The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
#31
(30-09-2014, 08:56 AM)Ad Wim Wrote:
(30-09-2014, 07:52 AM)_Tampie Wrote:
(29-09-2014, 09:57 PM)andre Wrote: Ik ben het wel eens met Buurs, op het woordje weer na. Je kunt niet heen om de spelers die al door zijn.

Inderdaad deze week heel veel mustpicks, en doordat Beijing te duur is kun je eigenlijk niet om Nishi en Raonic heen. Dan bleef er bijzonder weinig over, en daar worden de verschillen gemaakt. Die zijn normaliter klein, tenzij bijvoorbeeld Dimi, Cilic, Tsonga of Murray een van de toernooien wint.

Precies wat ik zeg dus. Maar je quotet andre...
Ik zie alleen Cilic daartoe in staat in zijn vorm, dat zou nog wel leuk zijn.

Niet de bedoeling om alleen andre of buurs gelijk te geven, wilde mijn mening in deze even laten weten. Nou had deze week met een deadline op zondag 22:00 niet heel veel spannender geweest, want je houdt de scheve verdeling tussen Beijing en Tokyo. Ik had sowieso 75% of meer in Tokyo gestoken. Maar dan heb je wel wat meer variatie.

Gaat Wawrinka hier even van Ito verliezen? Dat kan echt alleen Stan.
Reply
#32
Hup Tommy, troef. Zet je over die pot van zondag heen.

(30-09-2014, 09:29 AM)_Tampie Wrote:
(30-09-2014, 08:56 AM)Ad Wim Wrote:
(30-09-2014, 07:52 AM)_Tampie Wrote:
(29-09-2014, 09:57 PM)andre Wrote: Ik ben het wel eens met Buurs, op het woordje weer na. Je kunt niet heen om de spelers die al door zijn.

Inderdaad deze week heel veel mustpicks, en doordat Beijing te duur is kun je eigenlijk niet om Nishi en Raonic heen. Dan bleef er bijzonder weinig over, en daar worden de verschillen gemaakt. Die zijn normaliter klein, tenzij bijvoorbeeld Dimi, Cilic, Tsonga of Murray een van de toernooien wint.

Precies wat ik zeg dus. Maar je quotet andre...
Ik zie alleen Cilic daartoe in staat in zijn vorm, dat zou nog wel leuk zijn.

Niet de bedoeling om alleen andre of buurs gelijk te geven, wilde mijn mening in deze even laten weten. Nou had deze week met een deadline op zondag 22:00 niet heel veel spannender geweest, want je houdt de scheve verdeling tussen Beijing en Tokyo. Ik had sowieso 75% of meer in Tokyo gestoken. Maar dan heb je wel wat meer variatie.

Gaat Wawrinka hier even van Ito verliezen? Dat kan echt alleen Stan.

Ik had ook niet veel anders gehad, maar ik denk dan dat velen toch voor grotere jongens waren gegaan. Dan had je meer verschillen gehad. Dan waren sowieso Cilic en Anderson minder gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Die Waw. Buurs met Ito toevallig?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Ook Wawrinka vind ik dus niet heel verrassend. Laat het dan maar weer eens een Ad-week worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
(30-09-2014, 09:46 AM)Ad Wim Wrote: Ook Wawrinka vind ik dus niet heel verrassend. Laat het dan maar weer eens een Ad-week worden.

Maar wat schiet jij op met de exit van Waw dan? Hooguit hebben Jo en Anderson, 2 gasten die jij niet hebt, meer kans om het toernooi te winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Ik doel er meer op dat het meeste dat ik voorspeld heb, uitkomt.

En Golubev in de SF zou ik prima vinden. Nishi wint daar toch het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
(30-09-2014, 09:52 AM)Ad Wim Wrote: Ik doel er meer op dat het meeste dat ik voorspeld heb, uitkomt.

En Golubev in de SF zou ik prima vinden. Nishi wint daar toch het toernooi.

Dan had je Ito moeten hebben, ouwe opportunist. Smoking
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Robredo kan het niet bolwerken tegen Seppi. Ik heb hem even overwogen, maar gelukkig voor Isner gegaan. Hij kan het uiteraard geen 2 weken achter elkaar.
Reply
#39
En Przs pakt de tweede set van Tsonga Rolleyes Eusa_clapEusa_clap buursweek!
Reply
#40
En 3-0 Prz. Hou op hoor.

En Robredo is weer eens harder dan een tegenstander. Sleept 'm er nog uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Seppi serveerde op 5-4 in de tweede voor de winst, ad-week!
Reply
#42
(30-09-2014, 09:52 AM)Ad Wim Wrote: Ik doel er meer op dat het meeste dat ik voorspeld heb, uitkomt.
Veel van wat je voorspeld hebt komt uit, maar toch scoor je niet altijd heel goed. Dan doe je toch iets fout met het samenstellen van je team.
Wat een week is dit overigens al. Vooraf waren er 5 spelers ongeveer gelijkwaardig favoriet in Tokyo (quote-technisch) en 3 liggen er al weer uit.
Reply
#43
Tb koning Jo die een 3e set tb verliest van nota bene Prz. Heeft die gozer de laatste maanden weleens atp gespeeld? Blessure vind ik geen excuus. Dan moet je opgeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Prz... IdontgetitIdontgetitIdontgetit wat is dit dan voor een buursweek SmileSmile

Komt mij ook wel aardig uit Big Grin
Reply
#45
Ad weet het allemaal weer goed te vertellen...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Met voorsprong de week met de gekste dingen die er gebeuren.

Waw, Jo, kuku van 4-2 naar 4-6, seppi serveert voor de wedstrijd en verliest, karlovic tegen fkn gojo van 5-3 naar 5-7. Allemaal negatief.

Tsonga kon m'n week maken en breken. Verliest 1e ronde van prz. Onvoorstelbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Mwah, tegen een US-open finale Cilic-Nishikori kan niks meer op hoor.

Kuku is jammer, maar was opvuller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Kukluxklan verliest na 3-1 en 4-2 voorsprong in 3e set.

Gewoon al 5 man kwijt vandaag : lopez, kuku, rba, soeda, ram
Klizan van 7-6 4-1 naar 4-3 nu

RBA had hier 180 of 300 punten kunnen halen. Fucking 6 MPS !!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
(30-09-2014, 12:31 PM)andre Wrote:
(30-09-2014, 09:52 AM)Ad Wim Wrote: Ik doel er meer op dat het meeste dat ik voorspeld heb, uitkomt.
Veel van wat je voorspeld hebt komt uit, maar toch scoor je niet altijd heel goed. Dan doe je toch iets fout met het samenstellen van je team.
Wat een week is dit overigens al. Vooraf waren er 5 spelers ongeveer gelijkwaardig favoriet in Tokyo (quote-technisch) en 3 liggen er al weer uit.

Klopt, maar ik heb ook nooit verkondigd dat ik goed ben in dit spel.
Helaas is het niet zo dat heel veel tennis volgen zich vertaalt in een hoge ranking, kijk naar stille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Tuurlijk Klizan verliest de 2e set. Wat gebeurt er toch allemaal. Stelletje hoeren chokers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Buurs heeft al een zekere finalist in Tokyo IdontgetitIdontgetitEusa_clapEusa_clap
Reply
#52
(30-09-2014, 02:04 PM)Ad Wim Wrote:
(30-09-2014, 12:31 PM)andre Wrote:
(30-09-2014, 09:52 AM)Ad Wim Wrote: Ik doel er meer op dat het meeste dat ik voorspeld heb, uitkomt.
Veel van wat je voorspeld hebt komt uit, maar toch scoor je niet altijd heel goed. Dan doe je toch iets fout met het samenstellen van je team.
Wat een week is dit overigens al. Vooraf waren er 5 spelers ongeveer gelijkwaardig favoriet in Tokyo (quote-technisch) en 3 liggen er al weer uit.

Klopt, maar ik heb ook nooit verkondigd dat ik goed ben in dit spel.
Helaas is het niet zo dat heel veel tennis volgen zich vertaalt in een hoge ranking, kijk naar stille.

Ik volg wel veel standen (uurtje of 16 per dag) maar op tv kijk ik het echt zelden. Ja alleen de Slams en heel af en toe de TMS toernooien maar voor een 250 toernooitje moet er echt niks anders op tv zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Hmm, eerste scheurtjes. Ram verliest, Klizan (logische pick) wint en Murray lijkt toch nog te winnen.

(30-09-2014, 02:13 PM)_Tampie Wrote: Buurs heeft al een zekere finalist in Tokyo IdontgetitIdontgetitEusa_clapEusa_clap

Toch gaat ie het afleggen tegen mij deze week met z'n laffe tactiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
(30-09-2014, 02:56 PM)Ad Wim Wrote:
(30-09-2014, 02:13 PM)_Tampie Wrote: Buurs heeft al een zekere finalist in Tokyo IdontgetitIdontgetitEusa_clapEusa_clap

Toch gaat ie het afleggen tegen mij deze week met z'n laffe tactiek.

Dat valt nog te bezien. Dan moet Cilic wel langs Murray, of Robredo moet weer een diepe run hebben (of beide). Cilic geloof ik nog wel in, Robredo wat minder.
Reply
#55
Denk dat Robredo Isner pakt, en daarna zal het afgelopen zijn.
Cilic zie ik wel van Murray (die is echt verre van overtuigend) winnen, maar daarna is het ook klaar.
Buurs heeft dan alleen Anderson nog, maar die verliest van Kei. Dan eindigen we gelijk, doe ik het voor in een buursweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Dat is een realistisch scenario, en dan speel je idd gelijk.
Reply
#57
Prima Nishi en Johnson. Hup Golubev en Simon!
Opvallend dat 2 managers in de top 10 Nishikori missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Man man die Simon, eerst tegen RBA 6 MP overleven en nu komt ie terug nadat ie set en break achter stond. CC jaar!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
Ik heb Müller toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Damn Golubev, prima Simon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: