The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs TMS
#31
(27-10-2014, 11:05 PM)Ad Wim Wrote: Oke, tanks: Murray, Federer, Djokovic.

Dimitrov weinig in de top, terwijl die zo qf staat met kans op meer.
Verder heb ik redelijk standaard volgens mij, geen gekke dingen.

(27-10-2014, 11:05 PM)centre court Wrote: Topweek! Vamps Beest. Altijd goed hier!

Jij was toch zo overtuigd van Goffin, dan pakt ie een vermoeid beest toch wel?

Waar baseer je op dat Ferrer meer vermoeid is dan Goffin?
Ik vind Goffin inderdaad een held, maar toch ook nog vooral tegen de kleintjes. En als er één een keer klaar is dan is hij het wel. Geweldig najaar gehad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Isner kan niet zoveel indoor, dus denk dat Djoko of van Kohl verliest, of qf van Dimitrov.
volgende kwart wint Nishi van Goffin/Simon.
Dan Berdych d. Wawrinka en Gasquet d. Karlovic.
Raonic kan ook niks indoor en denk dat Federer gewoon geen zin heeft om tegen Karlo te spelen. Plus het is Frankrijk, dus er moeten Fransen opstaan.

Dimitrov d. Nishi en Berdych d. Gasquet.
Berdych d. Dimitrov
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Djokovic def Isner
Murray def Dimitrov
Ferrer def Simon
Nishikori def Tsonga
Berdych def Lopez
Anderson def Wawrinka
Gasquet def sock
Federer def Karlovic

Halve finales:
Murray - Ferrer
Berdych - Gasquet
Reply
#34
(27-10-2014, 11:25 PM)maartendinkelman Wrote: Djokovic def Isner
Murray def Dimitrov
Ferrer def Simon
Nishikori def Tsonga
Berdych def Lopez
Anderson def Wawrinka
Gasquet def sock
Federer def Karlovic

Halve finales:
Murray - Ferrer
Berdych - Gasquet

Dit zou top zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
(27-10-2014, 11:22 PM)centre court Wrote:
(27-10-2014, 11:05 PM)Ad Wim Wrote: Oke, tanks: Murray, Federer, Djokovic.

Dimitrov weinig in de top, terwijl die zo qf staat met kans op meer.
Verder heb ik redelijk standaard volgens mij, geen gekke dingen.

(27-10-2014, 11:05 PM)centre court Wrote: Topweek! Vamps Beest. Altijd goed hier!

Jij was toch zo overtuigd van Goffin, dan pakt ie een vermoeid beest toch wel?

Waar baseer je op dat Ferrer meer vermoeid is dan Goffin?
Ik vind Goffin inderdaad een held, maar toch ook nog vooral tegen de kleintjes. En als er één een keer klaar is dan is hij het wel. Geweldig najaar gehad.

Ferrer heeff vijf weken achter rlkaar gespeeld, en niet al te best. Maar wel veel gereisd.
Goffin heeft gewoon twee weken rust gehad voor Basel, en daarvoor nog een week rust. dus aanmerkelijk minder gespeeld. Beter voorbereiden, cc. Bovendien beter gepresteerd.

(27-10-2014, 11:25 PM)maartendinkelman Wrote: Djokovic def Isner
Murray def Dimitrov
Ferrer def Simon
Nishikori def Tsonga
Berdych def Lopez
Anderson def Wawrinka
Gasquet def sock
Federer def Karlovic

Halve finales:
Murray - Ferrer
Berdych - Gasquet

Murray de finale? Dan volg je het tennis echt niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ferrer heeft al jaren bewezen aan het eind van het jaar een betere conditie te hebben dan zijn tegenstanders.
Goffin was afgelopen week in Basel vrij matig ondanks zijn finaleplek.
Hij speelde matig tegen zowel Dodig, Raonic, Coric als Federer.
Het was een gelukkige loting met een mega zwakke Raonic.
Daarnaast was Goffin ziek voor Basel
Reply
#37
Ferrer was altijd de marathonman, maar dit jaar toch een stuk minder. Nog maar zien hoeveel ie nog in de tank heeft. Ferrer is op papier favoriet voor dat stuk, maar komt sowieso niet verder dan de qf. En als we de prestatie van Goffin gaan bagatelliseren, hoe goed heeft Ferrer gespeeld dan de laatste weken? Noem eens een paar goede overwinningen van hem?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ad heeft weer commentaar op jan en alleman maar staat zelf op pagina 2. Lachwekkend!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Halve finale Valencia, verlies tegen Murray
Finale Wenen, verlies tegen Murray
Kwartfinale Shanghai, verlies tegen Djokovic
Toch aardig wat Atp punten!

Wat is hier mis mee?

Goede overwinningen:
Overwinning op Murray, karlovic, kohlschreiber, verdasco.

(27-10-2014, 11:41 PM)Stille Wrote: Ad heeft weer commentaar op jan en alleman maar staat zelf op pagina 2. Lachwekkend!

Eusa_clap
Reply
#40
Kutzooi, monfils speelt waarschijnlijk morgen niet....

Waarom vandaag dan wel dubbelen?!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Jij hebt het over het spel van Goffin, dan moet je ook naar het spel van Ferrer kijken. En moet ik hier echt de uitslagen van Goffin naast leggen? Heb je zijn atp-punten van de laatste weken, dus in minder toernooien, bij elkaar opgeteld? Dat zijn er gewoon meer, nu jij weer...

Nogmaals, ik zeg niet dat Goffin zeker wint, maar het lijkt me op z'n minst 35-65. Hij heeft meer rust gehad en lijkt beter in vorm. En is veel goedkoper.

En zo'n onverlaat quoten die weer eens onzin uitkraamt, helpt niet bepaald je argumentatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Moet nog zien of Murray uberhaupt komt opdagen...en zo ja dan verliest hij van Benne.
Murray heel veel gespeeld laatste weken en was totaal gesloopt zondag. En is al zo goed als zeker geplaatst voor Londen.
Reply
#43
Jammer dat ik juist vanavond niet thuis was. Anders was Gasquet een zekerheidje.
Verder, mooie verschillen, een hoop bespiegelingen. We zullen zien wat er uit komt.
Reply
#44
(28-10-2014, 12:22 AM)Kraai Wrote: Moet nog zien of Murray uberhaupt komt opdagen...en zo ja dan verliest hij van Benne.
Murray heel veel gespeeld laatste weken en was totaal gesloopt zondag. En is al zo goed als zeker geplaatst voor Londen.

Inderdaad. Hij is overigens al 100% zeker van Londen.
Reply
#45
(27-10-2014, 11:50 PM)buurs Wrote: Kutzooi, monfils speelt waarschijnlijk morgen niet....

Hij staat voorlopig wel op de oop...
Reply
#46
Hij beslist vlak voor z'n partij

Iig geen goed teken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Buurs zonder De Schepper? Dat verwacht je toch wel bij zijn laffe tactiek, die ie ongeveer het hele jaar al gebruikt. Durft die gast nooit voor een andere tactiek te kiezen?
Maar dan zal De Schepper wel verliezen, prima.

Zie nu pas dat ie Chardy heeft, hahaha!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(28-10-2014, 01:39 PM)Ad Wim Wrote: Buurs zonder De Schepper? Dat verwacht je toch wel bij zijn laffe tactiek, die ie ongeveer het hele jaar al gebruikt. Durft die gast nooit voor een andere tactiek te kiezen?
Maar dan zal De Schepper wel verliezen, prima.

Zie nu pas dat ie Chardy heeft, hahaha!

BLijkbaar wel want hij heeft de Schepper niet.....

Smileh_pacSmileh_pacSmileh_pacSmileh_pacSmileh_pacSmileh_pacSmileh_pac
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Die Monfils.. Daar ga je toch kapot aan, volgend jaar maar wat minder op hem inzetten. Het is een ongelofelijke held, maar met FTM zorgt hij niet echt vaak voor succes..

Naam Gekozen Behaalde punten Gemiddelde
G. Monfils 10 515 51.5
Reply
#50
Diep respect voor Robredo...2 dagen na die slooppartij tegen Murray nu weer op de baan en winnen in 3de set tie-break!Eusa_clap
Reply
#51
(28-10-2014, 04:06 PM)Kraai Wrote: Diep respect voor Robredo...2 dagen na die slooppartij tegen Murray nu weer op de baan en winnen in 3de set tie-break!Eusa_clap

Robredo is een held!!
Reply
#52
Flink onzeker die Monfils.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Tuurlijk Godfin, NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Gaat lekker, Ivo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Kan die Ivo het nou echt maar weer 1 week of is het echt zo langzaam hier?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Die Pouille wint gewoon pas z'n eerste atp wedstrijd van dit jaar. 5 aces ook maar voor d'r Ivo. Dan kan ie dus ook echt niks.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Karlovic Angry wat doe je.....ik dacht een zekerheid voor 90 punten.
Anderson winst! Belangrijke troef !!
Reply
#58
Prima Anderson en Djoko, weg met die laffe keuzes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Gaat Berdych nu lopen kutten tegen fucking Mannarino?
Nog geen een keer gebroken, verliest ie de tb, breakt ie daarna meteen in de derde maar wordt ie dan voor het eerst gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Omg, mannarino geeft z'n 1e twee servicegames even weg zeg Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: