The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#91
Jeuj, tennis. Hup Klizan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Lekker Klizan, geef maar op Kei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Prima Klizan! Kei is te pakken op deze zware baan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
Grrr Kei loopt te kloten...dat zou een begin zijn zeg Sad

Graag regen voordat hij opgeeft
Kei Nishikori





Reply
#95
Durfde het niet aan met hem. Klizan is echt een gevaarlijke klant. Daarnaast natte trage baan en die blessure die hij had...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
Hahahaha
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
(26-05-2014, 01:42 PM)Stille Wrote: Durfde het niet aan met hem. Klizan is echt een gevaarlijke klant. Daarnaast natte trage baan en die blessure die hij had...

Ja dat is uiteraard ook bij mij bekend. Echter veruit het meeste potentieel voor die waarde
Kei Nishikori





Reply
#98
Ik heb dat met Wawrinka. Kan er zo maar uit tegen GGL. Maar goed als je 48e staat en je wilt wat dan moet je er voor gaan Undecided

Troef op de baan. Vamos Tommy!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
(26-05-2014, 01:45 PM)kooltje Wrote:
(26-05-2014, 01:42 PM)Stille Wrote: Durfde het niet aan met hem. Klizan is echt een gevaarlijke klant. Daarnaast natte trage baan en die blessure die hij had...

Ja dat is uiteraard ook bij mij bekend. Echter veruit het meeste potentieel voor die waarde

Klopt, het is ook geen slechte keuze. Maar ook niet heel verrassend mocht hij hier verliezen. Hij kon drie weken geleden nauwelijks lopen, dat gaat niet zomaar over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Klizan, mooie start. Nishi veel gekozen en het geeft Dolgo wat meer speelruimte.

Vesely verrassend eenvoudig langs Rosol, zo lijkt het. Troefje.

Verder gaat het vooral om de grote mannen keuze; ik heb Nadal / Fedex gekozen. Dat had net zo goed Waw / Djoko kunnen zijn.

Omdat ik in Waw niet heel veel vertrouwen heb, is het de eerste geworden. 2 toppers in 1 helft wilde ik niet en bij 1 topper kwam ik toch op te veel dubieuze spelers uit.
Reply
Haase Eusa_clap
Kei Nishikori





Reply
Nou Robredo moet zeker eerst weer met 0-2 achter komen voordat ie wakker wordt.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nishi cry

Japanse drol. Doh

O wacht, ik had hem er op het laatst nog uitgeknikkerd. Hakkuh
Reply
Prima 1e ronde Djokovic!
Tegen Chardy zal het denk ik al iets lastiger worden...
Reply
Benneteau staat lekker te falen.
Reply
Gulbis begint ook beestachtigcry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kiest Eurosport er bewust voor om 2 commentators te hebben.
Kristie Boogert met een leek die allemaal vragen stelt en er helemaal geen verstand van heeft.
Minder prettig dit.
Reply
Heb zelden zulk droevig commentaar gehoord als die vent...
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Was een comedian omdat Eurosport zoveel jaar bestaat haha.

Wawrinka verliest de eerste set
Kei Nishikori





Reply
Bagnis en Benneteau hebben er zin in.
Reply
Benne Bagnis op Eurosport te zien. 14-13. Dinkelman met Bagnis. Die laffe keuze mag er wel uit. Smile
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammer dit, kut Benneteau.
Reply
Waw moet vol aan de bak. Wint op het nippertje de 2e set maar komt direct weer een break achter in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Bagnis!! Was een mooie 5e set.
Jammer van Dhumzur, anders had ik nog 100procent score....
Reply
Ggl 3*-0 in de 4e

Eventuele duisternis kan waw nog helpen

Zal toch niet?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar GGL pakt wel vast de break!
Reply
Wat speelt hij slecht zeg...ongelofelijk.
Kei Nishikori





Reply
Kut nishi!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het waren 2 fantastische dagen #kutkrentenbol
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoppa, heerlijk dit!
Reply


Forum Jump: