The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#31
Ben blij dat ik al wat aangeklikt had :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
(25-08-2014, 08:33 AM)Bocaloca Wrote: Ben blij dat ik al wat aangeklikt had :S

Ik zat al klaar vannacht voor de eerste wedstrijden Smile

FTM en deadlines blijft geen goed huwelijk
Kei Nishikori





Reply
#33
(25-08-2014, 08:52 AM)kooltje Wrote:
(25-08-2014, 08:33 AM)Bocaloca Wrote: Ben blij dat ik al wat aangeklikt had :S

Ik zat al klaar vannacht voor de eerste wedstrijden Smile

FTM en deadlines blijft geen goed huwelijk

Tja De meesten lopen inderdaad gelijk. Maar die enkele uitzondering Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#34
Zou toch wat zijn als het allemaal gelijk ligt, dan hebben jullie niets meer te emmeren.
Reply
#35
Gisteren in 5 minuten mijn team gemaakt op mijn mobiel, vandaag alsnog even de gebruikelijke analyse gedaan en ik kom op 1 speler verschil uit. Zo voor de hand lag het dus allemaal.

Mijn kleintjes zijn de troefjes: Hup Jano, Tomic, Kyrgios en Young!
Reply
#36
Jano en Tomic lijken mij zeer gevaarlijke klanten!
Reply
#37
Tomic had ik ook lang, maar die gaat er 80% zeker af tegen Ferrer. Is ie te duur voor.

Jano en Young zijn goeie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
(25-08-2014, 03:41 PM)Ad Wim Wrote: Tomic had ik ook lang, maar die gaat er 80% zeker af tegen Ferrer. Is ie te duur voor.

Jano en Young zijn goeie.

Ik dacht eerst ook dat Tomic te duur was, maar als hij langs Ferrer komt heeft hij wel weer een makkelijkere ronde daarna. Daarom staat hij toch in mijn team, terwijl hij maar 20% kans heeft tegen Ferrer.
Reply
#39
Kyrgios lijkt z'n lastigste horde te gaan pakken. Zou een leuke keuze van Tampie kunnen worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
(25-08-2014, 04:22 PM)_Tampie Wrote:
(25-08-2014, 03:41 PM)Ad Wim Wrote: Tomic had ik ook lang, maar die gaat er 80% zeker af tegen Ferrer. Is ie te duur voor.

Jano en Young zijn goeie.

Ik dacht eerst ook dat Tomic te duur was, maar als hij langs Ferrer komt heeft hij wel weer een makkelijkere ronde daarna. Daarom staat hij toch in mijn team, terwijl hij maar 20% kans heeft tegen Ferrer.

True, ik had dan liever Mannarino.

Lekker begin, Robin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Mannarino over het hoofd gezien doordat ik niet alles kon doorrekenen, is een goede keuze op voorhand.

Rebreak Youzhny Sad
Reply
#42
Murray is trouwens wel moeilijk slecht, die gaat nooit van Djoko winnen zo. Maar qf is al voldoende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Tiebreak naar Kyrgios, prima.
Reply
#44
Zo typisch van Haase. Roept ie op 6-6 in de tb ongelooflijk omdat Murray een bal op de lijn slaat. Beetje als buurs. Altijd klagen over pech, terwijl de tegenstander gewoon een mooie bal slaat. Maar het zal nooit aan hem liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
(25-08-2014, 07:56 PM)Ad Wim Wrote: Zo typisch van Haase. Roept ie op 6-6 in de tb ongelooflijk omdat Murray een bal op de lijn slaat. Beetje als buurs. Altijd klagen over pech, terwijl de tegenstander gewoon een mooie bal slaat. Maar het zal nooit aan hem liggen.

Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Ad klaagt nooit... Dat scheelt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Kyrgios Eusa_clapEusa_clapEusa_clap

Kan een mooie run worden, maar hij kan ook van Seppi verliezen. Ben benieuwd.

Waar is Murray mee bezig? Iemand aan het kijken?
Reply
#48
Is geblesseerd. Maar Murray(en haase) kennende wint ie de 5e alsnog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Hij gaat het in de vierde al oplossen. Een vijfde set zal lastig worden. Last van z'n hamstring.
Reply
#50
Bizarre pot van murray. Kan er amper blij mee zijn. Geen kans tegen tsonga.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Met hangen en wurgen, 7-5. Robin zal hier aardig ziek van zijn. Krijgt een onterechte call tegen op breekpunt, maar punt moet opnieuw worden gespeeld terwijl het praktisch binnen was. Murray nu tegen Bachinger, hopelijk kan hij fysiek even herstellen. Tsonga ook nog niet optimaal, maar Djoko zal hier niet wakker van liggen allemaal.
Reply
#52
(25-08-2014, 09:27 PM)centre court Wrote: Bizarre pot van murray. Kan er amper blij mee zijn. Geen kans tegen tsonga.

Lekker voorbarig weer

Monaco mist zojuist 3 sp voor 2-1 in sets
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Haase is een loser!!!!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Lekker Jo! Prima Stan...al valt Vesely mij enorm tegen

Bertens pielt tb eruit na merkwaardig scoreverloop
Kei Nishikori





Reply
#55
Uiteraard ben ik de eerste manager van wie een speler sneuvelt. Tegen Bolleli ook. Hou op hoor.

@BenRothenberg: A man of many flags, citizen of the world Simone Bolelli beats Vasek Pospisil (who I thought could make QF) in five in first round. #usopen

Dus dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
(25-08-2014, 10:03 PM)Stille Wrote: Haase is een loser!!!!!!!

+1 ! Als je nog niet van een half kreupele Murray kan winnen dan kan je natuurlijk beter wat anders gaan doen dan tennissen Wink
Reply
#57
(25-08-2014, 10:43 PM)centre court Wrote: Uiteraard ben ik de eerste manager van wie een speler sneuvelt. Tegen Bolleli ook. Hou op hoor.

@BenRothenberg: A man of many flags, citizen of the world Simone Bolelli beats Vasek Pospisil (who I thought could make QF) in five in first round. #usopen

Dus dit.

Ik had al Kamke die eruit vloog, tegen Ebden nota bene.
Reply
#58
Het risico als je van die paupers neemt.

(25-08-2014, 09:28 PM)_Tampie Wrote: Met hangen en wurgen, 7-5. Robin zal hier aardig ziek van zijn. Krijgt een onterechte call tegen op breekpunt, maar punt moet opnieuw worden gespeeld terwijl het praktisch binnen was. Murray nu tegen Bachinger, hopelijk kan hij fysiek even herstellen. Tsonga ook nog niet optimaal, maar Djoko zal hier niet wakker van liggen allemaal.

Dat zei ik dus. Murray is echt al het hele jaar heel slecht. Het ziet er echt totaal niet uit, en kansloos tegen de echte top. Hij staat waar ie hoort.

Wawrinka ook vrij dramatisch trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Gelukkig, young dus niet echt een misser.
Mooi dat er al wat kleintjes uit zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
(25-08-2014, 11:29 PM)Ad Wim Wrote: Dat zei ik dus. Murray is echt al het hele jaar heel slecht. Het ziet er echt totaal niet uit, en kansloos tegen de echte top. Hij staat waar ie hoort.

Ja je hebt zeker gelijk. En toch hoop je op de intrinsieke kwaliteit die er ineens weer uit gaat komen. Of hopen, de gunfactor heeft hij niet echt.
Reply


Forum Jump: