The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#61
Klopt, en je kunt als manager niet dat risico nemen dat ie die opleving nu opeens krijgt. Niet voor deze prijs. Maar ik denk dat ie er tegen Tsonga af gaat, zeker als ie zo speelt.
Maar goed, die is ook wisselvallig. Maar tegen Djoko wordt 63 64 62, maar dan is ie redelijk rendabel en die afstraffing wordt mooi om te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Young er in eigen huis af in straight sets tegen kavcic. Wel overzichtelijk zo. Het aantal punten dat Raonic haalt is het aantal punten dat ik deze week verlies.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
720 dus, fors.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
(26-08-2014, 11:39 AM)Ad Wim Wrote: 720 dus, fors.

Wacht nou eerst maar eens af. Jantje voorbarig.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#65
Raonic gaat eraf tegen Kyrgios Hakkuh
Reply
#66
Kyrgios gaat er in R3 al af tegen Robredo Wink
Reply
#67
Kom op eens, Sok.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Sock opgegeven, zuur zuur zuur.
Reply
#69
Sijsling ook weer een trieste aftocht...lachwekkend tennisland
Kei Nishikori





Reply
#70
Sijsling ook gewoon 6-2 4-1 voor. Totaal niet fit. Haase en Bertens hetzelfde. Slechte zaak.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
(21-08-2014, 08:43 AM)NickHop27 Wrote:
(19-08-2014, 10:44 AM)centre court Wrote: De Bakker tegen Coric en daarna wellicht Kozlov. Weet ie meteen waar ie staat tov de nieuwe generatie.

Opgave na 1 game... hij zag er waarschijnlijk geen heil in! ;-)

En terecht, Coric ramt Rosol even van de baan.
Reply
#72
(25-08-2014, 08:39 PM)_Tampie Wrote: Kyrgios Eusa_clapEusa_clapEusa_clap

Kan een mooie run worden, maar hij kan ook van Seppi verliezen. Ben benieuwd.

Ik lees net dat hij zichzelf bijna de das om heeft gedaan; hij heeft drie code violations gehad, de volgende was diskwalificatie geweest. Die derde kostte hem al meteen een hele game.
Reply
#73
Het risico als je van die paupers neemt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Nou doen ze vandaag restant 1e ronde en 2 wedstrijden 2e ronde. Vreemd. Beetje competitie vervalsing. Hoewel die winnaars wel weer tegen elkaar moeten.
Reply
#75
Cilic door na 1,5 set, opgave Baghdatis. Prima.
Reply
#76
Een van de meest lachwekkende dingen net gezien. Johnson speelt erg goed, leidt 2-1 in sets en een break tegen Ito. Dan bammm krampaanval. Kan dus niet meer lopen en beweegt als een gehandicapte. Laat alle ballen lopen en krijgt 2 game penalties. Bij 1-4 grijpt hoofdscheids Lars Graff in en haalt hem van de baan...

En wie heeft Johnson, vul hem maar in.. Na sock weer een opgave ...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Gelukkig wint Kudry nog, maakt het een redelijke eerste ronde.

Dimitroef ook prima eerste pot. Echt bizar hoe weinig die gekozen is.
Las ergens dat hij werd getipt als derde favoriet. Beetje opportunistisch, maar hij kan best winnen in dit gekke jaar. En zo duur is ie nou ook weer niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Finale Waw-Dimi teken ik voor. Cool
Reply
#79
De planning op de US Open is zo vreemd dit jaar.
Dat je de 1e ronde over drie dagen uitsmeert is prima, maar waarom spelen Wawrinka en Kavcic wel hun tweede ronde?
Ergens betekent dit dat iemand een dag extra rust krijgt richting het weekend.
Had dan maar wat Amerikaanse sterren van weleer opgetrommeld voor een demonstratiepotje, vinden Amerikanen hartstikke leuk als de popcorn gratis is! Tongue
Reply
#80
(28-08-2014, 07:26 AM)Ad Wim Wrote: Gelukkig wint Kudry nog, maakt het een redelijke eerste ronde.

Dimitroef ook prima eerste pot. Echt bizar hoe weinig die gekozen is.
Las ergens dat hij werd getipt als derde favoriet. Beetje opportunistisch, maar hij kan best winnen in dit gekke jaar. En zo duur is ie nou ook weer niet.

Dimi is natuurlijk gewoon een gok. Speelde slechts twee toernooien sinds Wimbledon waarvan hij er 1 direct uit vloog tegen Janowicz.
Kei Nishikori





Reply
#81
Dat is niet zo'n belangrijk argument, want dan zou je ook moeten zeggen dat het een grote gok is als je zegt dat Djokovic hier favoriet is.
Probleem bij Dimitrov is zijn loting: Sela is al niet makkelijk, Gasquet (of Monfils) is lastig en als hij dat doorkomt wacht in de kwartfinale Federer.
Reply
#82
(28-08-2014, 09:20 AM)andre Wrote: Dat is niet zo'n belangrijk argument, want dan zou je ook moeten zeggen dat het een grote gok is als je zegt dat Djokovic hier favoriet is.
Probleem bij Dimitrov is zijn loting: Sela is al niet makkelijk, Gasquet (of Monfils) is lastig en als hij dat doorkomt wacht in de kwartfinale Federer.

Dat is toch ook een grote gok! Geeft zelf aan niet 100% motivatie te hebben momenteel.
Kei Nishikori





Reply
#83
(28-08-2014, 07:26 AM)Ad Wim Wrote: Dimitroef ook prima eerste pot. Echt bizar hoe weinig die gekozen is.
Las ergens dat hij werd getipt als derde favoriet. Beetje opportunistisch, maar hij kan best winnen in dit gekke jaar. En zo duur is ie nou ook weer niet.

Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken; Federer moest je qua rendabiliteit gewoon hebben imo. En dan is Dimi in theorie max QF en daardoor eigenlijk net te duur. Federer is wel heel veel gekozen overigens, ik had meer managers verwacht die juist de bewuste gok Dimi ipv Federer zouden nemen om zo een verschil te forceren.
Reply
#84
Ik snap ook wel de afweging om hem niet te nemen, voor mij was het ook geen must-pick.
Maar dat ie zo weinig gekozen is, verraste me. Hij is in staat van iedereen te winnen, ook van Federer. We moeten ook niet doen alsof Federer nu opeens op z'n sloffen de finale haalt. We hebben regelmatig gezien de afgelopen jaren hoe wisselvallig hij kan zijn.

En ik neem toch aan dat Dimitrov zich voor de US Open wel kan opladen. En hij is nog steeds wel goed in vorm natuurlijk. Ook nog een SF in Canada onlangs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Dimitrov kan ook zomaar van goffin of monfils/gasquet verliezen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
(28-08-2014, 09:20 AM)andre Wrote: Dat is niet zo'n belangrijk argument, want dan zou je ook moeten zeggen dat het een grote gok is als je zegt dat Djokovic hier favoriet is.
Probleem bij Dimitrov is zijn loting: Sela is al niet makkelijk, Gasquet (of Monfils) is lastig en als hij dat doorkomt wacht in de kwartfinale Federer.

Zie je dat als een probleem?
Sela is niks, Goffin is in principe een gravelaar en Gasquet en Monfils zijn beiden niet fit. Federer is uiteraard vervelend, maar dan heeft ie al 360 punten en ik geef hem zeker 35% kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Gasquet won tot nu toe al zijn potjes van Dimitrov, en vaak ook redelijk eenvoudig. Als hij maar enigszins fit is verwacht ik daar het einde van Dimitrov.
Reply
#88
Tja, dat is dus wat ik tegen zo kort door de bocht naar een h2h kijken heb.
De laatste pot was 1,5 jaar geleden en Dimitrov is pas dit jaar doorgebroken.
Dimitrov heeft bijna 3x zoveel punten gehaald als Gasquet dit jaar, dat zegt genoeg.
Zelfs als Gasquet fit is, wint Dimitrov dit nog eenvoudig.

(28-08-2014, 08:53 AM)kooltje Wrote:
(28-08-2014, 07:26 AM)Ad Wim Wrote: Gelukkig wint Kudry nog, maakt het een redelijke eerste ronde.

Dimitroef ook prima eerste pot. Echt bizar hoe weinig die gekozen is.
Las ergens dat hij werd getipt als derde favoriet. Beetje opportunistisch, maar hij kan best winnen in dit gekke jaar. En zo duur is ie nou ook weer niet.

Dimi is natuurlijk gewoon een gok. Speelde slechts twee toernooien sinds Wimbledon waarvan hij er 1 direct uit vloog tegen Janowicz.

Een gok? Dat is lachwekkend.
En zegt degene met Wawrinka. Die is inderdaad een stuk beter in vorm sinds Monte Carlo dan Dimitrov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Dat heeft ook met blessureleed te maken, niet met vorm. Het spel van Gasquet ligt Dimitrov totaal niet, dat blijkt eens te meer uit de H2H.
Reply
#90
Ik zou niet weten waarom het spel van Gasquet Dimitrov niet ligt, dus daar kan ik niet zoveel mee.
Dimitrov is on a rise, Gasquet in verval. Dus dan zegt een H2H die terug gaat naar toen Gasquet nog beter was en Dimitrov stukken minder, mij niet zo veel. Bovendien waren twee van die wedstrijden op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: