The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
(05-09-2014, 01:49 PM)_Tampie Wrote:
(05-09-2014, 12:23 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger, goat!
Hoe ie die mps ook wegwerkte, erg sterk. Hij speelde sowieso heel goed van wat ik heb gezien.

Cilic is natuurlijk idioot.

Big Grin laat me raden.... Je hebt Cilic niet.
Dat was nou wel een mustpick. Ik had hem ingschat op 180 of 360 punten, maar 720 is erg lekker.

Dat ie sf haalt, is toch ook idioot? Nooit gebeurd.
Alles zat hem ook mee qua loting. En toch nog 5 sets nodig hebben tegen fucking Simon.

Logische pick a la, maar must pick vind ik te ver gaan met een eerste ronde Baghdatis eneen derde ronde Anderson. En zo geweldig in vorm was ie ooj niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad heeft er echt geen verstand van
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ben het wel eens, zelfde met Monfils. Ik zie mensen hier balen dat hij mps mist tegen Fed. Laten we eerlijk zijn, dat Monfils in die positie kwam is al een wonder want hij presteert al tijden geen zak.
Reply
Nja met MP's ben je wel close natuurlijk, zeker in een best of five tegen een topper is dat gewoon uitstekend en snap ik dat er gebaald wordt dat hij het niet redde.
Reply
(06-09-2014, 05:57 AM)Ad Wim Wrote:
(05-09-2014, 01:49 PM)_Tampie Wrote:
(05-09-2014, 12:23 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger, goat!
Hoe ie die mps ook wegwerkte, erg sterk. Hij speelde sowieso heel goed van wat ik heb gezien.

Cilic is natuurlijk idioot.

Big Grin laat me raden.... Je hebt Cilic niet.
Dat was nou wel een mustpick. Ik had hem ingschat op 180 of 360 punten, maar 720 is erg lekker.

Dat ie sf haalt, is toch ook idioot? Nooit gebeurd.
Alles zat hem ook mee qua loting. En toch nog 5 sets nodig hebben tegen fucking Simon.

Logische pick a la, maar must pick vind ik te ver gaan met een eerste ronde Baghdatis eneen derde ronde Anderson. En zo geweldig in vorm was ie ooj niet.

Cilic zal door veel managers (waaronder ik) als 1e zijn aangeklikt! nu jij weer... 720 kan zomaar verdubbeld worden vanavond!
Reply
(06-09-2014, 05:57 AM)Ad Wim Wrote:
(05-09-2014, 01:49 PM)_Tampie Wrote:
(05-09-2014, 12:23 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger, goat!
Hoe ie die mps ook wegwerkte, erg sterk. Hij speelde sowieso heel goed van wat ik heb gezien.

Cilic is natuurlijk idioot.

Big Grin laat me raden.... Je hebt Cilic niet.
Dat was nou wel een mustpick. Ik had hem ingschat op 180 of 360 punten, maar 720 is erg lekker.

Dat ie sf haalt, is toch ook idioot? Nooit gebeurd.
Alles zat hem ook mee qua loting. En toch nog 5 sets nodig hebben tegen fucking Simon.

Logische pick a la, maar must pick vind ik te ver gaan met een eerste ronde Baghdatis eneen derde ronde Anderson. En zo geweldig in vorm was ie ooj niet.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

(06-09-2014, 01:03 PM)NickHop27 Wrote:
(06-09-2014, 05:57 AM)Ad Wim Wrote:
(05-09-2014, 01:49 PM)_Tampie Wrote:
(05-09-2014, 12:23 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Roger, goat!
Hoe ie die mps ook wegwerkte, erg sterk. Hij speelde sowieso heel goed van wat ik heb gezien.

Cilic is natuurlijk idioot.

Big Grin laat me raden.... Je hebt Cilic niet.
Dat was nou wel een mustpick. Ik had hem ingschat op 180 of 360 punten, maar 720 is erg lekker.

Dat ie sf haalt, is toch ook idioot? Nooit gebeurd.
Alles zat hem ook mee qua loting. En toch nog 5 sets nodig hebben tegen fucking Simon.

Logische pick a la, maar must pick vind ik te ver gaan met een eerste ronde Baghdatis eneen derde ronde Anderson. En zo geweldig in vorm was ie ooj niet.

Cilic zal door veel managers (waaronder ik) als 1e zijn aangeklikt! nu jij weer... 720 kan zomaar verdubbeld worden vanavond!

Verdubbelen lijkt me moeilijk Wink
Reply
Wow nishi
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Kei....100 % verdiend en gegund !!Eusa_clap
Reply
Nu is Federer nog niet hard op weg, maar als hij het toernooi mocht winnen zie ik de reacties al weer voor me. Dat hij alleen nog maar kan winnen bij het falen van de (andere) favorieten.
Het hoort er allemaal bij, dat hij minder blessuregevoelig is dan Nadal is ook een kwaliteit.
Reply
Cilic, je weet wel.. Must Pick, tot dusver duidelijk beter dan Federer!
Reply
Ad naar plek 50? :p
Reply
Ik geef Ad in zoverre gelijk dat je onmogelijk rekening kunt houden met een finale Nishikori-Cilic. Wanneer was het voor het laatste dat in de finale van een GS geen speler stond uit de top 10 van de plaatsingslijst?
Reply
Je zou bijna denken de Wimbledon-finale van 1996, maar volgens mij is het daarna nog 2 keer gebeurd.
Reply
Nou, dat was niet best van Federer. 3 sets kansloos eraf. Je zou toch denken dat dit een gouden kans was. Ben benieuwd wie van de finalisten van zenuwen in zijn broek doet.
Reply
On-ge-lo-fe-lijk. Wat een performance van Cilic. Echter verandert dit niet mijn mening dat hij geen mustpick was, want dit verzin je niet. Top 5 halen is nu volkomen kansloos, zelfs top 10 wordt heel moeilijk. Ik ga me vast voorbereiden op 2015.
Reply
Nishi-Cilic ipv Fed-Djoko...tuurlijkIdontgetitBduh
Reply
Adje is stil ole ole. Echte amsterdammer. Hoogste woord maar als ie faalt hoor je hem niet :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hahahaha, wat een jaar. Geen pijl op te trekken.
Leuk voor de tennissport, maar een totale crapshoot wat betreft ftm.
Nishikori was gewoon nog twijfel of ie uberhaupt dit toernooi zou spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben trouwens wel benieuwd hoe bepaalde mensen nu nog over h2h's denken.
Cilic-Federer voor vandaag 0-5, Cilic slechts 2 sets gewonnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nishikori loopt al tijden te kwakkelen en nu ineens topfit...verdek geweldig natuurlijk een keer geen Federer Djokovic.

Iedere manager van niveau heeft Cilic en Ad die gewoon loopt te beweren dat het geen must-pick is. Ben je dan dom, eigenwijs of kinderachtig?
Kei Nishikori





Reply
Adje weer in de bocht. Prachtig dit.

Hopelijk verdwijnt hij nu van het forum voor de rest van het jaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(06-09-2014, 11:40 PM)andre Wrote: Ik geef Ad in zoverre gelijk dat je onmogelijk rekening kunt houden met een finale Nishikori-Cilic. Wanneer was het voor het laatste dat in de finale van een GS geen speler stond uit de top 10 van de plaatsingslijst?
Detail: Nishikori staat 10e geplaatst. Wink
Reply
(07-09-2014, 08:37 AM)buurs Wrote: Adje weer in de bocht. Prachtig dit.

Hopelijk verdwijnt hij nu van het forum voor de rest van het jaar.
Waar slaat die laatste opmerking op?
Reply
Hij verkondigt zoveel onzin.
Zie m'n onderschrift.

Ik waarschijnlijk ook in jouw ogen.
Maar ik neem het allemaal niet zo serieus meer als adje.

Ik hoop dat jij nu een keer niet gaat choken en je voorsprong vasthoudt.

Succes!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(07-09-2014, 07:30 AM)kooltje Wrote: Nishikori loopt al tijden te kwakkelen en nu ineens topfit...verdek geweldig natuurlijk een keer geen Federer Djokovic.

Iedere manager van niveau heeft Cilic en Ad die gewoon loopt te beweren dat het geen must-pick is. Ben je dan dom, eigenwijs of kinderachtig?

Ah, jij volgt ook al de lijn buurs, net als een paar nieuwe managers met 5 hersencellen. Jammer, mocht je altijd wel. Maar zo'n laatste opmerking terwijl ik gewoon onderbouwd uitleg waarom ik het geen must pick vind en verder alleen maar aangeef dat het idioot is dat Cilic-Nishikori een gs-finale is, wat ongeveer de hele tenniswereld vindt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1 ding kunnen we het over eens zijn. Als je een vrij goedkope speler mist, die de hele top verder wel heeft en die dan vervolgens volledig verrassend de finale haalt, dan is 't niet je jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat sowieso niet, maar dat is een logisch gevolg van dat ik het een stuk minder volg, en dat zie je meteen terug aan mijn ranking. Dat is wel goed om te zien, dat het bij mij iig wel degelijk invloed heeft. In tegenstelling tot bijv stille die het nog steeds veel volgt maar nooit een goede ranking heeft gehad.
Bij mij staat een tennisspel inmiddels gelukkig een stuk minder hoog op de prioriteitenlijst. Zo heb ik gisteren ook maar 1 set van Federer gezien,en zelfs niks van Djoko, normaliter zou ik daar alles voor opzij zetten.

En over Cilic heb ik de argumentatie gegeven. Ik heb hem uiteraard overwogen, en als ie in aanloop 1x een sf had gehaald, had ik hem waarschijnlijk genomen. Ik heb Dimitrov en Raonic te hoog ingeschat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met je eerste zin ben ik het niet helemaal eens. Door de gevestigde orde, mannen die hier al jaren rondlopen, is dit een spel dat ook winnend te spelen is met een half uurtje tijd per week. Van 21.30 tot 22.00. We kennen allemaal alle spelers, alle toernooien en de essentie van het spel. Dan is het nog puur het aanklikken van de spelers. Er zijn weken dat ik geen bal geslagen zie worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens mij ben ik in de afgelopen jaren een keer 2e geweest en elke keer in de top 20 geƫindigd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Naar mijn mening is een mustpick iemand die een zeer grote kans heeft om rendabel te worden. Laten we zeggen een kans van 70% of meer, en dat is dan nog een bescheiden percentage.

Cilic was pas rendabel bij een kwartfinale. Bij een Masters-toernooi zou hij met 180 punten al rendabel zijn geweest, maar omdat er bij Grand Slams dubbele punten te verdienen zijn, is het zaak dat de duurdere spelers toch minstens 0.125 van hun waarde opleveren.

Wat was dan (vooraf gezien) de kans dat Cilic de kwartfinale zou halen bij een normaal scenario? Die was als volgt: 0.9 (Baghdatis) * 0.95 (Marchenko) * 0.60 (Anderson) * 0.45 (Ferrer) = 0.23085 = 23.085%. Veel lager dus dan de aangehouden 70%. Cilic een mustpick: nee. Een goede keuze (achteraf gezien)? Ja!
Reply


Forum Jump: