The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
#1
Gooi die database maar open. Game on!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Database is open, er gaat iets nog niet helemaal goed met de mail, die komt later.

succes allemaal!
Reply
#3
Klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Geen makkelijk toernooi, dat zie ik nu al Wink
Reply
#5
Bellucci trouwens niet kiesbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Er zitten zeker veel moeilijke keuzes bij. Mooi dat de Q punten niet meer mee tellen trouwens wat dat betreft.

Gedeelte van Waw / Nishi is matig zeg.
Reply
#7
Klopt, maar je moet toch een van de twee kiezen. Al lijkt me dat in dit geval wel duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Tja, ben het in beide gevallen niet helemaal met je eens. Je kan ze ook beide laten liggen, en als je er één wilt, zou ik niet weten wie. Waw grillig maar vorig jaar winnaar....
Reply
#9
Ja, zo bedoelde ik het ook. Je hoeft ze niet te nemen, maar je kunt ze sowieso niet allebei nemen.
En Nishikori is wmb de favoriet van die twee, maar die heeft dan weer met Ferrer een lastigere loting.

Onderin ligt de sleutel. Jongens als Murray, Nadal, Federer en Berdych zijn bij mij ongeveer allemaal even rendabel.
Heel interessant.

En het is jammer dat dark horses als Goffin en Dimitrov niet wat beter verspreid zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Mooie loting wel. Hoewel de kwarten op het gebied van kwaliteit niet bepaald gelijk zijn. Paar leuke eerste ronde partijen. Del P vs Jano wordt wel wat en daarna tegen Pouille in vorm of Gael 'je weet het maar nooit' Monfils.
Reply
#11
De q's zijn er onderaan bijgezet.
Reply
#12
(16-01-2015, 07:08 PM)DaanvL Wrote: Mooie loting wel. Hoewel de kwarten op het gebied van kwaliteit niet bepaald gelijk zijn. Paar leuke eerste ronde partijen. Del P vs Jano wordt wel wat en daarna tegen Pouille in vorm of Gael 'je weet het maar nooit' Monfils.

Weet iemand eigenlijk waarom Del Potro geen protected ranking heeft? 
Reply
#13
Hij gebruikt wel een PR voor de AO.
Reply
#14
Waarom staat hij dan niet in de top 150?
Reply
#15
Hogenkamp netjes! Goede mentaliteit. Nu tegen Kvitova
Reply
#16
(17-01-2015, 04:35 AM)Overdune Wrote: Waarom staat hij dan niet in de top 150?

151e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ik ben er wel uit.
Belangrijkste keus was voor mij Murray of Berdych.
Eens kijken of da achteraf de juiste is geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
De vraag is of Djoko nog net zo'n zekerheidje is als de afgelopen jaren. Waw en Cilic hebben aangetoond dat de Slams niet zomaar altijd naar de grote jongens gaan. Nishi, Dimi, Raonic kloppen op de deur. Met Djoko en een aantal mustpicks is er maar weinig ruimte om subtoppers van rond de 4000 toe te voegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Het is ook niet makkelijk. Maar wie van die subtoppers neem je dan?
En Djoko is wel echt heel dik de topfavoriet bij de bookies. En als hij het niet wordt, dan Federer.

Je kunt inderdaad veel verliezen met Djoko, maar als hij 'gewoon' wint en je hebt hem niet, begin je ook niet lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Waarom zie ik de naam Ferrer nergens verschijnen? Kan ook zo maar de hf halen. Kei in de hitte toch altijd een vraagteken en Wawrinka gaat het toch niet weer doen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
(17-01-2015, 11:29 PM)Stille Wrote: Waarom zie ik de naam Ferrer nergens verschijnen? Kan ook zo maar de hf halen. Kei in de hitte toch altijd een vraagteken en Wawrinka gaat het toch niet weer doen?

Precies, en Ferrer is ook nog eens zo'n 1000 punten goedkoper dan Nishi en Waw.
Reply
#22
Hij zegt niet voor niets Auckland af, wat hij normaal elk jaar speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Hij had Doha net gewonnen (waarschijnlijk tegen zijn eigen verwachting in), en wilde daarom rust pakken in de voorbereiding op de AO. Logisch te verklaren dus.
Reply
#24
Als ie niet geblesseerd is, sowieso niet logisch. Hij speelt bijna elk jaar die twee toernooien achter elkaar, ook als ie ver komt in Doha.
Hij is de marathon man, en trekt zich vrijwel nooit terug. En hij is ook nog eens trouw, dus zeker niet voor een van zijn lievelingstoernooien dat ie al 4x won.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
De statistieken over de laatste jaren wijzen anders uit:

2014 --> Doha R16 - Auckland SF
2013 --> Doha SF - Auckland W
2012 --> geen Doha/Chennai/Brisbane - Auckland W
2011 --> geen Doha/Chennai/Brisbane - Auckland W
2010 --> geen Doha/Chennai/Brisbane - Auckland R16
2009 --> geen Doha/Chennai/Brisbane - Auckland SF
2008 --> geen Doha/Chennai/Brisbane - Auckland QF

Dit jaar was de eerste keer dat hij het toernooi voor Auckland de finale haalde, redelijk logische afmelding dus. 
Reply
#26
Het is alsnog geen argument. Vergeleken met 2013 speelde ie 1 wedstrijd meer.
Pak voor de volledigheid dan ook mee hoe vaak hij zich voor een toernooi afmeldde zonder geblesseerd te zijn, dus voor rust. Volgens mij bijna nooit.

Los daarvan staat ie 6-3 achter in H2H tegen Nishikori, met de laatste 4 (allemaal vorig jaar) verloren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Potro out.
Reply
#28
Djokovic ziek
Reply
#29
Djokovic was een zekerheid en ineens: twijfel ! 
Reply
#30
Inmiddels weer beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: