The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbühel / Washington
Nu niet he die Johnson. Klote raonic speelt 5 sets, 5 gewonnen tbs. Manmanman.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kutweek! Laat het volgende toernooi snel beginnen.....
Reply
Balen, nu kon Gasquet het ineens wel. Maar niet onverwacht, H2H was 4-0 voor Gasquet, plus het feit dat wedstrijden van Gasquet (bijna) altijd verkeerd uitpakken voor mij. FTM-technisch gezien de speler waar ik veruit de grootste hekel aan heb.
Reply
Anderson verliest gewoon van fucking Young. Is dat zn eerste HF ooit?
Reply
Damn, dit was wel heel kut en voor mij onverwacht.
Dus toch nog een kutweek zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-07-2014, 09:42 AM)maartendinkelman Wrote:
(29-07-2014, 09:27 AM)DaanvL Wrote: Geen vertrouwen in al die "grote" namen in Washington. Isner kan er zo af gaan tegen Karlo. Raonic ook tegen Sock, Hewitt/Matosevic en wederom Karlo. Nishi 3-1 achter h2h tegen Querrey dacht ik. Berdych is ook een vraagteken wmb. Daarom de nadruk op kleine lutsers die vanacht allen deden wat ze moesten doen.

Je weet dat de punten in Washington dubbel tellen?

Op mensen met Raonic na, pakt het toch niet verkeerd uit Wink Niet helemaal gelopen zoals voorspelt, maar de kleine lutsers pakken wel een paar honderd punten meer als Nishi Anderson en Isner.
Reply
(02-08-2014, 08:28 AM)Ad Wim Wrote: Damn, dit was wel heel kut en voor mij onverwacht.
Dus toch nog een kutweek zo.

Je kende de h2h vooraf?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ah, Nishikori was geblesseerd, dat verklaart een hoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet wint eigenlijk altijd afgetekend van Nishi, dit lag dus wel in de lijn der verwachting.
Reply
Gasquet wint al heel lang niet meer afgetekend van tegenstand van enige naam, wint er überhaupt niet van, dus dit was voor mij onverwacht, zeker zo dik. Maar dat zal aan de blessure liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Welke blessure?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nishi schijnt al de hele week "geblesseerd" te zijn aan de enkel. Heb een stuk van de pot tegen Querrey gezien maar toen was er niks aan de hand. Het lijkt mij meer een kunstje dat hij flikt bij achterstand, maar we zullen de komende weken wel zien hoe ernstig dit werkelijk is.

Gasquet 20 winners en 4 UE, dat zijn prima statistieken.
Reply
Gasquet redt mijn week, mooie zege!
Als hij de finale haalt en Thiem wint, ben ik tevreden Smile
Reply
(02-08-2014, 09:41 AM)mindlight Wrote: Nishi schijnt al de hele week "geblesseerd" te zijn aan de enkel. Heb een stuk van de pot tegen Querrey gezien maar toen was er niks aan de hand. Het lijkt mij meer een kunstje dat hij flikt bij achterstand, maar we zullen de komende weken wel zien hoe ernstig dit werkelijk is.

Gasquet 20 winners en 4 UE, dat zijn prima statistieken.

Die statistieken zijn natuurlijk makkelijker te halen tegen iemand die niet loopt. Van wat ik er van lees, had hij al helemaal in het begin last.

En op de vorm van Gasquet ga je niet in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
David Godfin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(02-08-2014, 09:50 AM)Ad Wim Wrote:
(02-08-2014, 09:41 AM)mindlight Wrote: Nishi schijnt al de hele week "geblesseerd" te zijn aan de enkel. Heb een stuk van de pot tegen Querrey gezien maar toen was er niks aan de hand. Het lijkt mij meer een kunstje dat hij flikt bij achterstand, maar we zullen de komende weken wel zien hoe ernstig dit werkelijk is.

Gasquet 20 winners en 4 UE, dat zijn prima statistieken.

Die statistieken zijn natuurlijk makkelijker te halen tegen iemand die niet loopt. Van wat ik er van lees, had hij al helemaal in het begin last.

En op de vorm van Gasquet ga je niet in...

Dat zeg ik toch ook? Die "last" had ie al de hele week....

Op de vorm van Gasquet ga ik niet in nee, die spreekt voor zich, net als de H2H en het gemak waarmee hij Nishi altijd pakt, maar daar ga je niet op in.
Reply
Volgende week Raonic maar nemen. Scheelt me paar ergernissen!
7e staan op de wereldranglijst en zo matig kunnen tennissen.
Serveren en paar keer hard uit halen met zijn forehand op de beslissende puntjes.
Mentaal wel ijzersterk, wat een focus (indrukwekkend om te zien).
Reply
(02-08-2014, 09:46 AM)Mist Wrote: Gasquet redt mijn week, mooie zege!
Als hij de finale haalt en Thiem wint, ben ik tevreden Smile
Pfff geen van beiden is dan weer erg teleurstellend.
Reply
(02-08-2014, 09:36 PM)mindlight Wrote:
(02-08-2014, 09:50 AM)Ad Wim Wrote:
(02-08-2014, 09:41 AM)mindlight Wrote: Nishi schijnt al de hele week "geblesseerd" te zijn aan de enkel. Heb een stuk van de pot tegen Querrey gezien maar toen was er niks aan de hand. Het lijkt mij meer een kunstje dat hij flikt bij achterstand, maar we zullen de komende weken wel zien hoe ernstig dit werkelijk is.

Gasquet 20 winners en 4 UE, dat zijn prima statistieken.

Die statistieken zijn natuurlijk makkelijker te halen tegen iemand die niet loopt. Van wat ik er van lees, had hij al helemaal in het begin last.

En op de vorm van Gasquet ga je niet in...

Dat zeg ik toch ook? Die "last" had ie al de hele week....

Op de vorm van Gasquet ga ik niet in nee, die spreekt voor zich, net als de H2H en het gemak waarmee hij Nishi altijd pakt, maar daar ga je niet op in.

Ik bedoelde: helemaal in het begin van de partij. Lijkt me gek als je meteen al faket.

Die vorm komt juist uit de lucht vallen, dat probeer ik duidelijk te maken. Hij spreekt verre van voor zich als je je laatste 2 partijen verliest van Kyrgios en Estrella. En dan is zo'n H2H leuk, maar vorm weegt voor mij toch nog altijd zwaarder.

En ik zeg toch dat ik de scoreline verrassend dik vond? Als ik dan nu zie dat ie van een vermoeide Pospisil verliest, wordt een blessure van Nishikori steeds waarschijnlijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben het ook met je eens dat zijn vorm dramatisch is de laatste maanden, maar op basis van de H2H en het uiterst broze gestel van Nishi was Gasquet voor mij de duidelijke favoriet. Als die gasten volgende maand op de USO weer tegenover elkaar staan zou ik mijn geld op Gasquet zetten.

Pospisil lijkt me overigens verre van vermoeid, die heeft voor mijn gevoel een maand of 10 alleen maar eerste rondes gespeeld.
Reply
Haha, klopt ja. Maar hij heeft deze week best veel gespeeld.
Leuk dat die jongen het weer op de rit heeft, laat hem ook de finale maar winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pospisil kan het dus weer in augustus. Het hele jaar laat hij zich door iedereen naar huis slaan en in de week dat het vorig jaar begon, staat hij ineens weer in de finale.
Reply
Ja de Canadese Tomic heeft zijn weekjes weer te pakken.
Reply
(03-08-2014, 09:55 AM)mindlight Wrote: Als die gasten volgende maand op de USO weer tegenover elkaar staan zou ik mijn geld op Gasquet zetten.

En komende week? Zie eerste ronde Toronto. Smile
Reply
Nu wel die Pospisil. Voor m'n gevoel had ik hem afgelopen weken regelmatig. Zelfs als troef.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, het was eigenlijk ook totaal niet logisch om Pospisil deze week te nemen. Recente verliespartijen tegen Tomic en Sela, en Berdych in R3.
Reply
(02-08-2014, 09:36 PM)mindlight Wrote:
(02-08-2014, 09:50 AM)Ad Wim Wrote:
(02-08-2014, 09:41 AM)mindlight Wrote: Nishi schijnt al de hele week "geblesseerd" te zijn aan de enkel. Heb een stuk van de pot tegen Querrey gezien maar toen was er niks aan de hand. Het lijkt mij meer een kunstje dat hij flikt bij achterstand, maar we zullen de komende weken wel zien hoe ernstig dit werkelijk is.

Gasquet 20 winners en 4 UE, dat zijn prima statistieken.

Die statistieken zijn natuurlijk makkelijker te halen tegen iemand die niet loopt. Van wat ik er van lees, had hij al helemaal in het begin last.

En op de vorm van Gasquet ga je niet in...

Dat zeg ik toch ook? Die "last" had ie al de hele week....

Op de vorm van Gasquet ga ik niet in nee, die spreekt voor zich, net als de H2H en het gemak waarmee hij Nishi altijd pakt, maar daar ga je niet op in.

Nishikori terug getrokken voor volgende week met een voetblessure...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan is 't toch ernstiger dan het zich in de partij tegen Querrey liet aanzien.
Reply


Forum Jump: