The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#91
tsonga staat wel heel lekker te spelen zeg. Ben een beetje bang voor Murray als hij zo doorgaat
Reply
#92
We hebben het wel over Nedovyesov he? Ik las dat hij zelfs evenveel bps kreeg als Tsonga, hij benutte ze alleen niet. Smile
Reply
#93
Tuurlijk Tommy....winst in 5 sets NIDCool
Reply
#94
(29-08-2014, 12:55 AM)Overdune Wrote: We hebben het wel over Nedovyesov he? Ik las dat hij zelfs evenveel bps kreeg als Tsonga, hij benutte ze alleen niet. Smile

als je op 0-40 staat en je benut de eerste dan telt dat als 1 bp natuurlijk Wink

maar klopt de tegenstand was niet al te best, typisch spelletje dat tsonga lekker vindt
Reply
#95
Murray ook een stuk overtuigender gelukkig.
Bleek toch niet zo geblesseerd te zijn. Goh, verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Redelijk eenvoudige zege voor Kyrgios. Nu Robredo, dat wordt wat lastiger maar is nog steeds te doen.
Reply
#97
(28-08-2014, 08:05 PM)Ad Wim Wrote: Ik zou niet weten waarom het spel van Gasquet Dimitrov niet ligt, dus daar kan ik niet zoveel mee.
Dimitrov is on a rise, Gasquet in verval. Dus dan zegt een H2H die terug gaat naar toen Gasquet nog beter was en Dimitrov stukken minder, mij niet zo veel. Bovendien waren twee van die wedstrijden op gravel.

En ga jij eindelijk één keer je ongelijk toegeven als Gasquet wel wint van Dimitrov? Alsof Gasquet zo'n gravelbijter is...
Reply
#98
Nee, die kans lijkt me klein. Het is ook niet zo dat Ad dan ongelijk heeft. Zijn stelling dat de H2H niets zegt in dit geval, zou ook niet echt onderuit gehaald worden door een overwinning van Gasquet.
Reply
#99
(28-08-2014, 07:38 PM)Ad Wim Wrote: Een gok? Dat is lachwekkend.
En zegt degene met Wawrinka. Die is inderdaad een stuk beter in vorm sinds Monte Carlo dan Dimitrov.

Dimi was zeker geen gok, ook al omdat hij met een QF best wel rendabel is. En de kans dat hij dat redt schat ik toch wel op 80%. En dan Federer verslaan voor de echte bonus.
Reply
(28-08-2014, 07:38 PM)Ad Wim Wrote: Tja, dat is dus wat ik tegen zo kort door de bocht naar een h2h kijken heb.
De laatste pot was 1,5 jaar geleden en Dimitrov is pas dit jaar doorgebroken.
Dimitrov heeft bijna 3x zoveel punten gehaald als Gasquet dit jaar, dat zegt genoeg.
Zelfs als Gasquet fit is, wint Dimitrov dit nog eenvoudig.

(28-08-2014, 08:53 AM)kooltje Wrote:
(28-08-2014, 07:26 AM)Ad Wim Wrote: Gelukkig wint Kudry nog, maakt het een redelijke eerste ronde.

Dimitroef ook prima eerste pot. Echt bizar hoe weinig die gekozen is.
Las ergens dat hij werd getipt als derde favoriet. Beetje opportunistisch, maar hij kan best winnen in dit gekke jaar. En zo duur is ie nou ook weer niet.

Dimi is natuurlijk gewoon een gok. Speelde slechts twee toernooien sinds Wimbledon waarvan hij er 1 direct uit vloog tegen Janowicz.

Een gok? Dat is lachwekkend.
En zegt degene met Wawrinka. Die is inderdaad een stuk beter in vorm sinds Monte Carlo dan Dimitrov.
Ik wilde proberen met Wawrinka wat goed te maken, als jij dat een gok zou noemen zou ik je groot gelijk geven.
Kei Nishikori





Reply
(29-08-2014, 01:45 PM)NickHop27 Wrote:
(28-08-2014, 08:05 PM)Ad Wim Wrote: Ik zou niet weten waarom het spel van Gasquet Dimitrov niet ligt, dus daar kan ik niet zoveel mee.
Dimitrov is on a rise, Gasquet in verval. Dus dan zegt een H2H die terug gaat naar toen Gasquet nog beter was en Dimitrov stukken minder, mij niet zo veel. Bovendien waren twee van die wedstrijden op gravel.

En ga jij eindelijk één keer je ongelijk toegeven als Gasquet wel wint van Dimitrov? Alsof Gasquet zo'n gravelbijter is...

Het woord 'eindelijk' in de mond nemen terwijl je hier net twee maanden zit. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sela was alvast een lastige loting voor Dimitrov...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tomic geeft een W/O tegen Ferrer.
Reply
Lekker Mannarino!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-08-2014, 07:54 PM)Ad Wim Wrote:
(29-08-2014, 01:45 PM)NickHop27 Wrote:
(28-08-2014, 08:05 PM)Ad Wim Wrote: Ik zou niet weten waarom het spel van Gasquet Dimitrov niet ligt, dus daar kan ik niet zoveel mee.
Dimitrov is on a rise, Gasquet in verval. Dus dan zegt een H2H die terug gaat naar toen Gasquet nog beter was en Dimitrov stukken minder, mij niet zo veel. Bovendien waren twee van die wedstrijden op gravel.

En ga jij eindelijk één keer je ongelijk toegeven als Gasquet wel wint van Dimitrov? Alsof Gasquet zo'n gravelbijter is...

Het woord 'eindelijk' in de mond nemen terwijl je hier net twee maanden zit. Tja...

Kun je nagaan hoe ernstig jij soms bent in discussies. Altijd gelijk willen hebben en achteraf alles analyseren valt zelfs op bij de mensen die het spel pas kort spelen.....

Gulbis verliest in 5. Daar gaat mijn troef, onbegrijpelijk dat hij op hardcourt verliest van Thiem. Er valt geen winst meer te behalen deze week....
Reply
7 uit 7 in 2e ronde. Mooi!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(30-08-2014, 09:23 AM)maartendinkelman Wrote:
(29-08-2014, 07:54 PM)Ad Wim Wrote:
(29-08-2014, 01:45 PM)NickHop27 Wrote:
(28-08-2014, 08:05 PM)Ad Wim Wrote: Ik zou niet weten waarom het spel van Gasquet Dimitrov niet ligt, dus daar kan ik niet zoveel mee.
Dimitrov is on a rise, Gasquet in verval. Dus dan zegt een H2H die terug gaat naar toen Gasquet nog beter was en Dimitrov stukken minder, mij niet zo veel. Bovendien waren twee van die wedstrijden op gravel.

En ga jij eindelijk één keer je ongelijk toegeven als Gasquet wel wint van Dimitrov? Alsof Gasquet zo'n gravelbijter is...

Het woord 'eindelijk' in de mond nemen terwijl je hier net twee maanden zit. Tja...

Kun je nagaan hoe ernstig jij soms bent in discussies. Altijd gelijk willen hebben en achteraf alles analyseren valt zelfs op bij de mensen die het spel pas kort spelen.....

Gulbis verliest in 5. Daar gaat mijn troef, onbegrijpelijk dat hij op hardcourt verliest van Thiem. Er valt geen winst meer te behalen deze week....

De eerste zin is exact wat ik wilde antwoorden maar dat laat ik bij deze achterwege! (Of heb ik het nu alsnog gedaan!) ;-)
Reply
(29-08-2014, 08:41 AM)Ad Wim Wrote: Murray ook een stuk overtuigender gelukkig.
Bleek toch niet zo geblesseerd te zijn. Goh, verrassend.

Op teletekst na zijn partij tegen Kuznetsov:
Quote:En opnieuw strompelde hij zo nu en dan met een van pijn vertrokken gezicht over de baan.

Volgende zin:
Quote:De klachten leken daarna verdwenen.

Smile
Reply
André blijkt met dit toernooi maar weer de terechte nr 1 te zijn....
Tsonga / Murray , Dimitrov / Goffin en Monfils / gasquet zijn nu de belangrijkste potjes.
Reply
Prima TommyEusa_clap
Op naar de bonuspunten nu....moet tegen die zwitserse drol ook mogelijk zijn.
Reply
(31-08-2014, 10:24 AM)maartendinkelman Wrote: André blijkt met dit toernooi maar weer de terechte nr 1 te zijn....
Dat zie ik nog niet zo. De verschillen zijn voorlopig marginaal en kunnen wel groot worden als b.v. Tsonga, Dimitrov of Goffin gaat verrassen.
Reply
Simon, mooie keuze CC. Goede speler, bijna iedereen ziet hem over het hoofd en hij haalt volkomen verdiend de 4e ronde.
Reply
Omdat hij al tijden slecht is. Niet te geloven.

Dimi gaat ook lekker tegen Goffin: 0-6 eerste set. Huh
Reply
(29-08-2014, 08:21 PM)Ad Wim Wrote: Sela was alvast een lastige loting voor Dimitrov...

En Goffin ook niet bepaald. Who's next?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vannacht de kraker murray - tsonga (helaas pas de laatste wedstrijd op centre)! Tsonga lijkt fitter en beter in vorm maar met murray weet je het nooit natuurlijk.
Reply
Die wedstrijd is rond 21 uur, Mac
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Simon dit niveau behoudt, sluit ik niet uit dat hij nog meer grote namen naar huis slaat.
Wat was die goed zeg!!
Reply
Tsonga pakt Murray?
Reply
(01-09-2014, 05:50 PM)_Tampie Wrote: Tsonga pakt Murray?

Denk van niet...Andy pielt hem er wel weer uit op de een of andere manier.
Reply
Ik denk toch dat Tsonga hem gaat pakken. Dacht ik niet op voorhand, maar Andy is momenteel toch verre van goed genoeg.
Reply


Forum Jump: