinig gekozen. Die had ik als meest gekozen verwacht.
Reply
#40
(25-05-2014, 10:09 PM)andre Wrote:
(25-05-2014, 10:04 PM)maartendinkelman Wrote: Zelfs team van Atlanta lijkt op dat van mij....tevreden!!
Het verschil is alleen dat Atlanta Federer heeft die 2000 punten zou kunnen scoren en jij daarvoor in de plaats een hoop grut hebt dat op zo'n 400-500 punten uitkomt.

Federer 2000 punten?? Jij denkt serieus dat hij kans heeft tegen Djokovic.
Reply
#41
Nr 12 Snijdersblok had ook een paar pilsjes teveel op toen ie z'n team maakte. Als dat soort gasten nou eens wegvalt uit de top dan komt de top 10 nog eens in beeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
(25-05-2014, 10:11 PM)andre Wrote: Ik vind Gulbis wel weinig gekozen. Die had ik als meest gekozen verwacht.

Gulbis heeft idd goede loting
Reply
#43
Mijn voornaamste keus was Wawrinka en Djoko of Federer en Nadal.
Wawrinka en Federer kunnen beiden het toernooi winnen en Nadal-Djoko is 50-50.
Djoko's pols, en dat ik vermoedde dat hij meer gekozen zou worden, heeft de doorslag gegeven. En dat GGL een vervelende eerste ronde is voor Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Rafa moet als king of clay gewoon die 2000 punten pakken. In best of 5 nog steeds de koning. Daarnaast ga ik voor de nieuwe generatie. Hup Dolgo Gulbis Dimi en Vesely.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
(25-05-2014, 10:12 PM)maartendinkelman Wrote:
(25-05-2014, 10:09 PM)andre Wrote:
(25-05-2014, 10:04 PM)maartendinkelman Wrote: Zelfs team van Atlanta lijkt op dat van mij....tevreden!!
Het verschil is alleen dat Atlanta Federer heeft die 2000 punten zou kunnen scoren en jij daarvoor in de plaats een hoop grut hebt dat op zo'n 400-500 punten uitkomt.

Federer 2000 punten?? Jij denkt serieus dat hij kans heeft tegen Djokovic.
Dat denk ik ja (als het zover komt). 2 jaar geleden won Federer hier van Djokovic en een paar weken geleden won hij ook.
Ik denk ook dat Ferrer een behoorlijke kans maakt tegen Nadal. En Ferrer is 1 van de weinige spelers waar je niet hoeft te vrezen voor een vroegtijdige uitschakeling.
Reply
#46
(25-05-2014, 10:11 PM)andre Wrote: Ik vind Gulbis wel weinig gekozen. Die had ik als meest gekozen verwacht.

Ik vind Verdasco heel weinig gekozen. Een van de zwakste hoge seeds met Gasquet die maanden niet gespeeld heeft, dus 180 punten is zeer goed mogelijk.
En Dolgo ook opvallend weinig. Mensen toch niet online geweest vanavond?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Djokovic dit jaar zoveel sterker!! Daarnaast wens ik Nadal veel succes tegen Thiem, Mayer, almagro, Ferrer
Reply
#48
(25-05-2014, 10:17 PM)andre Wrote:
(25-05-2014, 10:12 PM)maartendinkelman Wrote:
(25-05-2014, 10:09 PM)andre Wrote:
(25-05-2014, 10:04 PM)maartendinkelman Wrote: Zelfs team van Atlanta lijkt op dat van mij....tevreden!!
Het verschil is alleen dat Atlanta Federer heeft die 2000 punten zou kunnen scoren en jij daarvoor in de plaats een hoop grut hebt dat op zo'n 400-500 punten uitkomt.

Federer 2000 punten?? Jij denkt serieus dat hij kans heeft tegen Djokovic.
Dat denk ik ja (als het zover komt). 2 jaar geleden won Federer hier van Djokovic en een paar weken geleden won hij ook.
Ik denk ook dat Ferrer een behoorlijke kans maakt tegen Nadal. En Ferrer is 1 van de weinige spelers waar je niet hoeft te vrezen voor een vroegtijdige uitschakeling.

Vind de kans dat Ferrer van Nadal wint op RG te klein voor zijn prijs. Voor dat geld zou ik dan eerder gaan voor Federer, Wawrinka of Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
(25-05-2014, 10:04 PM)centre court Wrote: Vamos Rafa!!

Buurs pakt er weer een paar puur voor 45 punten. Gasten die daar eigenlijk nog te duur voor zijn. Ieder z'n strategie.

Alleen Ned........ Is een opvuller

Cuevas, Mayer en belucci hebben kans op meer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
(25-05-2014, 10:18 PM)Ad Wim Wrote:
(25-05-2014, 10:11 PM)andre Wrote: Ik vind Gulbis wel weinig gekozen. Die had ik als meest gekozen verwacht.

Ik vind Verdasco heel weinig gekozen. Een van de zwakste hoge seeds met Gasquet die maanden niet gespeeld heeft, dus 180 punten is zeer goed mogelijk.
En Dolgo ook opvallend weinig. Mensen toch niet online geweest vanavond?
Verdasco idd een goede keuze. Die had ik veel liever dan Kohl, maar 10 budget tekort. Dolgo gaat eraf tegen Nishikori.
Reply
#51
(25-05-2014, 10:19 PM)maartendinkelman Wrote: Djokovic dit jaar zoveel sterker!! Daarnaast wens ik Nadal veel succes tegen Thiem, Mayer, almagro, Ferrer

Maar het is de vraag of die pols 7 best-of-5 matches houdt...
En loting Nadal in de eerste rondes is eitje, net als die van Djoko. Beiden hoeven maar 1 man te vrezen in hun helft, als het al zover komt.

(25-05-2014, 10:22 PM)andre Wrote:
(25-05-2014, 10:18 PM)Ad Wim Wrote:
(25-05-2014, 10:11 PM)andre Wrote: Ik vind Gulbis wel weinig gekozen. Die had ik als meest gekozen verwacht.

Ik vind Verdasco heel weinig gekozen. Een van de zwakste hoge seeds met Gasquet die maanden niet gespeeld heeft, dus 180 punten is zeer goed mogelijk.
En Dolgo ook opvallend weinig. Mensen toch niet online geweest vanavond?
Verdasco idd een goede keuze. Die had ik veel liever dan Kohl, maar 10 budget tekort. Dolgo gaat eraf tegen Nishikori.

Mooie voor de discussie. Voordat de uitslagen van vandaag bekend waren, had ik dus Nishikori. En Djoko en Wawrinka. Dus voor mij iig leuk om te volgen.
En ik had geen zin om op te zoeken hoe het met de blessure van Nishikori was.
En ik vond het leuk om iemand als Monfils te nemen, ipv 3 knakkers voor 45 punten. Ik hoop op de eeuwige magie van Gael in Parijs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
(25-05-2014, 10:20 PM)Ad Wim Wrote:
(25-05-2014, 10:17 PM)andre Wrote:
(25-05-2014, 10:12 PM)maartendinkelman Wrote:
(25-05-2014, 10:09 PM)andre Wrote:
(25-05-2014, 10:04 PM)maartendinkelman Wrote: Zelfs team van Atlanta lijkt op dat van mij....tevreden!!
Het verschil is alleen dat Atlanta Federer heeft die 2000 punten zou kunnen scoren en jij daarvoor in de plaats een hoop grut hebt dat op zo'n 400-500 punten uitkomt.

Federer 2000 punten?? Jij denkt serieus dat hij kans heeft tegen Djokovic.
Dat denk ik ja (als het zover komt). 2 jaar geleden won Federer hier van Djokovic en een paar weken geleden won hij ook.
Ik denk ook dat Ferrer een behoorlijke kans maakt tegen Nadal. En Ferrer is 1 van de weinige spelers waar je niet hoeft te vrezen voor een vroegtijdige uitschakeling.

Vind de kans dat Ferrer van Nadal wint op RG te klein voor zijn prijs. Voor dat geld zou ik dan eerder gaan voor Federer, Wawrinka of Berdych.
Bovendien als Ferrer al wint, dan is hij elke volgende pot de underdog. Hij gaat minder spelen als de grote prijzen uitgedeeld worden (net als Berdych trouwens).
Reply
#53
En hij moet ook nog langs Dimitrov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Nishikori is ff afwachten hoe hij terugkomt, maar met Klizan in eerste ronde was me dat iets te link

Ik dacht echt dat RG voor de nodige verschillen ging zorgen, maar de complete top heeft Djokovic
Reply
#56
Heb gekozen voor de combi Djokovic-Federer, met Kohlschreiber en Monfils als gevaarlijke 'floaters' in het 2e kwart. Neem redelijk veel risico met zo'n klein team (8 spelers), maar heb toch een buffer ingebouwd.
Reply
#57
Waarom monfils?? Leg uit...
Reply
#58
(25-05-2014, 10:30 PM)Atlanta Wrote: Heb gekozen voor de combi Djokovic-Federer, met Kohlschreiber en Monfils als gevaarlijke 'floaters' in het 2e kwart. Neem redelijk veel risico met zo'n klein team (8 spelers), maar heb toch een buffer ingebouwd.
Klein team? 6 van de top 10 hebben een kleiner team dan jij.
Reply
#59
Monfils is iemand die kan verrassen op Roland Garros. Hij wil schitteren op 'zijn' toernooi, en bovendien ziet hij in een gunstug kwart. Hij zou er in de 3e ronde tegen Fognini uit kunnen vliegen voor 90 punten, en dan is hij nog geeneens heel onrendabel. Aan de andere kant kan hij ook zomaar verder komen en veel punten pakken.
Reply
#60
(25-05-2014, 10:30 PM)Atlanta Wrote: Heb gekozen voor de combi Djokovic-Federer, met Kohlschreiber en Monfils als gevaarlijke 'floaters' in het 2e kwart. Neem redelijk veel risico met zo'n klein team (8 spelers), maar heb toch een buffer ingebouwd.

Vrijwel al je geld onderin, dat kan nooit verstandig zijn. En risico met 8 spelers? Haha!
En dan bouw je ook nog eens een soort van zekerheid in door onderin de twee favorieten te nemen. Dus dat je een woord als risico gebruikt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: