The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbühel / Washington
#91
Hopen dat Monaco - Seppi pas morgen is.
Gewoon weer regen!
Thiem en Vesely nog steeds niet op de baan...
Reply
#92
gaat lekker...3,5 man kwijt alweer vandaag.
Reply
#93
Granollers heeft nog helemaal niet gespeeld. Seppi zonder te spelen naar de laatste 8.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Verliest Seppi, krijgt hij dan 45 of 0 ??
Reply
#95
Gewoon 45.
Reply
#96
(31-07-2014, 01:58 PM)centre court Wrote:
(28-07-2014, 09:14 PM)centre court Wrote: Behoorlijk lastige week zeg. Leuk dat er in Washington nog niets is gespeeld. De gravel 250-er staat weer bol van rukkers die aan elkaar gewaagd zijn. Wat moet je nou met een kwart waarin reekshoofd Kohli, Goffin(laatste 30 sets gewonnen), thuisspeler melzer, in-vorm Andujar en Haase die hier altijd goed is zitten?

Goffin-Lorenzi dus om dit kwart te winnen. Wat een leven.

(31-07-2014, 01:45 PM)Ad Wim Wrote:
(31-07-2014, 12:08 PM)centre court Wrote:
(31-07-2014, 12:08 PM)Ad Wim Wrote:
(31-07-2014, 02:51 AM)Overdune Wrote: Vorige week voorspel ik dit scenario en pielt ie zich overal doorheen. Nu kan ie 500 punten pakken en verzaakt ie direct. Wat een lul joh.

Dat mag jij concluderen. Het is inderdaad geen walk-over, maar ook niet close. We kunnen wel concluderen dat je er met jouw keuze voor Querrey flink naast zat.

En dat laatste is dus de essentie van managen. Op het juiste moment de juiste spelers kiezen.

6-4 5-7 6-4 lijkt me een close match. Of querrey wel of niet dichtbij de zege is geweest doet er dan niet zoveel toe.

En met de laatste helemaal eens. En dat gaat de één doorgaans beter af dan de ander.

Ah kijk, ik wist wel dat je het kon: buursiaanse uitspraken. Kostte niet eens zoveel tijd.
Maar je behoort natuurlijk ook tot de Grote Vijf. Met al die keren dat je dit spel gewonnen hebt en al die top 3-noteringen.

Ik bedoel niemand in het bijzonder. Zeker mezelf niet, zo serieus neem ik mezelf niet en daar zijn m'n resultaten ook niet naar. Maar je voelt je kennelijk aangesproken?

Inderdaad, heel gek is dat niet, toch? Maar ik vond het al vreemd uit jouw mond. Ik was al bang dat je aan was gestoken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Genoten van Thiem! Concurrentie gefeliciteerd Wink
Reply
#98
Prima Granollers. Thiem is de volgende.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Kom eens op, Rosol.
Die Goffin had ik in mijn initiële opzet, maar toen las ik op MTF dat zijn volgende toernooi pas Winston-Salem zou zijn, omdat ie ziekjes was.
Ongelooflijk wat die gast presteert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rosol ga nou niet verliezen van fucking Gonzalez hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad, dan wordt laf managen straks beloond voor degenen die Ramos en Maximo hadden (waarschijnlijk een hoop in de top).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In ieder geval Buurs lijkt me. Die had weer diverse spelers tegen elkaar. In dit soort weken wordt het zelfs beloond ipv hard afgestraft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Is die Goffin even aan een zieke streak bezig zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(31-07-2014, 07:42 PM)Ad Wim Wrote: Inderdaad, dan wordt laf managen straks beloond voor degenen die Ramos en Maximo hadden (waarschijnlijk een hoop in de top).
Het is wel de tactiek met die onvoorspelbaarheid van tegenwoordig. 4 keer in de top 10, valt nog mee.
Reply
De Argentijnen gaan mijn week weer redden :p
Na de halve finale van het WK kan ik het land nu alweer waarderen.
Mayer in Hamburg, Monaco twee weken op rij en nu Gonzalez weer!
Reply
Prima Anderson!!
Reply
Donder op met die lelijke Argentijnen!
Ze hebben goed m'n humeur verziekt met die strafschoppen.
Reply
Johnson is de nieuwe tiebreak koning, en dat nog wel tegen Isner en Karlo. Ik heb hem nooit zien spelen, heeft hij ook een goede service? En/of goede returns?
Reply
Gisteren een half uurtje tegen Karlo gezien en hij retourneert inderdaad vrij goed. Toch verwacht ik dat Raonic er vanavond minder moeite mee zal hebben.
Reply
Prima Anderson en Nishi, NID ook wel.
Berdych eruit is mooi meegenomen..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je isner en karlovic kan verslaan. Is Raonic ook niet onmogelijk. Eerste set was Hewitt echt beter. Op de big points staat Raonic er tot dusver.

Ik zie alleen Nishikori nu niet meer als favoriet tegen Gasquet.
Giraldo ook opvallend goed....
Reply
Andre heeft een mooi team! Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Blijft harken met Kei. Hij moet die 500 pakken om de schade te beperken maar ik vrees een finale tussen Anderson en Raonic
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(01-08-2014, 09:10 AM)Stille Wrote: Blijft harken met Kei. Hij moet die 500 pakken om de schade te beperken maar ik vrees een finale tussen Anderson en Raonic

Lijkt me vrij lastig die finale...Wink
Reply
(01-08-2014, 01:30 AM)Overdune Wrote: Johnson is de nieuwe tiebreak koning, en dat nog wel tegen Isner en Karlo. Ik heb hem nooit zien spelen, heeft hij ook een goede service? En/of goede returns?

Ja anders win je niet van zulke jongens natuurlijk. Service is niet van het niveau Isner/Karlo maar mag er zeker zijn en bij de return probeert hij de bal vrij vroeg te nemen.
Reply
Gvd kut johnson. Eerst isner en nu karlo. Beide hadden tegen raonic een 50-50 pot gehad. Nu zwijnt ie zich er wel weer doorheen. Met z'n tiebreaks elke keer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(01-08-2014, 09:21 AM)Kraai Wrote:
(01-08-2014, 09:10 AM)Stille Wrote: Blijft harken met Kei. Hij moet die 500 pakken om de schade te beperken maar ik vrees een finale tussen Anderson en Raonic

Lijkt me vrij lastig die finale...Wink

zie het nu cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Johnson is ook wel een beetje een serve-bot.
Slechte versie van Roddick: goede service en forehand, slechte backhand.

Denk ook niet dat ie van Raonic wint. Finale lijkt me Nishi-Raonic te worden, hopelijk pakt Nishi die.
Wordt het een mooie week. Daarvoor moet Goffin wel echt winnen vandaag, en hoop ik op Seppi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
crycrycry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kut Thiem! Die gast verziekt zo veel dit jaar. Als je hem hebt dan verneukt ie het en als je hem niet hebt dan zorgt ie veel schade (bijv tegen Waw in Madrid en nu weer)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: