The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Aardig niveau bij Djoko.
Kohl mist sp en je weet gewoon dat het nu 7-5 Djoko wordt.

(01-09-2014, 07:49 PM)_Tampie Wrote: Ik denk toch dat Tsonga hem gaat pakken. Dacht ik niet op voorhand, maar Andy is momenteel toch verre van goed genoeg.

Als Tsonga zijn Canada-niveau haalt, wint ie. Een beetje minder en hij verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray speelt goed, maar Tsongs maakt toch veel fouten. Constant de makkelijke tweede bal fout.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga heeft een quote van 4.3 voor de winst. Volgens mij kan je daar flink aan verdienen, lijkt me onwaarschijnlijk dat Murray deze er nog uitpielt.

Of loopt hij altijd als een gehandicapte os?
Reply
Zo loopt hij het hele toernooi toch al? Zal hem wel in 5 winnen nadat ie de 3e en 4e getankt heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie het nu voor het eerst. Tsonga speelt nu ook wel een dramatische game zeg.
Reply
Ongelooflijk dit. Dat zo'n lamme wint. Ik heb er blijkbaar geen verstand van.
Reply
Je kijkt te weinig tennis, dit is Murray ten voeten uit.
Hoe geblesseerd ie oogt, hoe beter het gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Andy...easy in 3 !Eusa_clap
Reply
Balen. Tsonga had duidelijk niet meer zijn vorm van Toronto, terwijl Murray zijn beste wedstrijd sinds Roland Garros speelde. Dit jaar is wel over voor mij. Gegokt en verloren deze US Open.
Reply
Die Raonic kan echt niks naast serveren. Je zou bijna voor Kei zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oei dit ziet er niet goed voor milos. kom op!
Reply
Hup Kei, tweede break voor de beslissing aub.
Reply
terechte overwinning als ik de 5e set zo zag. Wat stond die te rammen bij vlagen
Reply
Mooi, de overschatte Raonic eruit. Weg vrij voor Waw naar de HF.
Reply
Mooie keuze, OD.
Reply
Sinds zaterdag werkelijk alles fout gegaan!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-08-2014, 10:55 AM)centre court Wrote: Young er in eigen huis af in straight sets tegen kavcic. Wel overzichtelijk zo. Het aantal punten dat Raonic haalt is het aantal punten dat ik deze week verlies.

En maar klagen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(02-09-2014, 03:41 PM)buurs Wrote:
(26-08-2014, 10:55 AM)centre court Wrote: Young er in eigen huis af in straight sets tegen kavcic. Wel overzichtelijk zo. Het aantal punten dat Raonic haalt is het aantal punten dat ik deze week verlies.

En maar klagen

Voorlopig heb ik best wat te klagen. 3 spelers(Pospisil, Young en Sock) leveren een wanprestatie, 1 speler(Simon) komt 1 rondje verder dan ingeschat en de rest heeft tot nu toe slechts bereikt waar ze op ingeschaald werden. Dat de overschatte Raonic niet zo ver komt is een meevaller, maar ook niet meer dan verwacht.

Week wordt pas goed als Simon of Monfils nog een rondje meepakt. En dan het liefst die laatste.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sjezus, wat een dramatische game van Dimitrov op 5-5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet te geloven

Monfils geeft een 7-5 4-2* 30-0 weg...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou ja, hij wordt een keer gebroken ja na 30-0. Dat hij het weggeeft valt nog te bezien. Voorlopig staat hij een set voor en is de 2e set weer op service.
Reply
Buurs, Dimitrov mist 2 setpoints. Je maakt je volstrekt belachelijk met dat gejammer.
Reply
Toch de 2e set voor monfils

360 wedstrijd tov André
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Man man man, Dimitrov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Dimitrov de veel betere tennisser is. Alleen schiet je er weinig mee op als je op de beslissende momenten fouten maakt.
Reply
Monfild is weer eens kapot en Dimitrov gaat eindelijk varieren. Dan is dit nog niet over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk om eens een keer tennis te kijken. Rare speler die Monfils.
Reply
WAT EEN FALER DIE DIMITROV HAHA
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Erg zwak van Dimitrov, vooral op de belangrijke punten. Zo onnodig dit verlies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils slim gespeeld en Dimitrov teveel cruciale fouten.
Slecht moment daarvoor.
Reply


Forum Jump: