The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs TMS
#61
Gelukkig nu toch weer naar 3-1. Berdych moet hier op z'n minst SF halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Mooi, belangrijk potje.
Gelukkig worden de laffe keuzes tot nu toe niet al te veel beloond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Gruwelijke dag vandaag. 12 potjes met enkele zeer belangrijke daarbij. Vamos Beest!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
(29-10-2014, 08:34 AM)centre court Wrote: Gruwelijke dag vandaag. 12 potjes met enkele zeer belangrijke daarbij. Vamos Beest!

Niet normaal. 7 man kunnen FTM nog winnen, vandaag wordt ontzettend belangrijk in de eerste schifting.

Hup Thiem, Sock, Goffin, Gasquet, Benneteau, Querrey, Dimitrov, Chardy, Fognini, Robredo, Tsonga en Isner.

Eigenlijk gaat alleen Fognini-Pouille nergens om.
Reply
#65
Waw en Raonic toch zin?
Reply
#66
Raonic er dus lastminute uitgehaald voor een aantal kleintjes, waaronder Karlo, dus hup Sock.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Als Sock even wint, dan kan Ferrer ook rust pakken.

Waw laat alweer lopen. Is niet zo belangrijk zie ik, hele top 7 met Thiem en zonder Waw.
Reply
#68
Tyfus Thiem, overschatte pauper.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Focus dan maar op de belangrijke potten. Goffin, Robredo, Dimitrov, Benneteau. (terwijl ik Robredo en Benne niet eens heb Smile)

Boem! Toch Sock! Prima, geef Ferrer maar een reden om te tanken.
Reply
#70
Interrupted? Licht uit in de lichtstad?
Reply
#71
MP Waw; gemist.
Reply
#72
Andre is trouwens wel aan het choken met Murray.
Zo'n risico moet je volgens mij nooit nemen als je bovenaan staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Wel een hele lastige week om 6 hongerige wolven van je af te houden. Maar na de afgelopen weken had ik ook deze week voor een ander team gekozen, in zijn positie.

Waw wint, helaas.
Reply
#74
Thiem nog wel op *5-4, maar dan weg set.
Toch niet moeten nemen, maar goed, achteraf.

Als Sock wint, heb ik iig een goede keuze gemaakt.
Raonic presteert nooit iets in Parijs, hopelijk nu weer niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
(29-10-2014, 01:23 PM)Ad Wim Wrote: Thiem nog wel op *5-4, maar dan weg set.
Toch niet moeten nemen, maar goed, achteraf.

Als Sock wint, heb ik iig een goede keuze gemaakt.
Raonic presteert nooit iets in Parijs, hopelijk nu weer niet.

Wawrinka wint een maand geen partij op ATP niveau, maar wel van Thiem.. inderdaad overschat en/of de pijp leeg!
Hup Jack Sock, make my day! Smile
Reply
#76
tb 3e set, hup Sock!
Reply
#77
lekker Milos, lekker Stan!
Reply
#78
Ferrer-technisch misschien niet zo verkeerd dat Raonic wint. Vamos beest. Verreweg de belangrijkste dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Begint lekker zo. Goffin dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Er zal altijd wel een opzetje zijn geweest die achteraf beter was geweest... Ik heb er zoveel gehad. Best veel daarvan met Beest, ook nog een paar met Raonic. Geen enkele met Waw.
Reply
#81
Gasquet gaat ook lekker. 0 uit 3. Maar Godfin is warm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ja, Jodie Foster kan een hoop goedmaken. Al was Gasquet best belangrijk, al was het maar omdat ik Bautista zwaar overwogen heb.
Reply
#83
Niet lopen fucken Ferrer. Gelukkig is hij een koning in 3e set gevechten. Zeker als het richting eind vd set gaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Maar even een streampie erbij pakken voor die derde set.

(29-10-2014, 02:28 PM)_Tampie Wrote: Er zal altijd wel een opzetje zijn geweest die achteraf beter was geweest... Ik heb er zoveel gehad. Best veel daarvan met Beest, ook nog een paar met Raonic. Geen enkele met Waw.

Ferrer nooit overwogen, Raonic dus wel.
En wel even getwijfeld over Nishi-Tsonga. Maar verder weinig opzetten gehad.

Murray gaat iig de baan op.

Damn, een dramatische game om mee te beginnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Ik vraag me af waarom Ad opeens weer zo aanwezig en fanatiek is.... Eusa_think
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Mooi, meteen rebreak. Nu geen gezeik meer, houden!

Klasse game, nu breaken en niet meer omkijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ferrer maakt heel veel fouten voor zijn doen

Berdych gister ook al
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Ik neem aan dat Ferrer er wel vol voor gaat? Mooie graadmeter voor Jodie.
Reply
#89
Ja, maar maakt wel veel fouten. Voor zijn doen niet goed natuurlijk. Beiden eigenlijk, weinig winners. Matig niveau van wat ik zie.

Hmm, dubbele fout en een passing van Ferrer die met 1 haar de lijn raakt.

Ace op bp tegen, poeh. Veel te weinig 1e service zie ik. Die in zijn, wint ie ook bijna allemaal.

En dan een volley op het net die ie mist, dat kan dus niet.

En WEER op deuce een makkelijke volley missen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Murray breekt gelijk Sad Sad
Reply


Forum Jump: