The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs TMS
#91
Haha, identiek punt, maar nu laat ie hem maar stuiteren. Heel verstandig.

Pfoe, hold, maar moest van ver komen. Ferrer geen kans op de bps, maar het is echt werktennis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Traditioneel laten de toppers hier lopen, maar vorig jaar juist allemaal toppers hier aanwezig. Krijgen ze niet een paar dagen meer rust sinds vorig jaar?

(29-10-2014, 03:32 PM)Ad Wim Wrote: Pfoe, hold, maar moest van ver komen. Ferrer geen kans op de bps, maar het is echt werktennis.

Slecht teken als je tegen Beest speelt...
Reply
#93
Op zich wel, maar een paar goede games en je bent binnen.

Ja, volgens mij tot vorig jaar meteen erna. Nu een week rust.

Weer dramatische game van Goffin, hier komt ie niet meer overheen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Over en sluiten. Ferrer maakt een paar games geen fouten en slaat toe op routine.

Goede week meteen onmogelijk door de eerste partijen van vandaag.
Zelfs al aanleiding om het een slechte week te noemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Murray wint ook easy, de grote jongens gaan er toch om strijden. Dan heb ik Dimitrov heel hard nodig, maar de kans dat die tot SF gaat reiken nu is erg klein met een Murray en Djoko als obstakels die er zin in lijken te hebben.

Cilic is toch verzekerd van de WTF, door zijn GS zege (en het feit dat de andere GS winnaars bij de eerste 8 staan)?
Reply
#96
Beest nid natuurlijk.

Die murray joh. Ook wel respect voor hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Werkelijk alles valt fout vandaag. Wel een mooie afspiegeling van mijn jaar Big Grin
Reply
#98
Prima Lopez, weer een laffe keuze eruit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Dit is lachwekkend
Stille
1 D. Goffin Paris (TMS) 45 out 1278
2 J. Melzer Paris (TMS) 45 in 460
3 D. Thiem Paris (TMS) 45 out 1024
4 J. Sock Paris (TMS) 45 out 896
5 R. Gasquet Paris (TMS) 45 out 1485
6 J. Sousa Paris (TMS) 10 out 877
7 G. Simon Paris (TMS) 10 out 1810
8 A. Mannarino Paris (TMS) 45 out 729
9 S. Giraldo Paris (TMS) 45 out 1200
10 R. Federer Paris (TMS) 10 in 9080
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat is zeker een lachwekkend team, Stille.
Reply
Ha ha, chardy 5-2 voor en 4 sp gemist
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Chardy 5-3 voor, fedex breakt, chardy krijgt meerdere sps op de service van Federer maar breakt niet, Federer breakt wel. 7-5 fedex.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer wik tanken, maar Chardy laat het niet toe, haha.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-10-2014, 05:42 PM)Stille Wrote: Dit is lachwekkend
Stille
1 D. Goffin Paris (TMS) 45 out 1278
2 J. Melzer Paris (TMS) 45 in 460
3 D. Thiem Paris (TMS) 45 out 1024
4 J. Sock Paris (TMS) 45 out 896
5 R. Gasquet Paris (TMS) 45 out 1485
6 J. Sousa Paris (TMS) 10 out 877
7 G. Simon Paris (TMS) 10 out 1810
8 A. Mannarino Paris (TMS) 45 out 729
9 S. Giraldo Paris (TMS) 45 out 1200
10 R. Federer Paris (TMS) 10 in 9080

Fedex 1000 punten en je trekt het nog aardig recht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer geeft alsnog een tb als mogelijkheid aan Chardy, het is wel heel obvious dat hij wil tanken.

Chardy geeft het alsnog weg. Wat een drol.
Reply
Fedex zal de halve finale wel tanken. Van Fog wint ie ook met een blinddoek voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dimitrov gaat intussen prima. Voor hem een ideale mogelijkheid om een groot toernooi te pakken, met al die toppers die hun oog op Londen hebben of met iets anders bezig zijn. Plus hij heeft daarnaast ook nog wat om voor te spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima dagje met winst van Murray en Ferrer.
Reply
Wel jammer dat Murray met winst morgen geplaatst is. Dus gaat ie misschien nog 1x volle bak en tankt ie daarna. Maar zelfs dan moet Dimitrov hem kunnen hebben, Murray is niet meer de Murray van vroeger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1 wedstrijd tot nu toe met de goede winnaar. Maar wel de belangrijkste.

(29-10-2014, 06:06 PM)Ad Wim Wrote: Wel jammer dat Murray met winst morgen geplaatst is. Dus gaat ie misschien nog 1x volle bak en tankt ie daarna. Maar zelfs dan moet Dimitrov hem kunnen hebben, Murray is niet meer de Murray van vroeger.

Dimi mag en gaat Murray pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hmm, nu wordt het interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs mag Chardy een doosje Merci geven als hij dit wint...
Chardy kan bij winst zomaar SF halen...
Reply
Maar het blijft natuurlijk een te grote drol om van die gelegenheid gebruik te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer komt weer goed weg. Dan zal hij ook wel weer het toernooi winnen. Buurs is morgen iedereen kwijt.
Reply
Robredo pakt de eerste set van Nishi, slordige tiebreak van de Jap.
Reply
Wat doet die Nishikori nu weer dan? Hele set beter en de tb verliezen tegen een vermoeide, oude drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga en Nishikori matig! Ferrer favoriet om halve finale te halen? Wink
Reply
Gelukkig alleen maar setje sparren. Op naar de halve finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils heeft een kwartier voor zijn partij tegen sousa pas besloten te spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(29-10-2014, 07:38 PM)maartendinkelman Wrote: Federer komt weer goed weg. Dan zal hij ook wel weer het toernooi winnen. Buurs is morgen iedereen kwijt.

Gegokt en verloren
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: